return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Melodic vs. Hard? (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
לא ראיתי באמת מהפורום בארץ שמישהו קורא לזה מלודיק... אבל באירופה הם משתמשים בשם הזה יותר מאשר אפליפטינג. תסתכל באמפי3 נקודה קום, כשאתה שם שם שיר, אתה יכול לבחור איזה סוג הוא ובתוך טראנס, לא תמצא אפיק ולא אפליפטינג, יש שם רק מלודיק.


אוקי...נצא מנקודת הנחה כזאת...

אז מה שאתה רושם קצת דפוק פשוט תרשום מלודיק

כי אמרת שמכלילים אפליפטינג במלודיק

אבל לא נעשה ויכוח רק שתדע שלרוב האתרים אין מושג בכלל

תדע להגיד אפיק ואפליפטינג ולא מלודיק!
:toocool:
nimrod levi
אני רואה שהכרעתי לצד אוהבי המלודיות...
תשמעו לפי דעתי הארדטראנס זה שירים הרבה פחות מושקעים ממלודיים

ויותר כיף לשמוע ככה טראנס מלודי למרות שלפעמים בדיסקוטק הכי טוב זה הארד כי זה מקפיץ את הנשמה אבל גם מלודי יכול לעשות את זה.
בקיצור
melodic
epic
uplifting
איך שאתם רוצים לקרוא לזה
בזה בחרתי
DjChook
quote:
Originally posted by guetag
מהפך:eyespop:

Give Me Some Lasgo


כוסית
nimrod levi
quote:
Originally posted by guetag
כל כך הרבה התבכיינתם ושיחקתם אותה שאתם לא אוהבים את הסגנון הזה
עכשיו כל מי שאמר משהו נגד השירים שאני אוהב יכול למצוץ לי



אני לא מחשיב לסגו למלודי כל כך...
סתם צ'יז
DjChook
mlik inc = lasgo = sylver


מסכימים ?

הובחן לפי האתר שלהם הם מנגנים

Genre: Commercial Dance

זהו
בלי טראנס ובלי אפליפטינג ולא אפיק

אלא רק שירי כוסיות
nesher
חחחח
הרגת אותי
Guetag
אלק
Lasgo
Melodic Trance
פחחחח
בחלומות
זה
KAKA-Trance
.
אני בכלל מתבייש לקרוא לזה טראנס בעצם
סליחה אני חוזר בי
KAKA
בלי טראנס
nimrod levi
quote:
Originally posted by nesher
חחחח
הרגת אותי
Guetag
אלק
Lasgo
Melodic Trance
פחחחח
בחלומות
זה
KAKA-Trance
.
אני בכלל מתבייש לקרוא לזה טראנס בעצם
סליחה אני חוזר בי
KAKA
בלי טראנס


חחח צודק...
ויאן ון דאל?
גם בערך ככה...
reason
השיר הכי אבל הכי דפוק שיש אין בו השקעה ואין כלום
המלודיה בשיר בא לי לא ידוע מה לעשות
DjChook
guetag
אתה מתבלבל בין
RADIO EDIT
לרמיקסים

על הווקאלז אף אחד לא מתלונן למה כל הזמרות כוסיות האלה עם הקול היפה מוציאות מילים פצצה

אבל הגרסאות העלובות שהן מוציאים אותם זה חרא

ועל זה בודקים טראק
לא על הרמיקסים שלו
DjChook
quote:
Originally posted by guetag
אהה
אז
Lasgo - Alone(Radio Edit)
זה חרא
אבל
Lasgo - Alone (DJ Shog Remix)
זה בן זונה

בסדר...


ראסמי שכן
Vortex_SA
הסקר הזה קצת לא לעניין, הכל תלוי במצב רוח ובאנשים, ובמקום...

oDrori
יש כאלה שחושבים ככה, לדעתי זה אומר שאצלם זה די תיקו. אני למשל לוקח את מלואפאפיק בשתי ידיים. זה לא אומר שאני לא אוהב הארד טראנס, זה אומר שיש לך 2 דברים שאני מטורף עליהם אינסוף, אבל אחד תמיד יותר...
djGoosh
תראו
קלאב טראנס
(מלודי לא מלודי הארד טראנס איך שלא תקראו לזה אותו דבר)
תמיד אהבתי.. אבל

אני חושב שזה קצת מתחיל להימאס
הקלאב טראנס לא מחדשים יותר כלום
רוב השירים נשמעים אותו דבר
ברור שמדי פעם יוצא דבר ואני מתלהב ממנו בטירוף
אבל זה בקושי קורה...

תבינו רוב הקלאב טראנס זה צ'יז היום

אבל אם אני צריך להצביע אז מלודי
סגנון ארמין ואן ביורן האלוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement