|
Melodic vs. Hard? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא ראיתי באמת מהפורום בארץ שמישהו קורא לזה מלודיק... אבל באירופה הם משתמשים בשם הזה יותר מאשר אפליפטינג. תסתכל באמפי3 נקודה קום, כשאתה שם שם שיר, אתה יכול לבחור איזה סוג הוא ובתוך טראנס, לא תמצא אפיק ולא אפליפטינג, יש שם רק מלודיק. |
אוקי...נצא מנקודת הנחה כזאת...
אז מה שאתה רושם קצת דפוק פשוט תרשום מלודיק
כי אמרת שמכלילים אפליפטינג במלודיק
אבל לא נעשה ויכוח רק שתדע שלרוב האתרים אין מושג בכלל
תדע להגיד אפיק ואפליפטינג ולא מלודיק!
:toocool: |
|
|
| nimrod levi |
אני רואה שהכרעתי לצד אוהבי המלודיות...
תשמעו לפי דעתי הארדטראנס זה שירים הרבה פחות מושקעים ממלודיים
ויותר כיף לשמוע ככה טראנס מלודי למרות שלפעמים בדיסקוטק הכי טוב זה הארד כי זה מקפיץ את הנשמה אבל גם מלודי יכול לעשות את זה.
בקיצור
melodic
epic
uplifting
איך שאתם רוצים לקרוא לזה
בזה בחרתי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
מהפך:eyespop:
Give Me Some Lasgo |
כוסית |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by guetag
כל כך הרבה התבכיינתם ושיחקתם אותה שאתם לא אוהבים את הסגנון הזה
עכשיו כל מי שאמר משהו נגד השירים שאני אוהב יכול למצוץ לי
|
אני לא מחשיב לסגו למלודי כל כך...
סתם צ'יז |
|
|
| DjChook |
mlik inc = lasgo = sylver
מסכימים ?
הובחן לפי האתר שלהם הם מנגנים
Genre: Commercial Dance
זהו
בלי טראנס ובלי אפליפטינג ולא אפיק
אלא רק שירי כוסיות |
|
|
| nesher |
חחחח
הרגת אותי
Guetag
אלק
Lasgo
Melodic Trance
פחחחח
בחלומות
זה
KAKA-Trance
.
אני בכלל מתבייש לקרוא לזה טראנס בעצם
סליחה אני חוזר בי
KAKA
בלי טראנס |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by nesher
חחחח
הרגת אותי
Guetag
אלק
Lasgo
Melodic Trance
פחחחח
בחלומות
זה
KAKA-Trance
.
אני בכלל מתבייש לקרוא לזה טראנס בעצם
סליחה אני חוזר בי
KAKA
בלי טראנס |
חחח צודק...
ויאן ון דאל?
גם בערך ככה...
reason
השיר הכי אבל הכי דפוק שיש אין בו השקעה ואין כלום
המלודיה בשיר בא לי לא ידוע מה לעשות |
|
|
| DjChook |
guetag
אתה מתבלבל בין
RADIO EDIT
לרמיקסים
על הווקאלז אף אחד לא מתלונן למה כל הזמרות כוסיות האלה עם הקול היפה מוציאות מילים פצצה
אבל הגרסאות העלובות שהן מוציאים אותם זה חרא
ועל זה בודקים טראק
לא על הרמיקסים שלו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
אהה
אז
Lasgo - Alone(Radio Edit)
זה חרא
אבל
Lasgo - Alone (DJ Shog Remix)
זה בן זונה
בסדר... |
ראסמי שכן |
|
|
| Vortex_SA |
| הסקר הזה קצת לא לעניין, הכל תלוי במצב רוח ובאנשים, ובמקום... |
|
|
| oDrori |
| יש כאלה שחושבים ככה, לדעתי זה אומר שאצלם זה די תיקו. אני למשל לוקח את מלואפאפיק בשתי ידיים. זה לא אומר שאני לא אוהב הארד טראנס, זה אומר שיש לך 2 דברים שאני מטורף עליהם אינסוף, אבל אחד תמיד יותר... |
|
|
| djGoosh |
תראו
קלאב טראנס
(מלודי לא מלודי הארד טראנס איך שלא תקראו לזה אותו דבר)
תמיד אהבתי.. אבל
אני חושב שזה קצת מתחיל להימאס
הקלאב טראנס לא מחדשים יותר כלום
רוב השירים נשמעים אותו דבר
ברור שמדי פעם יוצא דבר ואני מתלהב ממנו בטירוף
אבל זה בקושי קורה...
תבינו רוב הקלאב טראנס זה צ'יז היום
אבל אם אני צריך להצביע אז מלודי
סגנון ארמין ואן ביורן האלוף |
|
|
|
|