|
Melodic vs. Hard? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by guetag
זה נחשב כמלודיה
תקבלו את זה או לא, זה לא משנה..
|
מי אתה שתקבע כזה דבר???
אנחנו פה מדברים על
Trance!!
אתה על
dance
אם אתה רוצה לקרוא לזה
Melodic-Dance
בבקשה
אבל אל תשפיל את הטראנס
כי זה בשום פנים ואופן לא מלודיק-טראנס |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by guetag
אהה
אז
Lasgo - Alone(Radio Edit)
זה חרא
אבל
Lasgo - Alone (DJ Shog Remix)
זה בן זונה
בסדר... |
you got that right;)
שמע אין מה לעשות
כמה שתתבכיין על זה
כל מה שכתבת פה
כדוגמת לסגו,סילבר,יאן ואן דל, דידי ושות
בגרסאות של הרדיו אדיט
הם ממוסחרים רצח
ואתה לא יכול לשפוט אותם על המיקסים שהם מוציאים |
|
|
| oDrori |
אחי, זה שאני שומע מלודיה לא בהכרח אומר שאני שומע איין ואן דאל סילבר וכו וכו. אני קורא להם
Euro Trance
ומבחינתי זה פשוט הגרסא המודרנית והטראנסית יותר ליורודאנס
(Scatman, 2 Unlimited, Aqua)
אני אישית לא מסתכל על זה ממש כטראנס אבל זה פאקין מוזיקה ולכל אחד יש את הנקודת השקפה שלו, אפילו על מה נכנס למלודי ומה להארד אפשר להתווכח (ראה דף שתיים בטרד הזה), מלודי זה יכול להיות גם קורסטןטייסטוואןגילן, לדעתי זה רחוק מהמדוסקסים לעיל.
ולא הבנתי למה אתה לא מוכן לקבל את זה שרמיקס יכול להיות בנזונה לעומת טראק, אחרי הכל אני מניח שכולנו אוהבים טראנס בשביל המוזיקה ולא בשביל הווקאלים (בלבד), ככה ששינוי האינסטרומנטים בטראק מבחינתו פחות או יותר מקביל לשינוי טוטאלי שלו לא? יענו טראק חדש... |
|
|
| oDrori |
אנחנו לא מדברים פה על מלודיות עצמם... ברור ששרוב הציבור בעולם כיום מעדיף שירים עם מלודיה. אפילו במוזיקה השחורה קשה להם להתעלם מזה. אנחנו מדברים על ז'אנר בש\ות
Melodic Trance
וכל אלה שהוזכרו. השם שלו מעט מטעה אולי כי הוא יגרום לך לחשוב שזה פשוט כל טראנס עם מלודיה. |
|
|
| Hell_Copter |
ושוב אנחנו חוזרים לאותו ריב מטומטם של גואטג עם כולם...
חלאס כבר לנסות להעביר את הפואנטה שלך אחי... עם כל הכבוד לשירים שאתה אוהב כל כך... הם לא האהובים על החבר'ה פה
אני מאמין שלאנשים פה אין בעיה לשמוע את השירים שאתה אוהב... אני יודע שלי אין בעיה... אבל אני יכול להגיד לך חד משמעית שזה לא הז'אנר האהוב עליי
אני מעדיף את ארמין כמובן (האומן האהוב עליי) ואנשים כדוגמתו
ואני לא יצביע למה זה על מצב רוח תלוי... אם אני עצבני אני יעדיף לשמוע צ'יל אווט ואם אני במצב אחר אני יעדיף משהו אחר... קיצר אין פה תשובה אחת וזה למה אני לא מצביע ולמה נמנעתי מלשים פה פוסט עד עכשיו...
אם הריב הזה ממשיך אני סוגר...... |
|
|
| oDrori |
| אבל אתה אומר שאיין ואן דאל וארמין ואן ביורן זה אותו הסטייל וזה פשוט מטרף את האנשים פה. תבין, הרוב פה באמת לא שומעים את הטראקים האלה. |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by guetag
לא אמרתי..
אמרתי שאולי זה שייך לאותו קטגוריה של מלודיה
ואמרתי שדין
ian van dahl - try
כדין
ian_van_dahl-try__alphazone_remix |
וזאת הנקודה
בקושי יש קשר בין הגירסא המקורית לגרסא של אלפאזון
וזה לא נכון שאתה מכליל בינהם |
|
|
| nesher |
תנו לי לסכם את הטרד הזה
guetag
אתה מכוער
נמאסת לנו על התחת
תשתוק כבררררררררר |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by guetag
הכי קל להגיד את זה כשאתה מפסיד
חח איזה 0 |
מי מפסיד ישניצל
אתה לא מבין שאתה מדבר ומדבר
וכולם שמים זיין עליך
אתה רק מציק
זה מה שאתה עושה
אתה לא מבין שרמיקס לא עושים דווקא לשיר שהוא טובבב
אתה לא קולט את זה
אתה רוצה להגיד לי שהשיר של
Elvis
?היה טוב ובגלל זה עשו לו רמיקס שנכלל באותו קטגוריה
מה יש לך להגיד על זה גרוטאה
חתיכת כוסית
מה שאתה שומע זה
Dance
אני יחזור על זה עוד פעם
Danceeeeeeee
לא טראנס
לך מהפורום הזה כבר |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by guetag
אפס אתה פשוט 0 |
זה מה שיש לך להגיד לי?
מי אפס עכשיו אה
י
FS |
|
|
| Scorchio |
טוב
בוא נתמקד על כמה נקודות כאן
אתה טוען שלאסגו וארמין זה אותו הסגנון
זו טעות
נכון שבשניהם יש מלודיה
אבל גם ב
Arome - Hands Up
יש מלודיה
זה לא הופך את זה ל
מלודיק\אפיק טראנס.
וכל הרעיון שברמיקס הוא כמו המילה
Re-Mix
עיבוד מחדש של הטראק
כדי לשנות אותו
לכן בניגוד למה שאתה אומר
דין
Ian Van Dahl - Try
הוא לא כדין
Ian Van Dahl - Try [Alpha Zone Remix]
וגם לא כדין
Ian Van Dahl - Try [Michael Woods]
או אפילו כמו
Ian Van Dahl - Try [Dee Dee Remix]
זה פשוט טראקים שונים וכל אחד עם סגנון משלו
אתה מבין זה מה שמייחד כל אומן.
וזאת בדיוק הסיבה שעושים רמיקס לטראק.
זה כמו שתגיד ש
Ferry Corsten - Punk
האוריגינל הוא כמו
Ferry Corsten - Punk [Kid Vicious Remix]
או כמו
Ferry Corsten - Punk [Cosmic Gate]
כאשר ההבדל ביניהם הוא פשוט שמיים וארץ
הרמיקס של
Kid Vicious
הוא פרוגרסיב
ושל
Cosmic Gate
הוא יותר הארד-קלאב טראנס
לעומת האוריגינל שאותי אישית מרדים.
אני מקווה שהבנת את הטעות שלך. |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by guetag
כן זה מה שיש לי להגיד למישהו שלא יודע להביא את הדעה שלו כמו גבר ובמקום זה מקלל כמו כוסית |
חחח
אני הבאתי את הדעה שלי
ושל הרוב הקובע
ומי שפה כוסית זה אתה
ואני לא הראשון שאומר את זה
כולנו פה היינו במצב שלך
אבל יצאנו משם
כמו גדולים
לך עוד יש מה ללמוד
למרות שאני לא אוהב להתנשא כי זה בדיוק מה שאוהבי
Proggressive עושים עלינו
אבל אתה
כוסית
כ - ו - ס - י - ת |
|
|
|
|