return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Melodic vs. Hard? (pg. 3)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by guetag


זה נחשב כמלודיה
תקבלו את זה או לא, זה לא משנה..


מי אתה שתקבע כזה דבר???
אנחנו פה מדברים על
Trance!!
אתה על
dance
אם אתה רוצה לקרוא לזה
Melodic-Dance
בבקשה
אבל אל תשפיל את הטראנס
כי זה בשום פנים ואופן לא מלודיק-טראנס
warpedd_
quote:
Originally posted by guetag
אהה
אז
Lasgo - Alone(Radio Edit)
זה חרא
אבל
Lasgo - Alone (DJ Shog Remix)
זה בן זונה

בסדר...


you got that right;)

שמע אין מה לעשות
כמה שתתבכיין על זה
כל מה שכתבת פה
כדוגמת לסגו,סילבר,יאן ואן דל, דידי ושות
בגרסאות של הרדיו אדיט
הם ממוסחרים רצח
ואתה לא יכול לשפוט אותם על המיקסים שהם מוציאים
oDrori
אחי, זה שאני שומע מלודיה לא בהכרח אומר שאני שומע איין ואן דאל סילבר וכו וכו. אני קורא להם
Euro Trance
ומבחינתי זה פשוט הגרסא המודרנית והטראנסית יותר ליורודאנס
(Scatman, 2 Unlimited, Aqua)
אני אישית לא מסתכל על זה ממש כטראנס אבל זה פאקין מוזיקה ולכל אחד יש את הנקודת השקפה שלו, אפילו על מה נכנס למלודי ומה להארד אפשר להתווכח (ראה דף שתיים בטרד הזה), מלודי זה יכול להיות גם קורסטןטייסטוואןגילן, לדעתי זה רחוק מהמדוסקסים לעיל.

ולא הבנתי למה אתה לא מוכן לקבל את זה שרמיקס יכול להיות בנזונה לעומת טראק, אחרי הכל אני מניח שכולנו אוהבים טראנס בשביל המוזיקה ולא בשביל הווקאלים (בלבד), ככה ששינוי האינסטרומנטים בטראק מבחינתו פחות או יותר מקביל לשינוי טוטאלי שלו לא? יענו טראק חדש...
oDrori
אנחנו לא מדברים פה על מלודיות עצמם... ברור ששרוב הציבור בעולם כיום מעדיף שירים עם מלודיה. אפילו במוזיקה השחורה קשה להם להתעלם מזה. אנחנו מדברים על ז'אנר בש\ות
Melodic Trance
וכל אלה שהוזכרו. השם שלו מעט מטעה אולי כי הוא יגרום לך לחשוב שזה פשוט כל טראנס עם מלודיה.
Hell_Copter
ושוב אנחנו חוזרים לאותו ריב מטומטם של גואטג עם כולם...

חלאס כבר לנסות להעביר את הפואנטה שלך אחי... עם כל הכבוד לשירים שאתה אוהב כל כך... הם לא האהובים על החבר'ה פה

אני מאמין שלאנשים פה אין בעיה לשמוע את השירים שאתה אוהב... אני יודע שלי אין בעיה... אבל אני יכול להגיד לך חד משמעית שזה לא הז'אנר האהוב עליי
אני מעדיף את ארמין כמובן (האומן האהוב עליי) ואנשים כדוגמתו

ואני לא יצביע למה זה על מצב רוח תלוי... אם אני עצבני אני יעדיף לשמוע צ'יל אווט ואם אני במצב אחר אני יעדיף משהו אחר... קיצר אין פה תשובה אחת וזה למה אני לא מצביע ולמה נמנעתי מלשים פה פוסט עד עכשיו...

אם הריב הזה ממשיך אני סוגר......
oDrori
אבל אתה אומר שאיין ואן דאל וארמין ואן ביורן זה אותו הסטייל וזה פשוט מטרף את האנשים פה. תבין, הרוב פה באמת לא שומעים את הטראקים האלה.
warpedd_
quote:
Originally posted by guetag


לא אמרתי..
אמרתי שאולי זה שייך לאותו קטגוריה של מלודיה
ואמרתי שדין
ian van dahl - try
כדין
ian_van_dahl-try__alphazone_remix


וזאת הנקודה
בקושי יש קשר בין הגירסא המקורית לגרסא של אלפאזון
וזה לא נכון שאתה מכליל בינהם
nesher
תנו לי לסכם את הטרד הזה

guetag
אתה מכוער
נמאסת לנו על התחת

תשתוק כבררררררררר
nesher
quote:
Originally posted by guetag

הכי קל להגיד את זה כשאתה מפסיד
חח איזה 0


מי מפסיד ישניצל
אתה לא מבין שאתה מדבר ומדבר
וכולם שמים זיין עליך
אתה רק מציק
זה מה שאתה עושה
אתה לא מבין שרמיקס לא עושים דווקא לשיר שהוא טובבב
אתה לא קולט את זה

אתה רוצה להגיד לי שהשיר של
Elvis
?היה טוב ובגלל זה עשו לו רמיקס שנכלל באותו קטגוריה
מה יש לך להגיד על זה גרוטאה
חתיכת כוסית
מה שאתה שומע זה
Dance
אני יחזור על זה עוד פעם
Danceeeeeeee
לא טראנס
לך מהפורום הזה כבר
nesher
quote:
Originally posted by guetag


אפס אתה פשוט 0


זה מה שיש לך להגיד לי?
מי אפס עכשיו אה
י
FS

Scorchio
טוב
בוא נתמקד על כמה נקודות כאן
אתה טוען שלאסגו וארמין זה אותו הסגנון
זו טעות
נכון שבשניהם יש מלודיה
אבל גם ב
Arome - Hands Up
יש מלודיה
זה לא הופך את זה ל
מלודיק\אפיק טראנס.
וכל הרעיון שברמיקס הוא כמו המילה
Re-Mix
עיבוד מחדש של הטראק
כדי לשנות אותו
לכן בניגוד למה שאתה אומר
דין
Ian Van Dahl - Try
הוא לא כדין
Ian Van Dahl - Try [Alpha Zone Remix]
וגם לא כדין
Ian Van Dahl - Try [Michael Woods]
או אפילו כמו
Ian Van Dahl - Try [Dee Dee Remix]

זה פשוט טראקים שונים וכל אחד עם סגנון משלו
אתה מבין זה מה שמייחד כל אומן.

וזאת בדיוק הסיבה שעושים רמיקס לטראק.
זה כמו שתגיד ש
Ferry Corsten - Punk
האוריגינל הוא כמו
Ferry Corsten - Punk [Kid Vicious Remix]
או כמו
Ferry Corsten - Punk [Cosmic Gate]

כאשר ההבדל ביניהם הוא פשוט שמיים וארץ
הרמיקס של
Kid Vicious
הוא פרוגרסיב
ושל
Cosmic Gate
הוא יותר הארד-קלאב טראנס
לעומת האוריגינל שאותי אישית מרדים.

אני מקווה שהבנת את הטעות שלך.
nesher
quote:
Originally posted by guetag

כן זה מה שיש לי להגיד למישהו שלא יודע להביא את הדעה שלו כמו גבר ובמקום זה מקלל כמו כוסית


חחח
אני הבאתי את הדעה שלי
ושל הרוב הקובע
ומי שפה כוסית זה אתה
ואני לא הראשון שאומר את זה
כולנו פה היינו במצב שלך
אבל יצאנו משם
כמו גדולים
לך עוד יש מה ללמוד
למרות שאני לא אוהב להתנשא כי זה בדיוק מה שאוהבי
Proggressive עושים עלינו
אבל אתה
כוסית
כ - ו - ס - י - ת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement