return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Melodic vs. Hard? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Scorchio
אני אוהב פרוגרסיב
יש בעיה?
:) :)

בכל מקרה אתה מפספס את הנקודה גיוטאג
קח למשל טראק כמו
Sasha - Xpander
מבחינתי טראק מדהים
ואין לו רמיקסים
כי זה טראק שמראה איכות

הרעיון שביצירת רמיקס זה לשפר את הטראק הקיים
וזה לא סוד שרוב הרמיקסים היום הרבה יותר טובים מהאוריגינל ברוב המקרים
Scorchio
אוקיי אתה טועה ואני ימחיש לך את זה

קח למשל את
The Space Brothers - Everywhere I Go
אוקיי עכשיו האוריגינל מגעיל תחת
אבל הרמיקס של
Push
פשוט מלך
וככה גם ה
Rework
של
Paul Van Dyk

אותו דבר לגבי
Sioux - Pho
האוריגינל מגעיל
אבל הרמיקס של
Cosmic Gate
מצויין

אבל יש טראקים למשל כמו
4 Strings - Into The night
שזה טראק טוב
ויש לו 12 רמיקסים
כמו למשל
Coast 2 Coast Remix
שים לב למשהו מעניין
בכל הרמיקסים לטראק הזה שמרו
על אותה המלודיה ואותם הסטרינגים
כי זה טראק טוב
לכן אתה צריך להבין שיש הבדל בין רמיקס לטראק טוב וטראק לא טוב.

הטראק האוריגינלי של
Ian Van Dahl - Try
הוא מרדים
אבל ה
Alpha Zone Remix
הוא הרבה יותר איכותי ומקפיץ
Scorchio
אוקיי עכשיו הגזמת
אתה אומר שה
Airwave Remix, Gabriel And Dresden Remix and V-One Remix
לא טובים?!
Scorchio
אוקיי שמע זה עניין של טעם אישי כבר
אבל שוב שים לב שכל הרמיקסים שומרים על אותה המלודיה ואותו הסגנון
כי פה זה יותר
Rework
מאשר
Remix
Scorchio
שוב אתה לא מבין את הטעות שלך
הטראקים של
Ian Van Dahl
כמו שהם
הם לא טובים וממוסחרים
אבל כשעושים להם רמיקס משנים אותם כמעט לגמרי

אבל טראק כמו
4 Strings - Into The Night
האוריגינל שלו מצויין
והרמיקסים שעשו לו לא באו לשפר אותו
אלא רק לתת לו סגנון שונה
אחד צ'יל אאוט
אחד פרוגרסיב
אחד טיפה יותר הארד
אתה מבין עכשיו ?
nesher
הצילווווווווווווווווו

כאב ראש עשית לי כבר
אתה לא מבדיל בין סגנונות.
אז פעם הבאה שמדברים על סגנון בבקשה על תתערב
אוקיי?
לך תשמע כמה
lasgo
שאתה רוצה
עד מחר אפילו
אבל על תבוא לפה ותדבר על זה
ואחר-כך תגיד לנו
שאנחנו אוהבים את זה
אני לא מבין איך אתה יכול להגיד כזה דבר בכלל
אחרי ששעה אומרים לך שלאאאאאאאא
קיצר
Lasgo sux
lasgo - (armin , tiesto , corsten , push etc... remix) probely ownz!
וזה
נקודה
סוף נושא
סוף פסוק
סוף משפט
נגמר
לא
ששששש
אל תגיד כלום
נגמרררררר
MoSH_MaN
יוווווווווווווווווווווו

סעמקקקקקקקקקק


תבינו שכל השירים האלה זה הופך להיות הפופ החדש

ג'יזוס!

הארדסטייל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DjChook
דיי כבר

דיייייי

חחחח ישניצל

הרגת אותי רותם
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
דיי כבר

דיייייי

חחחח ישניצל

הרגת אותי רותם


:stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy:
nesher
בוא נסכם את זה פעם אחרונה
guetag
כלי עם טעם גרוע
תתעלמו מכל מה שרשמתי למעלה

Scorchio
טעם זה עניין אישי אתה לא יכול להגיד לו מה לשמוע
אבל גיוטאג אתה פשוט אומר דברים לא נכונים בלי בסיס וזה חבל כי זה מעליב את הטראנס האמיתי.
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תבינו שכל השירים האלה זה הופך להיות הפופ החדש


יכול להיות. להגיד שאיכפת לי יהיה שקר... גם עם כל כונפה שנייה "תשיר" בעל- פה את ליגאיה אני עדיין אוהב אותו.


quote:
Originally posted by guetag


ian van dahl - Reason extended mix

אז את הרימיקיס הזה מותר לשמוע?


זה לא רמיקס, זה הגרסא המקורית. וזה בסטייל של איין ואן דאהל, מה שאומר בד"כ שזה
Eurotrance
Dance
Whata ing ever.
מה שאנשים אומרים לך זה שכשעושים רמיקס הרבה פעמים משנים את הטראק מהיסוד, אולי שומרים על הווקאלס אבל רובנו שומעים טראק קודם כל בגלל המוזיקה מה שאומר שמבחינתנו אין קשר בכלל בין המקור לרמיקס, מלבד הווייב הכללי ואולי מלודיה.

Vengaboys - Kiss [Airscape remix]
לא סובל את המקורי. מטורף על הרמיקס. מלבד וייב כללי מאווווד, אתה מוצא קשר ביניהם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement