|
Melodic vs. Hard? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אני אוהב פרוגרסיב
יש בעיה?
:) :)
בכל מקרה אתה מפספס את הנקודה גיוטאג
קח למשל טראק כמו
Sasha - Xpander
מבחינתי טראק מדהים
ואין לו רמיקסים
כי זה טראק שמראה איכות
הרעיון שביצירת רמיקס זה לשפר את הטראק הקיים
וזה לא סוד שרוב הרמיקסים היום הרבה יותר טובים מהאוריגינל ברוב המקרים |
|
|
| Scorchio |
אוקיי אתה טועה ואני ימחיש לך את זה
קח למשל את
The Space Brothers - Everywhere I Go
אוקיי עכשיו האוריגינל מגעיל תחת
אבל הרמיקס של
Push
פשוט מלך
וככה גם ה
Rework
של
Paul Van Dyk
אותו דבר לגבי
Sioux - Pho
האוריגינל מגעיל
אבל הרמיקס של
Cosmic Gate
מצויין
אבל יש טראקים למשל כמו
4 Strings - Into The night
שזה טראק טוב
ויש לו 12 רמיקסים
כמו למשל
Coast 2 Coast Remix
שים לב למשהו מעניין
בכל הרמיקסים לטראק הזה שמרו
על אותה המלודיה ואותם הסטרינגים
כי זה טראק טוב
לכן אתה צריך להבין שיש הבדל בין רמיקס לטראק טוב וטראק לא טוב.
הטראק האוריגינלי של
Ian Van Dahl - Try
הוא מרדים
אבל ה
Alpha Zone Remix
הוא הרבה יותר איכותי ומקפיץ |
|
|
| Scorchio |
אוקיי עכשיו הגזמת
אתה אומר שה
Airwave Remix, Gabriel And Dresden Remix and V-One Remix
לא טובים?! |
|
|
| Scorchio |
אוקיי שמע זה עניין של טעם אישי כבר
אבל שוב שים לב שכל הרמיקסים שומרים על אותה המלודיה ואותו הסגנון
כי פה זה יותר
Rework
מאשר
Remix |
|
|
| Scorchio |
שוב אתה לא מבין את הטעות שלך
הטראקים של
Ian Van Dahl
כמו שהם
הם לא טובים וממוסחרים
אבל כשעושים להם רמיקס משנים אותם כמעט לגמרי
אבל טראק כמו
4 Strings - Into The Night
האוריגינל שלו מצויין
והרמיקסים שעשו לו לא באו לשפר אותו
אלא רק לתת לו סגנון שונה
אחד צ'יל אאוט
אחד פרוגרסיב
אחד טיפה יותר הארד
אתה מבין עכשיו ? |
|
|
| nesher |
הצילווווווווווווווווו
כאב ראש עשית לי כבר
אתה לא מבדיל בין סגנונות.
אז פעם הבאה שמדברים על סגנון בבקשה על תתערב
אוקיי?
לך תשמע כמה
lasgo
שאתה רוצה
עד מחר אפילו
אבל על תבוא לפה ותדבר על זה
ואחר-כך תגיד לנו
שאנחנו אוהבים את זה
אני לא מבין איך אתה יכול להגיד כזה דבר בכלל
אחרי ששעה אומרים לך שלאאאאאאאא
קיצר
Lasgo sux
lasgo - (armin , tiesto , corsten , push etc... remix) probely ownz!
וזה
נקודה
סוף נושא
סוף פסוק
סוף משפט
נגמר
לא
ששששש
אל תגיד כלום
נגמרררררר |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווווווווווווווווווווו
סעמקקקקקקקקקק
תבינו שכל השירים האלה זה הופך להיות הפופ החדש
ג'יזוס!
הארדסטייל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
דיי כבר
דיייייי
חחחח ישניצל
הרגת אותי רותם |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיי כבר
דיייייי
חחחח ישניצל
הרגת אותי רותם |
:stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| nesher |
בוא נסכם את זה פעם אחרונה
guetag
כלי עם טעם גרוע
תתעלמו מכל מה שרשמתי למעלה |
|
|
| Scorchio |
טעם זה עניין אישי אתה לא יכול להגיד לו מה לשמוע
אבל גיוטאג אתה פשוט אומר דברים לא נכונים בלי בסיס וזה חבל כי זה מעליב את הטראנס האמיתי. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תבינו שכל השירים האלה זה הופך להיות הפופ החדש
|
יכול להיות. להגיד שאיכפת לי יהיה שקר... גם עם כל כונפה שנייה "תשיר" בעל- פה את ליגאיה אני עדיין אוהב אותו.
| quote: | Originally posted by guetag
ian van dahl - Reason extended mix
אז את הרימיקיס הזה מותר לשמוע? |
זה לא רמיקס, זה הגרסא המקורית. וזה בסטייל של איין ואן דאהל, מה שאומר בד"כ שזה
Eurotrance
Dance
Whata ing ever.
מה שאנשים אומרים לך זה שכשעושים רמיקס הרבה פעמים משנים את הטראק מהיסוד, אולי שומרים על הווקאלס אבל רובנו שומעים טראק קודם כל בגלל המוזיקה מה שאומר שמבחינתנו אין קשר בכלל בין המקור לרמיקס, מלבד הווייב הכללי ואולי מלודיה.
Vengaboys - Kiss [Airscape remix]
לא סובל את המקורי. מטורף על הרמיקס. מלבד וייב כללי מאווווד, אתה מוצא קשר ביניהם? |
|
|
|
|