|
Moeten criminele allochtonen (ongeacht land van herkomst) het land uit?
|
View this Thread in Original format
| Otte |
Moeten criminele allochtonen (ongeacht land van herkomst) het land uit?
Otte |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Otte
Moeten criminele allochtonen (ongeacht land van herkomst) het land uit?
Otte |
Ach ach ach ach ach ach, ze moeten jouw het land uit gooien (ipv gooien had ik eerst een hele erge ziekte neergezet, dit neem ik terug),(sorry voor het taal gebruik) :whip: :whip: |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ach ach ach ach ach ach, ze moeten jouw het land uit kankeren,(sorry voor het taal gebruik) :whip: :whip: |
Noem jij dat serieus genomen worden?
Otte |
|
|
| Chicane |
Kijk, deze topic is dus wat actueler sinds de dood van Pim Fortuyn.
Ik vind wel dat je in herhaling vallende allochtonen hun Nederlands burgschap moet afnemen. Maar dan krijg ik het geflame weer van, en Nederlandse criminelen dan die in herhaling vallen? Nou, die hak je dan mooi een vinger er vanaf van elke straf die ze begaan om het leed enigszins te compenseren van het slachtoffer...
EN TREK GODVERDOMME EENS WAT MEER FLITSPALEN UIT DE GROND :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Otte
Noem jij dat serieus genomen worden?
Otte |
Sorry voor het taalgebruik wat ik net al zei, dit is de zoveelste ik haat buitenlandersdraad, en wat proxi al zei, "weer zo'n low-life racistische loser erbij...*zucht*", hier ben ik het helemaal mee eens.
En wat Opti al zei, dit is niet mogelijk door wetten en verdragen. Die Nawijn die dit heeft geschreeuwd moet eerst zijn zaakjes goed uitzoeken voordat deze LPF-loser wat in de media gaat schreeuwen. Helaas zijn er altijd mensen bij die dit soort uitspraken serieus nemen :whip: |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kijk, deze topic is dus wat actueler sinds de dood van Pim Fortuyn.
Ik vind wel dat je in herhaling vallende allochtonen hun Nederlands burgschap moet afnemen. Maar dan krijg ik het geflame weer van, en Nederlandse criminelen dan die in herhaling vallen? Nou, die hak je dan mooi een vinger er vanaf van elke straf die ze begaan om het leed enigszins te compenseren van het slachtoffer...
EN TREK GODVERDOMME EENS WAT MEER FLITSPALEN UIT DE GROND :D |
Hoezo dat geflame, je kunt toch wel op een normale manier een discussie voeren?
Otte :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
| Hierbij neem ik het voornemen om niet meer te reageren op deze threads, degene die me toch betrapt op het deelnemen aan deze discussie mag MIJ het land uitzetten. I'm out..........:D |
|
|
| SnuggLe |
Moet deze thread nou echt??? We hebben er pas zo-een gehad, met allemaal discussie daarbij. Kijk eerst even voordat je een zelfde thread post please...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hierbij neem ik het voornemen om niet meer te reageren op deze threads, degene die me toch betrapt op het deelnemen aan deze discussie mag MIJ het land uitzetten. I'm out..........:D |
(Y) :D |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hierbij neem ik het voornemen om niet meer te reageren op deze threads, degene die me toch betrapt op het deelnemen aan deze discussie mag MIJ het land uitzetten. I'm out..........:D |
Mocht je weggaan, ga dan niet naar... Geintje!
Otte ;) |
|
|
| New Wave |
Poll is weer open.
Ik wil even zeggen dat dit onderwerp wel degelijk zinvol is, nujuist er veel over gepraat gaat worden.
Gister is er een interview geweest met de nieuwe minister van intergratiebeleid en deze heeft uitspraken gedaan die bij velen opschudding hebben gebracht.
Op deze stelling (topic) kan gewoon normaal worden gesproken.
Iedereen heeft zijn mening en moet deze kunnen onderbouwen met goede argumenten.
Als je ergens niet mee eens ben ga dan niet lopen flamen.
Ik denk dat we nu wel op een niveau zijn gekomen dat we hier serieus en rustig over kunnen praten.
____
Mijn mening hier over:
Ik ben het eens met het beleid om mensen der uit te zetten.
waarom?
Mensen (of het nu amerikanen, turken, afganen of wat anders zijn) die hier naartoe komen om een beter leven willen hebben en die dat doen via criminaliteit mogen van mij weg.
Ik stel wel een duidelijke grens, een Amerikaan die in een gevecht raakt..okee....die hoeft niet terug...maar een amerikaan die een moord pleegt...terug naar je land! een buitenlander die de belasting bedriegt (mijn centen), g amaar weg.
Mijn mening geld dus niet voor de mensen die hier geboren zijn.
Nu gaan mensen altijd zeggen : "ja maar de nederlanders zijn ook geen lieverdjes"
Klopt.....hard aanpakken en lang de cel in...geen voortrekkerij.... |
|
|
| ampburner |
" Die vuile buitenlanders lopen ons nou ook al te vergiftigen " ;)
maar ff serieus,
| quote: | Originally posted by MaGiK54
voordat deze LPF-loser wat in de media gaat schreeuwen. Helaas zijn er altijd mensen bij die dit soort uitspraken serieus nemen :whip: |
idd, die Nawijn laat zo ongeveer iedere dag wel zo'n ballonetje op. 'Marrokaanse man die zij vrouw mishandelt het land uit'...'Subsidie voor cursusen die alleen voor allochtonen toegankelijk zijn stopzetten'... Hij weet donders goed dat ie z'n plannetjes er nooit doorheen krijgt, maar ja het doet het goed bij de (vaak lager opgeleide) jongeren he? Want 'Minister' Nawijn zegt waar het op staat :rolleyes:
lees hun site maar eens goed door: http://www.lpf.nl/ :D ;) ;) :haha: |
|
|
|
|