return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים" (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
שביתה זה בריא
אבל לי זה בכלל לא מפריע כי אני עושה אקסטרני.......שזה לימודים בבית ובחינות בביצפר

ככה שלי יש חופש מתי שאני מחליט
אז מצידי שיהיה שביתה שנתיים
חחחחחח
nimrod levi
quote:
Originally posted by NyKoN

נחכה עד ה12 לספטמבר ואז גם ככה ארה"ב תלך לזיין את עיראק ולא יהיו לימודים
:D


למה דווקא ב12?
MoSH_MaN
שזה לא יהיה יותר מידי ארוך
לא יקצצו

לדעתי מתאים להתחיל ללמוד אחרי ראש השנה
ככה בעצם צריכים לעשות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi


למה דווקא ב12?


כי ה 11 בספטמבר זה יום אבל לזכר התאומים מבחינת ארצות הברית

ומה 5.9 זה כבר חופש של ראש השנה...אז מוש מה שאמרת זה בדיוק מה שאני אמרתי
NaOren
אני מתפלל לשביתה רק בגלל שאני לא רוצה להפסיד ימי לימודים בגלל השבעה של ידידה שלי...

כי אני לא מאמין שאני אלך לבי"ס אולי רק ביום הראשון כי יש לי מבחן!!!
סעמק איתו
Scorchio
מבחן ביום הראשון של הלימודים?
איך יכול להיות
eran
גם אצלנו יש כזה חרא בהיסטוריה
כי הם רצו לעשות אותו בסוף השנה שעברה אבל היו אלף סיבות למה לא לעשות אז הם אמרו שהם יעשו את זה ביום הראשון ללימודים :whip:
נו טוב... כמה חבל ששכחתי מזה ולא למדתי :wtf: :D
nimrod levi
עדיין לא הבנתי למה דווקא ב12 הם יפציצו את עיראק?
כי יכול להיות שב12 אני בדרך לשם
לא רוצה לטוס בפחד...
:conf:
t0xIc
מממממממ אני רוצה מאוד שתיהיה שביתהה
כי בדוגרי לא נהנתי מהחופש הזה
עבדתי כמעט כל בוקר ולא יצא לי לישון עד מאוחר בבקרים
וגם הידיעה שיש ביצפר זה גורם לי להיות יותר עייףף
דוגרי גם לי יש מיבחן שבוע הבא
או אפילו יום רביעי הזה בספרות אם אני לא טועה
וישר אחרי זה תנך

מקווה שתיהיה שביתה אבל לא ארוכהההההההההההההההההה
יום יומיים ככה מתאים לי מאודד
בעצם עד יום שישי זה יהיה ליגה!
NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio
מבחן ביום הראשון של הלימודים?
איך יכול להיות


מבחן מעבר
מ- 3 יחידות ל - 4 יחידות

MoSH_MaN
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2090253,00.html


שביתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתה בהרצליה

אולה!!!!!!!

על הזין הבית ספר הזה!!!!!
יהודית לווין טליבאן
מחזור י"ט בלאגן!!!
אהוהוהוהוהוהווהו

חחחחחחחחח
DjChook
מושמוש ילד מפגר
נדבק לשיר הזה דיי מהר
הוא לעולם לא יפסיק
ההתמכרות שלו היא ענקית

אוהואוהו

סתם זה מצחיק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement