|
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים" (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
שביתה זה בריא
אבל לי זה בכלל לא מפריע כי אני עושה אקסטרני.......שזה לימודים בבית ובחינות בביצפר
ככה שלי יש חופש מתי שאני מחליט
אז מצידי שיהיה שביתה שנתיים
חחחחחח |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by NyKoN
נחכה עד ה12 לספטמבר ואז גם ככה ארה"ב תלך לזיין את עיראק ולא יהיו לימודים
:D |
למה דווקא ב12? |
|
|
| MoSH_MaN |
שזה לא יהיה יותר מידי ארוך
לא יקצצו
לדעתי מתאים להתחיל ללמוד אחרי ראש השנה
ככה בעצם צריכים לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
למה דווקא ב12? |
כי ה 11 בספטמבר זה יום אבל לזכר התאומים מבחינת ארצות הברית
ומה 5.9 זה כבר חופש של ראש השנה...אז מוש מה שאמרת זה בדיוק מה שאני אמרתי |
|
|
| NaOren |
אני מתפלל לשביתה רק בגלל שאני לא רוצה להפסיד ימי לימודים בגלל השבעה של ידידה שלי...
כי אני לא מאמין שאני אלך לבי"ס אולי רק ביום הראשון כי יש לי מבחן!!!
סעמק איתו |
|
|
| Scorchio |
מבחן ביום הראשון של הלימודים?
איך יכול להיות |
|
|
| eran |
גם אצלנו יש כזה חרא בהיסטוריה
כי הם רצו לעשות אותו בסוף השנה שעברה אבל היו אלף סיבות למה לא לעשות אז הם אמרו שהם יעשו את זה ביום הראשון ללימודים :whip:
נו טוב... כמה חבל ששכחתי מזה ולא למדתי :wtf: :D |
|
|
| nimrod levi |
עדיין לא הבנתי למה דווקא ב12 הם יפציצו את עיראק?
כי יכול להיות שב12 אני בדרך לשם
לא רוצה לטוס בפחד...
:conf: |
|
|
| t0xIc |
מממממממ אני רוצה מאוד שתיהיה שביתהה
כי בדוגרי לא נהנתי מהחופש הזה
עבדתי כמעט כל בוקר ולא יצא לי לישון עד מאוחר בבקרים
וגם הידיעה שיש ביצפר זה גורם לי להיות יותר עייףף
דוגרי גם לי יש מיבחן שבוע הבא
או אפילו יום רביעי הזה בספרות אם אני לא טועה
וישר אחרי זה תנך
מקווה שתיהיה שביתה אבל לא ארוכהההההההההההההההההה
יום יומיים ככה מתאים לי מאודד
בעצם עד יום שישי זה יהיה ליגה! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מבחן ביום הראשון של הלימודים?
איך יכול להיות |
מבחן מעבר
מ- 3 יחידות ל - 4 יחידות |
|
|
| DjChook |
מושמוש ילד מפגר
נדבק לשיר הזה דיי מהר
הוא לעולם לא יפסיק
ההתמכרות שלו היא ענקית
אוהואוהו
סתם זה מצחיק |
|
|
|
|