return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים" (pg. 4)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula


סליחה???
כאילו מה אתה חושב שאני?!:haha: :haha:
הלוואי עליי עכשיו איזה שנה בחתיבת הבינים, ככה לא הייתי באה לבית ספר בכלל:D
וזהו שהבעיה היא שאני בי'ב עכשיו וצריך לקרוע תתחת ואין לי כוח..
פשוט איייןן


אני יודע שאת בי"ב....................
אני פשוט רואה אותך באותו מצב שאני הייתי בחטיבת הביניים
שכמעט כל המורים בהסתדרות ולמרות שיש שביתה, צריך לבוא לביה"ס
חחחחחחחחחחחח
מה? חשבת שאני חושב שאת בחטיבת הביניים????:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני יודע שאת בי"ב....................
אני פשוט רואה אותך באותו מצב שאני הייתי בחטיבת הביניים
שכמעט כל המורים בהסתדרות ולמרות שיש שביתה, צריך לבוא לביה"ס
חחחחחחחחחחחח
מה? חשבת שאני חושב שאת בחטיבת הביניים????


מאיפה אני יודעת, לפי מה שרשמת...
חשבתי, כל מיני מחשבות...:D :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula


מאיפה אני יודעת, לפי מה שרשמת...
חשבתי, כל מיני מחשבות...:D :D


מחשבות!?!?! עלי????????
הכבוד הוא לי!!! ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


מחשבות!?!?! עלי????????
הכבוד הוא לי!!! ;)


חחחח.....:D :D
חמוד אתה:stongue:
NaOren
בר"ג אין בכלל חטיבת בינים
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NaOren
בר"ג אין בכלל חטיבת בינים


מה?
למה?
ואיך אתם עוברים כיתה ז,ח,ט בלי חטיבה?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחח.....:D :D
חמוד אתה:stongue:


תודה רבה
גם את לא פחות! :cool:

אגב, תבדקי את ההודעות שלך
יעני ב
Profile
למעלה, למקרה שאת לא יודעת
מי יודע? אולי תמצאי שם הפתעה....... ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


תודה רבה
גם את לא פחות! :cool:

אגב, תבדקי את ההודעות שלך
יעני ב
Profile
למעלה, למקרה שאת לא יודעת
מי יודע? אולי תמצאי שם הפתעה....... ;)


חחח... תבדוק גם אתה...יש שם הפתעה עוד יותר גדולה...:D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


מה?
למה?
ואיך אתם עוברים כיתה ז,ח,ט בלי חטיבה?


ברמת גן זה א-ח

ט-י"ב

אני הכרתי מישהי מר"ג וזכור לי הקטע הזה
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ברמת גן זה א-ח

ט-י"ב

אני הכרתי מישהי מר"ג וזכור לי הקטע הזה


אני מרמת גןןןן :)

NaOren
כן הקטע שזה מי
א-ח
ט-י"ב
נראה לי הרבה יותר טוב מאשר חטיבות בינים וכל החרא הזה...

ר"ג גבעתיים שולטים
NyKoN
טוב חברים
אתם על אופ טופיק עצבני

ואני מחזיר אותנו לטופיק

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaN...142_184,00.html

גם מחר אין לימודים לתיכונים
כמה נחמד שבדיוק השנה אני עובר לתיכון וכבר מארגנים שביתה
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement