|
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים" (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
סליחה???
כאילו מה אתה חושב שאני?!:haha: :haha:
הלוואי עליי עכשיו איזה שנה בחתיבת הבינים, ככה לא הייתי באה לבית ספר בכלל:D
וזהו שהבעיה היא שאני בי'ב עכשיו וצריך לקרוע תתחת ואין לי כוח..
פשוט איייןן |
אני יודע שאת בי"ב....................
אני פשוט רואה אותך באותו מצב שאני הייתי בחטיבת הביניים
שכמעט כל המורים בהסתדרות ולמרות שיש שביתה, צריך לבוא לביה"ס
חחחחחחחחחחחח
מה? חשבת שאני חושב שאת בחטיבת הביניים????:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני יודע שאת בי"ב....................
אני פשוט רואה אותך באותו מצב שאני הייתי בחטיבת הביניים
שכמעט כל המורים בהסתדרות ולמרות שיש שביתה, צריך לבוא לביה"ס
חחחחחחחחחחחח
מה? חשבת שאני חושב שאת בחטיבת הביניים???? |
מאיפה אני יודעת, לפי מה שרשמת...
חשבתי, כל מיני מחשבות...:D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מאיפה אני יודעת, לפי מה שרשמת...
חשבתי, כל מיני מחשבות...:D :D |
מחשבות!?!?! עלי????????
הכבוד הוא לי!!! ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מחשבות!?!?! עלי????????
הכבוד הוא לי!!! ;) |
חחחח.....:D :D
חמוד אתה:stongue: |
|
|
| NaOren |
| בר"ג אין בכלל חטיבת בינים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
בר"ג אין בכלל חטיבת בינים |
מה?
למה?
ואיך אתם עוברים כיתה ז,ח,ט בלי חטיבה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.....:D :D
חמוד אתה:stongue: |
תודה רבה
גם את לא פחות! :cool:
אגב, תבדקי את ההודעות שלך
יעני ב
Profile
למעלה, למקרה שאת לא יודעת
מי יודע? אולי תמצאי שם הפתעה....... ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תודה רבה
גם את לא פחות! :cool:
אגב, תבדקי את ההודעות שלך
יעני ב
Profile
למעלה, למקרה שאת לא יודעת
מי יודע? אולי תמצאי שם הפתעה....... ;) |
חחח... תבדוק גם אתה...יש שם הפתעה עוד יותר גדולה...:D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה?
למה?
ואיך אתם עוברים כיתה ז,ח,ט בלי חטיבה? |
ברמת גן זה א-ח
ט-י"ב
אני הכרתי מישהי מר"ג וזכור לי הקטע הזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ברמת גן זה א-ח
ט-י"ב
אני הכרתי מישהי מר"ג וזכור לי הקטע הזה |
אני מרמת גןןןן :) |
|
|
| NaOren |
כן הקטע שזה מי
א-ח
ט-י"ב
נראה לי הרבה יותר טוב מאשר חטיבות בינים וכל החרא הזה...
ר"ג גבעתיים שולטים |
|
|
|
|