return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים" (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
עדיין לא הבנתי למה דווקא ב12 הם יפציצו את עיראק?
כי יכול להיות שב12 אני בדרך לשם
לא רוצה לטוס בפחד...
:conf:


מה יש לך לחפש בעיראק ?! :haha: :crazy: :eyespop: :stongue:
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
הוא לעולם לא יפסיק
ההתמכרות שלו היא ענקית


זה אמור יענו להיות חרוז?! תגיד... אתה על סמים או משהו ;)
NyKoN
נמרוד אחי
בוש אמר שב12 הוא יתן נאום מיוחד לכבוד המתקפה על עיראק
DjChook
חחח רונן זה טוב
לא חרוז אבל טוב
nimrod levi
מה 12 בספטמבר עד השני לאוקטובר אני רוב הסיכויים בארה"ב
עוד לא קילנו ויזות עדיין אבל זה כמעט סגור
t0xIc
אחחחח איזה כיף לקום בבוקר ולדעת שאין ביצפררר
ולא צריך ללכת לעבודה להצגת בוקרררר

איך אני אוהב תחיים האלההההה
Tarantula
quote:
Originally posted by t0xIc
אחחחח איזה כיף לקום בבוקר ולדעת שאין ביצפררר
ולא צריך ללכת לעבודה להצגת בוקרררר

איך אני אוהב תחיים האלההההה


חחחח... כיף לך..:D
אצלנו אין שביתה בכלל, כי רוב המורים מההסתדרות ולא מהארגון...
:confused: :confused:
eran
מה זה משנה מאיפה הם בכלל
לא באים וזהו.. מה הם כבר יעשו :)
Tarantula
quote:
Originally posted by eran
מה זה משנה מאיפה הם בכלל
לא באים וזהו.. מה הם כבר יעשו :)


אז זהו שהרוב באים, ואין מה לעשות...
אחרי יהיה צריך להשלים חומר...
אאווחחחח... שונאת בית ספר!!!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula


אז זהו שהרוב באים, ואין מה לעשות...
אחרי יהיה צריך להשלים חומר...
אאווחחחח... שונאת בית ספר!!!!


אח............. ימי חטיבת הביניים
אני לומד במקיף שש שנתי......
ואצלינו, המורים בחטיבה הם מההסתדרות
ומורי התיכון הם מהאירגון............

ואלונה, את מזכירה לי אותי כשהייתי בחטיבת הביניים................
:D :D :D :D :D :D :D
no offence.........

Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אח............. ימי חטיבת הביניים
אני לומד במקיף שש שנתי......
ואצלינו, המורים בחטיבה הם מההסתדרות
ומורי התיכון הם מהאירגון............

ואלונה, את מזכירה לי אותי כשהייתי בחטיבת הביניים................
:D :D :D :D :D :D :D
no offence.........


סליחה???
כאילו מה אתה חושב שאני?!:haha: :haha:
הלוואי עליי עכשיו איזה שנה בחתיבת הבינים, ככה לא הייתי באה לבית ספר בכלל:D
וזהו שהבעיה היא שאני בי'ב עכשיו וצריך לקרוע תתחת ואין לי כוח..
פשוט איייןן
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula


סליחה???
כאילו מה אתה חושב שאני?!:haha: :haha:
הלוואי עליי עכשיו איזה שנה בחתיבת הבינים, ככה לא הייתי באה לבית ספר בכלל:D
וזהו שהבעיה היא שאני בי'ב עכשיו וצריך לקרוע תתחת ואין לי כוח..
פשוט איייןן



חחחח ט' אימפריה...

מה הייתי עושה בשביל לחזור לבית ספר השכונה שלי
לא שזה כזה קשה להפריע בתיכון הרבה בלי שיעשו לך משהו רציני
אבל יכול להיות שזה בגלל שזה היה כיתה יוד
וזה עוד חוק חינוך חובה.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement