|
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים" (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
עדיין לא הבנתי למה דווקא ב12 הם יפציצו את עיראק?
כי יכול להיות שב12 אני בדרך לשם
לא רוצה לטוס בפחד...
:conf: |
מה יש לך לחפש בעיראק ?! :haha: :crazy: :eyespop: :stongue: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא לעולם לא יפסיק
ההתמכרות שלו היא ענקית
|
זה אמור יענו להיות חרוז?! תגיד... אתה על סמים או משהו ;) |
|
|
| NyKoN |
נמרוד אחי
בוש אמר שב12 הוא יתן נאום מיוחד לכבוד המתקפה על עיראק |
|
|
| DjChook |
חחח רונן זה טוב
לא חרוז אבל טוב |
|
|
| nimrod levi |
מה 12 בספטמבר עד השני לאוקטובר אני רוב הסיכויים בארה"ב
עוד לא קילנו ויזות עדיין אבל זה כמעט סגור |
|
|
| t0xIc |
אחחחח איזה כיף לקום בבוקר ולדעת שאין ביצפררר
ולא צריך ללכת לעבודה להצגת בוקרררר
איך אני אוהב תחיים האלההההה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אחחחח איזה כיף לקום בבוקר ולדעת שאין ביצפררר
ולא צריך ללכת לעבודה להצגת בוקרררר
איך אני אוהב תחיים האלההההה |
חחחח... כיף לך..:D
אצלנו אין שביתה בכלל, כי רוב המורים מההסתדרות ולא מהארגון...
:confused: :confused: |
|
|
| eran |
מה זה משנה מאיפה הם בכלל
לא באים וזהו.. מה הם כבר יעשו :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by eran
מה זה משנה מאיפה הם בכלל
לא באים וזהו.. מה הם כבר יעשו :) |
אז זהו שהרוב באים, ואין מה לעשות...
אחרי יהיה צריך להשלים חומר...
אאווחחחח... שונאת בית ספר!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אז זהו שהרוב באים, ואין מה לעשות...
אחרי יהיה צריך להשלים חומר...
אאווחחחח... שונאת בית ספר!!!! |
אח............. ימי חטיבת הביניים
אני לומד במקיף שש שנתי......
ואצלינו, המורים בחטיבה הם מההסתדרות
ומורי התיכון הם מהאירגון............
ואלונה, את מזכירה לי אותי כשהייתי בחטיבת הביניים................
:D :D :D :D :D :D :D
no offence......... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אח............. ימי חטיבת הביניים
אני לומד במקיף שש שנתי......
ואצלינו, המורים בחטיבה הם מההסתדרות
ומורי התיכון הם מהאירגון............
ואלונה, את מזכירה לי אותי כשהייתי בחטיבת הביניים................
:D :D :D :D :D :D :D
no offence......... |
סליחה???
כאילו מה אתה חושב שאני?!:haha: :haha:
הלוואי עליי עכשיו איזה שנה בחתיבת הבינים, ככה לא הייתי באה לבית ספר בכלל:D
וזהו שהבעיה היא שאני בי'ב עכשיו וצריך לקרוע תתחת ואין לי כוח..
פשוט איייןן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
סליחה???
כאילו מה אתה חושב שאני?!:haha: :haha:
הלוואי עליי עכשיו איזה שנה בחתיבת הבינים, ככה לא הייתי באה לבית ספר בכלל:D
וזהו שהבעיה היא שאני בי'ב עכשיו וצריך לקרוע תתחת ואין לי כוח..
פשוט איייןן |
חחחח ט' אימפריה...
מה הייתי עושה בשביל לחזור לבית ספר השכונה שלי
לא שזה כזה קשה להפריע בתיכון הרבה בלי שיעשו לך משהו רציני
אבל יכול להיות שזה בגלל שזה היה כיתה יוד
וזה עוד חוק חינוך חובה..... |
|
|
|
|