return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
VIP tickets Innercity 21/12/02
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Ja, het is nog een tijdje weg MAAR! :D
In het gister op de mat gevallen ID&T magazine (sterk verbeterd overigens, een kijkje waard!) stond vermeld dat vanaf donderdag 12 september tickets voor het speciale VIP deck verkocht zullen worden bij de FRS. Nou zeg je natuurlijk, wat boeit mij dat nou, die zullen wel weer € 100 zijn ofzo... Nee dus :D Ze gaan eruit voor de normale presale prijs van € 50!!!
Klote is natuurlijk dat je nog geen line-up weet, maarja, tis Innercity. Dus ik zit er toch sterk over te denken om 12 september even langs de lokale FRS te lopen.

GreetZ, DC
magrec
hmm volgens mij moet ik ff contact opnemen met id&t want ik heb zo'n extra duur kaartje gekocht voor mysteryland (abbo op id&t blad en dvd zou dan worden opgestuurd alleen ik heb nog niks...)

hmm 50€ maarja wel vroeg hoewel zo ging het ook bij dancevalley en toen riep iedereen dat het gekkenwerk was.....
kreischer2000
vet! wat houd dat dan precies in vip deck?

maar eens overleggen om daar heen te gaan!
-TAIS-
quote:
Originally posted by magrec
hmm volgens mij moet ik ff contact opnemen met id&t want ik heb zo'n extra duur kaartje gekocht voor mysteryland (abbo op id&t blad en dvd zou dan worden opgestuurd alleen ik heb nog niks...)

hmm 50€ maarja wel vroeg hoewel zo ging het ook bij dancevalley en toen riep iedereen dat het gekkenwerk was.....

Moet je ff een mailtje sturen naar [email protected]. Had ik ook gedaan omdat ik van Sensation nog niets had gehad. Werd zo snel mogelijk gefixt nu.
magrec
quote:
Originally posted by -TAIS-

Moet je ff een mailtje sturen naar [email protected]. Had ik ook gedaan omdat ik van Sensation nog niets had gehad. Werd zo snel mogelijk gefixt nu.

ja ik las het net op het forum van id&t maar dat ga ik niet doen dat mag id&t voor mij regelen ik heb een kaartje gekocht bij hun, dus dat zijn ze wettelijk verplicht.
Flipper01
Klinkt erg aanlokkelijk..
Ik ben nog nooit op IC geweest vanwege vakantie, maar wil dit toch zeker een keer mee gaan maken! En als de VIP tickets net zo duur zijn als de gewone tickets :D :D :D
Dr. Kuipers
Kan dit jaar net als vorig jaar weer aan gratis VIP tickets komen :D :D :D
Klote dat ik vorig jaar dus ziek was :(
Maar oom van een vriend van me moet daar weer 1 of ander klusje doen (vorig jaar die vliegtuigjes met Camel kaartje en kon je reis winnen en blabla...)
Dit jaar waarschijnlijk weer zoiets :)
Dus gaat weer helpen opbouwen en lekker met een VIP ding om mn nek op IC rondneuzen
Geen last van 1-richtingsverkeer :p

Enne Kolkie, is vast wel wat te regelen ;)
eieregooie
Kvinnut nog wel heel ver weg... ik wacht wel ff de line-up's van IC en Qontact af... Dan maar niet als VIP.

Grtz!
Donna
VIP stelt toch geen ruck voor
magrec
quote:
Originally posted by Donna
VIP stelt toch geen ruck voor

idd

en bij nader inzien weet ik ook nog niet of ik naar IC wil dit jaar (zei ik vorig jaar ook) want dat eenrichtingsverkeer pff en die drukte (en elk jaar telkens meer fout publiek)

ik wacht wel op de line up.

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Enne Kolkie, is vast wel wat te regelen ;)

excellent :)
New Wave
quote:
Originally posted by magrec (en elk jaar telkens meer fout publiek)

Echt de grootse onzinnige argument om niet te gaan.
Op elk feest zie je nu fout volk....daar moet je doorheen kijken........
Als je slim bent ga je naar de techno zaal, like me :) daar heb je minste fout volk.

Ik weet niet of ik ga, dnek het haast wel, maar ik vidn de datum zo kut.....zo vroeg al in december.
Andere jaren was het leuk gezellig na kerst en NET voor nieuw jaar...had je 3 dagen feest achter elkaar....echt super om op deze manier het jaar af te sluten...maarja, het mag nie zo weze deze keer.

mzzl.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement