|
Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| esoterist |
maar dat is allemaal brutto,belasting en andere zaken gaan er nog allemaal af,dus dan word het toch een stuk minder
ze zullen wel in de 50-75% belastings schaal zitten |
|
|
| Dj Lex |
Dan kan Sasha nog zo goede Dj zijn, maar kan zij of hij weet niet eens wat het is echt zoveel vangen? Lijkt me niet. Een half miljoen is een hoop geld.
Laters |
|
|
| magrec |
FF verschil
tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavië, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend.
Sasha, carl cox, jeff mills hebben zo'n grote naam (of ze goed zijn is een 2e) zijn uiteindelijk veel bekender dan tiesto en kunnen dus VEEL meer vragen. Hoe bekender tiesto wordt hoe meer ie kan vragen.
5000 is denk ik een bedrag wat je voor tiesto kunt betalen hoewel ie ook wel eens (vroeger zekerz) op studentenfeestjes draait en dan vraagt ie denk ik ook weer niet zoveel. |
|
|
| Remy D |
| Jean kreeg in de Milleniumnacht in Nederland een ton om te draaien zodat die die nacht exclusief bleef maar ik weet niet meer in welke tent dat was. |
|
|
| tango |
Dat van sasha op millennium nacht is zekers waar, hij ving er 500.000 piekers voor.
Ik heb ook ooit gehoord dat oakie 2 jaar geleden 10.000 per 2 uur vroeg, plus een limo naar bestemming + een vet grote gastenlijst.Dat zal inmiddels wel meer zijn.
greetz,
TNG |
|
|
| Remy D |
Nou ik vraag 2 geeltjes voor 2 uur en ben dan exclusief!!!:)
Mij krijg je niet zomaar :) :) |
|
|
| michiel |
dat van sasha heb ik zeker wel goed gelezen/gehoord hoor gasten
later
michiel |
|
|
| michiel |
o tango had het al gepost :)
later
michiel |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
FF verschil
tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavië, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend.
Sasha, carl cox, jeff mills hebben zo'n grote naam (of ze goed zijn is een 2e) zijn uiteindelijk veel bekender dan tiesto en kunnen dus VEEL meer vragen. Hoe bekender tiesto wordt hoe meer ie kan vragen.
5000 is denk ik een bedrag wat je voor tiesto kunt betalen hoewel ie ook wel eens (vroeger zekerz) op studentenfeestjes draait en dan vraagt ie denk ik ook weer niet zoveel. |
Nou ik denk dat DJ Tiesto toch echt wel wereldberoemd is, net als die andere DJ's. Ik denk dat ze aan bekendheid niet veel van elkaar zullen verschillen. Misschien draait Tiesto niet zo veel in Duitsland, omdat de muziek daar over het algemeen een stuk harder is. Het ligt dus aan de style muziek. Maar ik denk zeker dat Tiesto niet veel minder dan Cox, Sasha & Mills kan vragen.
Latuurrzz.... |
|
|
| Cold |
| Die is dus ECHT NIET wereld beroemd... |
|
|
| michiel |
Sasha is mooi wel ff wereldberoemd, hij is onlangs nog gekozen tot beste dj ter wereld dus die vraagt wel een leuk bedragje :D:);)
later
michiel |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cold
Die is dus ECHT NIET wereld beroemd... |
Misschien zegt Sasha de Vries je iets meer???? |
|
|
|
|