return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen???
View this Thread in Original format
michiel
Ik vroeg me af of iemand weet wat zo'n dj Tiesto of Paul van Dyk nou per uur vraagt of voor een avond of iets dergelijks. Weet iemand dat???
thx

later

michiel
MetzZ_!!
Nou, ik heb wel 's gehoord dat Tiesto op oudjaars-avond iets van € 6806.70 verdient... maar wat ie normaal vraagt weet ik niet
Blik
Kheb gehoord dat ze voor een Sensation, Trance Energy achtig feest zo'n 25.000 piek vragen. Maar dat vind ik een beetje heel errug asociaal veel!!
Cold
quote:
Originally posted by Blik
Kheb gehoord dat ze voor een Sensation, Trance Energy achtig feest zo'n 25.000 piek vragen. Maar dat vind ik een beetje heel errug asociaal veel!!

Nee, Carl Cox vroeg het meest op sensation fl 10.000 (per avond / set van 2 uur):D

Ik denk dat de meeste andere dj's hieronder zitten.

Have F.
Mysteric
????????
Carl Cox kreeg 50.000 pieken voor Sensation
Daarmee is hij de duurste zo'n beetje.
Tiesto en dat soort formaat dj's zo'n 15.000 per avond geloof ik, maar voor iets als Trance-Energy kunnen ze best 25.000 vragen ja.

Maarja...die gasten hebben ook geen pensioen enzo. En als je kijkt hoe weinig dj's er kunnen leven van het draaien alleen.
Dj Lex
Ja die gasten moeten het snel verdienen. En asl je eenmaal úit'bent dan kan je het wel vergeten. Dan kan je postbode worden. Maar die grote feesten als sensation enzo heb ik gehoord zo'n 25000 gulden voor Tiesto. De anderen zullen daar wel iets onder zitten.
Laters
magrec
25000 ehm nee hoor das wel erg veel
10000 misschien? Vind je het gek dat carl cox bijna alleen maar op grote feesten draait (voor clubs te duur)

ga maar naar de 10000 piek toe dan kom je in de buurt maar is denk ik nog vrij veel.
JdDark
Carl Cox kreeg voor Sensation 25.000 gulden, heb ik in een krantenartikel gelezen. Hij is wel niet de bestbetaalde dj ter wereld.
De bestbetaalde dj is Jeff Mills. Maar hoeveel hij krijgt weet ik niet.
TranceFool
Drie jaar geleden vroeg DJ Jean bij een discotheek bij ons in de buurt 3000 gulden per uur. Dat is al weer een tijdje geleden. Ik vind dat je dan beter iets meer kunt betalen en dan Tiesto laten komen dan met dat zichzelf ingenomen kwalletje, Dj Jean.
Dat is al weer een tijdje geleden, dus het zal nu al veel meer zijn, het zijn in ieder geval geen kleine bedragen..

Latuurrzzz....
michiel
iemand zei hier dat tiesto voor oud en nieuw iets van €6000 kreeg/krijgt maar dat lijkt me wel erg weinig; ter vergelijking: sasha kreeg afgelopen oud en nieuw F500.000,- dus das wel iets meer. lekker bedrag trouwens :)

later

michiel

MetzZ_!!
500.000 PIEK??? Heb je niet een paar nulletjes teveel gelezen??? Ik zou dat wel errug ASO vinden... Ik denk dat ik ook maar een DJ-opleiding ga volgen... (Bestaat dat eigenlijk wel¿)
Akira
nou ja in ieder geval de dj's krijgen enorm veel betaald...en ik had gehoord dat tiesto rond de 100.000 piek kon vangen in engeland met het millenium dus ja ik weet het ook niet echt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement