return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Opti
quote:
Originally posted by magrec
FF verschil
tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavië, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend.

Sasha, carl cox, jeff mills hebben zo'n grote naam (of ze goed zijn is een 2e) zijn uiteindelijk veel bekender dan tiesto en kunnen dus VEEL meer vragen. Hoe bekender tiesto wordt hoe meer ie kan vragen.

5000 is denk ik een bedrag wat je voor tiesto kunt betalen hoewel ie ook wel eens (vroeger zekerz) op studentenfeestjes draait en dan vraagt ie denk ik ook weer niet zoveel.


Tiesto heb zelfs een jaartje ofzo geleden voor een MacDonalds personeelsfeesttje gedraaid, echt waar!!!!
En hj was vorig jaar op t Haagse Hogeschoolfeest, met goed gezelschap, want ProMiss was er ook
magrec
believe me tiesto is lang niet zo beroemd als
john digweed
carl cox
sasha (ehm als ie ergens in nederland zal draaien zal het afgeladen druk zijn)
john digweed

vraag nou eens niet aan een trance fan maar gewoon aan iemand die naar feesten gaat in amerika, australië, duitsland, canada etc of ie een aantal dj's wilt opnoemen

wedden dat tiesto misschien een paar keer genoemd wordt em dat digweed, carl cox, sasha, sven vath veel vaker genoemd worden (paul oakenfold helemaal vergeten zelfs maar die zal ook heel vaak genoemd worden)

tiesto zal wel 1 van nederlands duurste dj's zijn maar zoveel als carl cox, oakenfold, digweed zal hij zeker niet vragen.
TranceFool
quote:
Originally posted by magrec
believe me tiesto is lang niet zo beroemd als
john digweed
carl cox
sasha (ehm als ie ergens in nederland zal draaien zal het afgeladen druk zijn)
john digweed

vraag nou eens niet aan een trance fan maar gewoon aan iemand die naar feesten gaat in amerika, australië, duitsland, canada etc of ie een aantal dj's wilt opnoemen

wedden dat tiesto misschien een paar keer genoemd wordt em dat digweed, carl cox, sasha, sven vath veel vaker genoemd worden (paul oakenfold helemaal vergeten zelfs maar die zal ook heel vaak genoemd worden)

tiesto zal wel 1 van nederlands duurste dj's zijn maar zoveel als carl cox, oakenfold, digweed zal hij zeker niet vragen.

Ik denk dat je het juist wel aan een trancefan moet vragen want die heeft er meer verstand van dan iemand die toevallig eens een keer de naam van Carl Cox hoort, bovendien zijn dat de mensen die naar die muziek luisteren. Ik denk toch echt niet dat Tiesto onder doet voor de DJ's die jij noemde....
magrec
ik heb ook niet gezegd dat tiesto onderdoet voor die andere dj's alleen er zijn meer fans van andere soorten muziek dan fans van trance en ja een trance fan kan tiesto wel opnoemen maar dat is niet iets betrouwbaars de naamsbekendheid van tiesto is lang niet zo groot als van die andere dj's ik heb genoemd (zegt niks over kwaliteit etc hoewel die dj's allemaal technisch subliem zijn)

En die naamsbekendheid zegt 75% over het geld wat een dj kan vragen voor een set.
magrec
enne juist die mensen die de naam van carl cox opnoemen zonder dat ze zelfs naar die muziek luiesteren

DAT IS NAAMSBEKENDHEID.
Sandman
Yep... ze kunnen vragen wat ze willen.... machtpositie...

tuurlijk. ik zou het ook doen.. zo lang ze benkend zijn, moeten ze het maximale der uit halen....
moogwai
quote:
Originally posted by magrec
FF verschil
tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavië, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend.
.


Tja.. Duitsland is ook niet echt het land dat van de tiesto/corsten/armin style houdt.

Er werd maar matig gereageerd op de zeer goede set van Ferry Corsten @ Rosenmontags Rave heb ik begrepen... aan het einde van de set hoor je de Duitsers ook allemaal schreeuwen "Mauro, Mauro, Mauro" die italiaan is echt heilig in Duitsland.

Duitsers houden nou eenmaal veek meer van Mauro Picotto, Cosmic Gate, Blank & Jones, Dumonde, Talla 2XLC enz.. Vooral hun eigen sound zeg maar.

BTW de Duitse Innercity schijnt ook zwaar geflopt te zijn.
magrec
schijnt zwaar geflopt hehe het was gewoon geflopt.
Het enige voordeel was dat men gratis een kaartje mocht hebben/halen voor de volgende innercity in nederland.
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool


Maar ik denk zeker dat Tiesto niet veel minder dan Cox, Sasha & Mills kan vragen.

Latuurrzz....


Nouuuuu... daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor! Carl Cox en Jeff Mills zitten namelijk wel ietsje langer in het vak dan een DJ Tiesto, ze hebben beide baanbrekend werk verricht voor hun muziekstijl en zijn toch wel een behoorlijk maatje groter dan Tiesto hoor! (met alle respect).
Dj Lex
Ja qua naamsbekendheid zijn ze groter, maar of hun style op dit moment beter is vind ik niet. Tiesto is gewoon beter als hun. Misschien een persoonlijke mening, maar toch. Tiesto zit er natuurlijk ook veel minder lang in als die andere gasten, dus eigenlijk is het alleen maar knap dat Tiesto in zo'n korte tijd de top heeft weten te bereiken.
laters

Jukx
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja qua naamsbekendheid zijn ze groter, maar of hun style op dit moment beter is vind ik niet. Tiesto is gewoon beter als hun. Misschien een persoonlijke mening, maar toch. Tiesto zit er natuurlijk ook veel minder lang in als die andere gasten, dus eigenlijk is het alleen maar knap dat Tiesto in zo'n korte tijd de top heeft weten te bereiken.
laters


Ik ben het hier niet helemaal mee eens DJ Lex...
Ten eerste zijn ze qua muziek niet met elkaar te vergelijken omdat Carl Cox en Jeff Mills techno draaien en Tiesto de progressive kant opgaat. En ten 2e als je ze op techniek zou beoordelen, staan Carl Cox en Jeff Mills echt mijlenver voor op Tiesto... dus ik denk niet dat je kan zeggen dat Tiesto gewoon beter is "als hun".
En dit is geen persoonlijke mening maar een objectieve constatering.

Maar als je bedoelt dat je meer van de muziek houdt die Tiesto draait dan is dat je goed recht!

Later!
magrec
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja qua naamsbekendheid zijn ze groter, maar of hun style op dit moment beter is vind ik niet. Tiesto is gewoon beter als hun. Misschien een persoonlijke mening, maar toch. Tiesto zit er natuurlijk ook veel minder lang in als die andere gasten, dus eigenlijk is het alleen maar knap dat Tiesto in zo'n korte tijd de top heeft weten te bereiken.
laters


beter dan ehm persoonlijke mening ehm tiesto is weliswaar mijn nr1 dj maar als ik dan een liveset van een digweed op zet tsja als er iemand strak mixt dan is het digweed wel.

tiesto is idd nog bezig om grotere naamsbekendheid te krijgen (paul oakenfold helpt hem daar ook aardig mee) maar hij moet het nog wel waar gaan maken in amerika en duitsland en frankrijk (heeft ie nog nooit gedraaid) \
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement