|
כוסיוווווווות (נערת השנה 2002) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
ה10 האחרונות שראיתי.....כולם פוסטמות !!!
יאללה אני רוצה להיות דוגמנית או שחקנית...חחח
תמי בכיתה מדעית והיא כאילו סתם דיגמנה קצת |
|
|
| nimrod levi |
הכי כוסית שם לדעתי זאת קארין באומן
ומוש שמעתי את תמי יעני מדברת
והיא נשמעת שיא הפוסטמה |
|
|
| MoSH_MaN |
היא לא, היא חכמה
באומן הזאת לא הכי
אבל היא תזכה למה היא אחות של ענת באומן דוגמנית כוסיתתתתתתתתת
אתה יודע זה שכונה |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
היא לא, היא חכמה
באומן הזאת לא הכי
אבל היא תזכה למה היא אחות של ענת באומן דוגמנית כוסיתתתתתתתתת
אתה יודע זה שכונה | [
אני מבקש אנה באומן...
אין עליה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
באומן הזאת לא הכי
אבל היא תזכה למה היא אחות של ענת באומן דוגמנית כוסיתתתתתתתתת
אתה יודע זה שכונה |
חחח
ראסמי
זה באמת שכונה
יש ממש כוסיות
אבל לפי דעתי שנה הבאה יהיה השיייייייא |
|
|
| MoSH_MaN |
שנה הבאה זה שכבה 87
יש כמה .....
שמע אבל יש כוסיות שלא נמצאות אבל הם נראות טוב ממש
יש אחת שהיא ברמה של דוגמנית בהרצליה
היא רצתה את חבר שלי
המפגר הזה לא רצה...
עכשיו יש לו חברה חמודה.... |
|
|
| NyKoN |
אתה מדבר על הרצליה
בכפ"ס
במחזור שלנו יש מינימום 3 בנות...
2 מהן ידידות שלי
1 תלמד איתי מתמטיקה
:D
אני חותם לך שהן יהיו שם
אני מקווה כי הן נראות מממממממממממממש טובות |
|
|
| MoSH_MaN |
מהשלושה שעלו עד כה
הכי כוסית השנייה
הקארין באומן תנצח כוס אמק אבל היא בכלל לא משהו
יש לה את המבט של הדוגמניות בלי הבעת פנים!!
יווווו איפה החיוך
היא סתם! |
|
|
| nimrod levi |
השנייה רוסייה זה א
ויש לה מצח מפה עד הודעה חדשה
אני עם קארין עד הסוף
למרות שהיא נראה לי קצת פוזלת
למישהו יש מושג בת כמה היא? |
|
|
| MoSH_MaN |
16
טוב לא ראיתי בבירור
אני בעד תמי אבל נראה אם היא עולה....
סעמק היא לא עלתה |
|
|
| NyKoN |
יעל טור הזאת יפה..
מזכירה לי את לנה מסמולוויל
:D |
|
|
| nesher |
1) קרין באומן כוסית של החיים
2) מוש איזה שכונה עשית פה
בזכותך תמי חביבת הקהל
=] |
|
|
|
|