return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
כוסיוווווווות (נערת השנה 2002) (pg. 4)
View this Thread in Original format
nesher
מה אתם גמורים
הבאומן הזאתי הייתה כל-כך כוסית
גמרתי מלהסתכל עליה
אמאאאאאאאאאאאאאאא
הייתי מזיין אותה עד סוף החיים
כל דקה
לא מפסיקק
אמאלה
נראה לי לא ראיתם אותה טוב
היא פצצהצהצהצהצהצהצהצהצהצהצהצההצהצהצהצהצהצהצ
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:nervous: :nervous: :nervous:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:disbelief :disbelief
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
מה אתם גמורים
הבאומן הזאתי הייתה כל-כך כוסית
גמרתי מלהסתכל עליה
אמאאאאאאאאאאאאאאא
הייתי מזיין אותה עד סוף החיים
כל דקה
לא מפסיקק
אמאלה
נראה לי לא ראיתם אותה טוב
היא פצצהצהצהצהצהצהצהצהצהצהצהצההצהצהצהצהצהצהצ
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:nervous: :nervous: :nervous:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:disbelief :disbelief


אתה ממש מגזים!
יש לה פנים מוזרות
איך שהיא מסתכלת בלי חיוך
בעצם כמו דוגמנית
Hell_Copter
לא ראיתי את זה...
אבל חפיף נראה מחר את הזוכות בעיתון
GLoBaL-MUZiK
בונאאאאאאאאאאאאא איזה פאשלות אלוהים, היה מצחיק בטירוף
היו שם כמה מדהימות........אבל רובם לא משהו...............בונאה צריך לשלוח להורים של באומן מליון דולר על הילדים שלהם, קיבינימט כל אחת שם כוסית יותר מהשניה.........די כבר

....
אתה הסוף לא ראיתי והפסדתי את "רדו מיייייייייייד" אבל חפיף
luckystrike
אין איזה אתר עם תמונות כוס אמק ?
nesher
בטח יהיה על זה 10- אלף כתבות במעריב לנוער
כי זה הרי שלהם
אז מי שרוצה תמונות
בטוח יש שם
אבל לא הגזמתי
והיא בכלל לא נראית מוזר
היא כוסית של החיים
t0xIc
היא פצצה!! אבל יש יותר ממנהה
כאילו בתחרות היו כמהה שניראות ממש טוב!!
NyKoN
כן אנשים
היום חזרתי לבצפר
וגם רוני היימן
וכל היום היא חייכה
לא משנה שהיא לא עלתה ל5 האחרונים
כל היום היא חייכה
קיבלה קולה חינם בקיוסק
היה ממש מצחיק
ויצאתי לחצר והיא כזה באה מולי ובדיוק אמרתי את השם שלה ונראה לי היא שמעה והיא כזה חייכה אלי ונראה לי היא זוכרת אותי מהחטיבה
היא ממש יפה

אני לא מבין איך היא לא עלתה

קיצקץ
באומן הכי כווווסיייייייתתתתתתת בעולללללללם
היא הייתה צריכה לזכות
Gil Shwarts
מה שחשוב הוא שאני אמרתי עוד מהתחלה שנטלי זינו תנצח
ואף אחד ממי שדיברתי איתו על זה לא הסכים איתי
והנה
תראו מי זכתה :)
עזבו שגיליתי שהכרתי אותה פעם :)




פעם הבאה תקשיבו לי!!

חחחחחחח
MoSH_MaN
די כבר אני לא יכול לשמוע אותכם

קארין באומן ממש לא הכי כוסית

!!!
אחותה פי מאתיים יותר כוסית!!

היא בכלל לא משהו לדעתי קארין

חיוך אין לה!

וגיל ב3 האחרונים זה היה ברור שזינו תנצח.......

TranceGiant
Stop talking and start posting some pix so ill also be able to judge :thepirate
DjChook
חחח אשכראאא

מה האתר של מעריב לנוער?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement