|
כוסיוווווווות (נערת השנה 2002) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
הופה תמי לקחת את חביבת הקהל
שלדעתי זה הכי שווה למה זה בעצם הנוער בוחר...
ולא השופטים החרמנים האלה שיש להם ראייה כמו לסבא |
|
|
| nimrod levi |
טוב תמי לקחה חביבת הקהל...
היא נראית חמודה אבל די קטנה נראית לפחות
וקארין באומן לקחה סגנית ראשונה
אכזבה מבחינתי
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
זהו אנשים זה סגור
יעל טור לוקחת |
|
|
| MoSH_MaN |
היא באמת קטנה
יש לה יום הולדת באוקטובר |
|
|
| Gil Shwarts |
אני היחיד שאמר כל הזמן שנטלי זינו תיקח!!!
איזה מלך אני!!! |
|
|
| NyKoN |
אני לא מבייין
יעל טור יותר יפה!!1
קיצר
שוק רציני!!!!!!!
איך עינת ארליך הפוסטמה הזאת
"תרדו מפה מיד"
שנה הבאה יהיה הרבה יותר טוב
מחזור 87 שולט
:D |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעו
יהודה לוי עלה לבמה מתחילת הערב אחרי שהוא לקח משהו
ובדוק שהוא לקח משהו, ולא חוקי
כל הערב הוא מדבר שיא המסטול
ובונא מה קשור הפתיעו אותי
היה ממש ממש מצחיק |
|
|
| t0xIc |
אתם סתם מדברים אני עכשיו חזרתי מששם!!! והיו שם פולללללל כוסיות1!!!!!
ידידה כמעט הכי טובה שלי - הילה מסיקה עלתה לעשר איך התבאסתי שהיא לא לקחההה שיאוו
מממ בעיקרון היה כוסיות חבל על הזמןןן אין סופניותתת מממ ואם לא בתחרות אז הייתם צריכים ליראות את הקבל אמאלהההההההההההההההההההההההההה
אם לא הייתי בקשר עם מישהי עכשיווו הייתי מיתפרע שםםם חחח כאילו חופשי לוקח מספרים ומתחיל עם בנוותתתת |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב תשמעו
יהודה לוי עלה לבמה מתחילת הערב אחרי שהוא לקח משהו
ובדוק שהוא לקח משהו, ולא חוקי
כל הערב הוא מדבר שיא המסטול
ובונא מה קשור הפתיעו אותי
היה ממש ממש מצחיק |
על מה אתה מדבר
??
וטוקסיק
איך הגעת לשמה בכלל? |
|
|
| DjChook |
| שמעו בקול שלו שהוא מסטול |
|
|
| t0xIc |
רשמתי לך ידידה כמעט הכי טובה שלי היתה מועמדת
הילה מסיקה
ממממ היא השיגה לי מאיפשהו לא יודע איך להיכנססס
יענתו בתור מישפחהה
וואיי היא כזאת יפה לדעתי היא היתה אמורה ליזכות
אבל בדוגרי גם זאת שזכתה ניראת טוב |
|
|
| NaOren |
| אוווף לא יצא לי לראות את זה..... |
|
|
|
|