return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Donna
quote:
Originally posted by pipi
nou dan geloof je het niet.


Sjonge lekker arrogant meisje pipi....
Dan hou je je info lekker voor je,als t doorgaat komt t vanzelf wel.

Wij feesten evengoed wel,met of zonder jouw belangrijke voorafgaande info:tongue3 :rolleyes:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna


Sjonge lekker arrogant meisje pipi....
Dan hou je je info lekker voor je,als t doorgaat komt t vanzelf wel.

Wij feesten evengoed wel,met of zonder jouw belangrijke voorafgaande info:tongue3 :rolleyes:


(Y) You go girl!!!
Flipper01
Tja, aan die informatie van Pipi hebben we nix :rolleyes:
Lijkt me erg gaaf zo'n 12-uur set, maar zoiets wordt natuurlijk vrij ver vantevoren aangekondigd lijkt me...

//And now it's bedtime..
Optimus
pipi was toch een man dacht ik?:conf:
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Donna


Sjonge lekker arrogant meisje pipi....
Dan hou je je info lekker voor je,als t doorgaat komt t vanzelf wel.

Wij feesten evengoed wel,met of zonder jouw belangrijke voorafgaande info:tongue3 :rolleyes:


inderdaad pipi... lekker loos antwoord, is toch niet nodig? iemand stelt gewoon een vraag! er wordt hier om bevestiging gevraagd, jij gaat lopen zeggen dat de set doorgaat, maar wil niet vertellen van welke ozo betrouwbare bron je je info vandaan hebt. wil je de bink uithangen ofzo?
Donna
Ow ist een dude:p
Mja kzie die naam wel vaak voorbij komen maar associeer "pipi" met een girlie:)

Magoed anyway,lekker arrogant dus "jongetje" pipi.
Is je nooit verteld dat wat je te vermelden hebt altijd moet kunnen onderbouwen?:thepirate
MaGiK54
Dank u wel voor de bijval, allemaal :D
pipi
Bink uithangen? Op dit forum? Nee hoor...dat doe ik wel ergens anders.

Maar goed even goede vrienden....het is me verteld door een (betrouwbare) medewerker van de O in Den Haag.

Nu tevreden??
eieregooie
quote:
Originally posted by Donna
Is je nooit verteld dat wat je te vermelden hebt altijd moet kunnen onderbouwen?:thepirate

Ja, net als op school :D

Zonder bronvermelding is je rapport waardeloos...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by pipi


Nu tevreden??


ik wel :)

maar als dit waar is... ai ai ai.. dan kom ik echt in de troubles ... (ik roep al maaaaanden dat ik rustig aan moet doen, maar er zijn gewoon TEVEEL leuke feestjes :D , alleen allemaal fokking ver weg :( , dus extra duur)

MaGiK54
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


ik wel :)

maar als dit waar is... ai ai ai.. dan kom ik echt in de troubles ... (ik roep al maaaaanden dat ik rustig aan moet doen, maar er zijn gewoon TEVEEL leuke feestjes :D , alleen allemaal fokking ver weg :( , dus extra duur)



Den Haag wordt wel je partystad zeg :D Moet je wel ff O o o Den Haag leren :D

En Pipi bedankt voor je reactie :)
MaGiK54
Ff berichie geplaats op het Eau forum, werkt over het algemeen errug goed. De Eau reageert vaak wel, met Paul van Dyk en Carl Cox reageerde ze ook redelijk snel :D

Bericht op het forum:
Er gaan wilde geruchten op het internet dat onze grote vriend Armin weer eens een solo gaat geven in the Eau.
Vraag 1: Is dit waar ?
Vraag 2: Zo ja wanneer ?
Vraag 3: Zo ja, hoelang ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement