return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet? (pg. 4)
View this Thread in Original format
eieregooie
Goeie zet! :D

Danku :)
Flipper01
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ff berichie geplaats op het Eau forum, werkt over het algemeen errug goed. De Eau reageert vaak wel, met Paul van Dyk en Carl Cox reageerde ze ook redelijk snel :D

Bericht op het forum:
Er gaan wilde geruchten op het internet dat onze grote vriend Armin weer eens een solo gaat geven in the Eau.
Vraag 1: Is dit waar ?
Vraag 2: Zo ja wanneer ?
Vraag 3: Zo ja, hoelang ?

Haha, dat las ik dus net en wilde daarom ff vragen of er toevallig iemand op het idee was gekomen om Armin persoonlijk een mailtje te sturen?? Hij geeft altijd vrij snel antwoord dus dan zouden alle problemen de wereld uit zijn.
Volgens het <<0>> forum is t 26 oct van 23:00 tot 11:00 uur!!
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Flipper01
Volgens het <<0>> forum is t 26 oct van 23:00 tot 11:00 uur!!


Ja, daar zijn we blij mee! NOT :whip:

Dan wil ik naar X-Qlusive @ HMH, eerst maar eens kijken of dit ook officieel wordt, dan heb ik een probleem, en anders kan ik ook nog afteren na XQ bij Armin :D :D :D
Donna
Damn, count me in:tongue3 :crazy: :tongue3 :crazy: :toocool:
pipi
pffffff....oud nieuws :D
Dj Lex
Kheb al een paar x gezegd dat ik zkr zou komen, maar zie nu dat het het weekend is voor me tentamenweek :S Gaat dus denk ik niet door. Zou ik er g jamer vinden
kolkiewolkie
van het eau-forum:
quote:


«O» Dance Theatre
Replied : 25-09-2002 // 10:26

'Armin Only'

26 oktober, «O» Den Haag.

Deze exlcusieve set zal van 23.00 uur tot 11.00 uur duren!!



hierbij wil ik justin even suc6 wensen met de keuze :)

/pakt agenda erbij: YES, tentamenweek is pas week later, so YOU CAN COUNT ME IN!

TWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALUF UUR!!!!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

[offtopic]

grmbl, net 700 mb gesleurd, gaat de cd waar ik ut op wil branden kapot... :( :mad:

[/offtopic]
Donna
Lex!!! Doe ff normaal FREAK!
Dan leer je maar buiten die 12 uur om,gooi maar wat pep in je donder of whatsoever,maar dit ga je niet overslaan hoor...

Ennuh,PipMan thx 4 the info dude,yer the greatest:rolleyes:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna
Lex!!! Doe ff normaal FREAK!
Dan leer je maar buiten die 12 uur om,gooi maar wat pep in je donder of whatsoever,maar dit ga je niet overslaan hoor...

Ennuh,PipMan thx 4 the info dude,yer the greatest:rolleyes:


Lol ja twijfel ook als een gek, aar ja opleiding is ook wel belangrijk en ik had van die goede voornemens om me propedeuse in 1 jaar te halen :rolleyes:

Ik blijf erover nadenken :)
MaGiK54
Bevesiging van de «O» staat erop, nu ben ik overtuigt. Ze zijn wel laat om dit mede te delen, normaal gesproken wordt dit ruim van te voren bekend gemaakt, vandaar dat ik alle geruchten niet helemaal geloofde.:D

Maaaaaaar ik zal zekers in de Eau aanwezig zijn, 9 uur set was goe, maar dit zal beter worden :D

Access
Als 't aan mij ligt gaat ik er zekers zijn :D
Strak feestie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement