return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
High Energy - 21-09-2002 - Wie O Wie?
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Wie gaat er a.s. zaterdag naar High Energy!?!@?!

21 September - High Energy - Hemkade Zaandam
Entrance €19 (presale)
DJs:
Rank 1
Precision
Misja Helsloot
Spider
Bas & Ram
Onne
Jean
Marc Van Bekkum
Klubbheads
The Freak


Timetable van High Energy.

AREA 1
11.00-11.30 Precision
11.30-01.15 Rank 1
01.15-03.00 Spider
03.00-04.30 Jean
04.30-06.00 Klubbheads

AREA 2
12.00-01.00 Mark van Bekkum
01.00-02.00 Precision
02.00-03.00 Bas & Ram
03.00-04.00 Misja Helsloot
04.00-05.00 The Freak
05.00-06.00 Onne
-TAIS-
Ik ben erbij!!! Heb er onwijs zin in, 1e keer Hemkade voor mij :D
T.H.C.
K ik ben nu misschien ook wel van plam om te gaan.(niet helemaal vrijwillig ;) )
waar moet je kaartje halen?
Martillo
Uiteraard is de gang uit ernum ook aanwezig :eyespop:

Lekkere tent de Hemkade, I love that place.

Nog 2 naggies :D
-TAIS-
quote:
Originally posted by T.H.C.
K ik ben nu misschien ook wel van plam om te gaan.(niet helemaal vrijwillig ;) )
waar moet je kaartje halen?


Ticketservice! En verder de standaard voorverkoop adressen die ook op www.ilovetrance.nl staan.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Martillo
Uiteraard is de gang uit ernum ook aanwezig :eyespop:

Lekkere tent de Hemkade, I love that place.

Nog 2 naggies :D


Hé sl3tj3, jij ook hier :tongue2
mr.marcello
quote:
Originally posted by Martillo
Uiteraard is de gang uit ernum ook aanwezig :eyespop:


Welke gang is dat als ik vragen mag??

Met vriendelijke groet.
Flipper01
Uit wie bestaat de 'ernum-gang'?? Ik ken nl maar 1 TrancEaddict uit Arnhem (er staat er ook maar 1 op de TA map!) ;)
T.H.C.
quote:
Originally posted by Flipper01
Uit wie bestaat de 'ernum-gang'?? Ik ken nl maar 1 TrancEaddict uit Arnhem (er staat er ook maar 1 op de TA map!) ;)

Is ook niet echt een TAer, maar een overloper van clubcharts...;)
Oja ik ben er zekersteweten ook bij morgen! moet alleen nog kaartje halen (thnx tais)
Martillo
quote:
Originally posted by mr.marcello


Welke gang is dat als ik vragen mag??

Met vriendelijke groet.



Een paar partyfreaks uut Ernum, maybe we'll meet someday @ a TA-meeting?

Wat nou overlopen T.H.C...., jij was mij voor :tongue2 . Volgens mij spookt er ook een T.H.C op CC :stongue:

Ga je toch morgenavond, ik zal je ff :whip:

:haha:

Martillo
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Hé sl3tj3, jij ook hier :tongue2



Hey sj3mb3kki3, ja ik dacht laat ik 's die maffe priester lastig vallen :clown:
T.H.C.
quote:
Originally posted by Martillo

Ga je toch morgenavond, ik zal je ff :whip:

:haha:

yoyoyoy, zin an:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement