| NaOren |
וואלה אחים שלי
אני מעשן נרגילה מכיתה ח' בערך
ועכשיו יותר סיגגריות כן אני יודע אני עדיין לא מכור אני צריך להפסיק...
אבל רק שתדעו שנרגילה זה הרבה פחות טוב מסיגריה
א. אתם לא יודעים איפה מגדים את זה...
הטעמים גדלים במצרים ואין להם שם כ"כ מים אז הם משקים את הטעמים עם מי הביוב ותאמינו לי שזה נכון....
אז אם כבר אתם מעשנים נרגילה תעשו לי טובה תקנו את הטעמים היותר יקרים (10 שקל) אבל שיהיה שרשום עליהם שזה יוצר בארה"ב .... |
|
|