return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Welke muziekstroming gaat de "dance" vervangen in de muziek? (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Nederland is vrij conservatief (tjek rechtse regering)
hoop dat dit ook zo blijft met de muziek, want ik vindet wel best zo :D



jaja, kep ook 1 new woordje geleert, maar die bewering slaat op stront maja, klonk zo mooi :D



denk dat we een soort en met breakbeat 8tige house krijge met vooral POP elementen der in, met regelmatige beats, dus tis te mixen, dat is de toekomst denkik


slaapz0rtruster
AlFerox
[off topic]

nederland conservatief???????????? :conf: :conf:

noem een ander land waar blowen is toegestaan (of in ieder geval gedoogd wordt), waar prostitutie tot op zekere hoogte legaal is, waar zo openlijk over sex gesproken kan worden, waar ook op andere drugs vrijwel geen taboe rust, waar je in de smart shop paddos kan kopen, waar euthanasie is toegestaan, waar eigenlijk alles kan en mag, en zo kan ik nog wel even doorgaan..

nee, nederland is niet bepaald conservatief te noemen.

een nieuw woordje heb je geleerd idd, nu nog je kijk op de wereld bijstellen!

[/off-topic]
AlFerox
en over conservatief zijn..

stilstand is achteruitgang zeggen ze weleens. :thepirate
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by AlFerox
[off topic]

nederland conservatief???????????? :conf: :conf:

noem een ander land waar blowen is toegestaan (of in ieder geval gedoogd wordt), waar prostitutie tot op zekere hoogte legaal is, waar zo openlijk over sex gesproken kan worden, waar ook op andere drugs vrijwel geen taboe rust, waar je in de smart shop paddos kan kopen, waar euthanasie is toegestaan, waar eigenlijk alles kan en mag, en zo kan ik nog wel even doorgaan..

nee, nederland is niet bepaald conservatief te noemen.

een nieuw woordje heb je geleerd idd, nu nog je kijk op de wereld bijstellen!

[/off-topic]


lol :d, hier kom ik moge op trug, nu slap33
ahp2002
ach ja, de simpele deuntjes met k3 vocals (figuren als jan wayne enzo) zullen altijd wel blijven scoren

ik denk dat misschien dat electro ofzo, een beetje een rauwe sound misschien groot word. of misschien dat electronische muziek steeds meer integreert met andere muzieksoorten, je ziet dat nu al gebeuren (jan wayne met k3, grapje)

maar dr zijn zoveel miljoen mensen die naar dance luisteren dat geen een stroming doodgaat en dat er volgens mij alleen maar meer bij komen, zodat jet op t laatst geen naam meer kan bedenken omdat het trancetechnoclubelectrodiscohousemuziek is ofzo.

greetz,
ahp
TimeportE
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
denk dat we een soort en met breakbeat 8tige house krijge met vooral POP elementen der in, met regelmatige beats, dus tis te mixen, dat is de toekomst denkik


slaapz0rtruster

dat klinkt enigsinds als micheal jackson achtige stijl!! en ik zou er geen problemen mee hebben want zijn muziek is echt fantastisch, alleen hij zelf ziet er uit als een alien! :) maar dance zal idd altijd blijven bestaan (blues is ook niet dood, net zoals klassiek..)

maar de plek innemen kwa populariteit is weer iets anders en dan zou (pop)electro ook goed inkunnen passen ..
Gurian
Ik denk wel dat dance een terugval zal krijgen. Dat is met alle muziekstijlen gebeurt en dat zal nu ook wel weer gaan gebeuren. Ik zie het alleen voorlopig nog niet gebeuren omdat deze stijl nog steeds aan populariteit wint.
Ik denk alleen dat met al die grote feesten waar veel reclame voor gemaakt wordt dat mensen gaan zeggen van alweer een feest. En dat dat de niet echte liefhebbers gaat vervelen.

Als er een andere stijl de dance over zou kunnen nemen dan moet deze nog bedacht worden. Maar het moet iig goed in het gehoor liggen bij het zogenaamde tmfpubliek want anders slaat het niet aan denk ik.
Flipper01
In Duitsland zie je een enorme opkomst van de Electromuziek, ik hoop niet dat dat hier ook gaat komen, want ik vind het maar nix. Voorlopig heeft de NederTrance een vrij goede status en die zal voorlopig nog wel zo blijven. Maar de kans is idd groot dat je straks een terugval krijgt net als bij de Gabber.
magrec
Niet alleen in duitsland veel elektro hoor, je hoort het ook nu veel in Nederland hoor, vind ik niet erg elektro is vet...!!!

elektroclash!!!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by AlFerox
[off topic]

nederland conservatief???????????? :conf: :conf:

noem een ander land waar blowen is toegestaan (of in ieder geval gedoogd wordt), waar prostitutie tot op zekere hoogte legaal is, waar zo openlijk over sex gesproken kan worden, waar ook op andere drugs vrijwel geen taboe rust, waar je in de smart shop paddos kan kopen, waar euthanasie is toegestaan, waar eigenlijk alles kan en mag, en zo kan ik nog wel even doorgaan..

nee, nederland is niet bepaald conservatief te noemen.

een nieuw woordje heb je geleerd idd, nu nog je kijk op de wereld bijstellen!

[/off-topic]


Dat zijn de achterblijfselen van paars...
Rechts is Conservatief, en wat voor regering hebben we gekozen, een rechtse, dus een conservatieve.

elkaar Verkeerd begrepen denk ik.

Groetjes!

AlFerox
trouwens wel grappig dat jullie dat noemen dat electro populair aan het worden is..

een tijdje terug hebben enkele kopstukken uit het haagse electro-wereldje (beste electro komt uit NL, den haag + rotterdam) een verklaring afgelegd waarin zij hun afschuw uiten over hypen van electro:


The Hague Underground verwikkelt in Electroclash

Op de website Global Darkness (‘The West Coast Sound of Holland’) is een verklaring te lezen van The Hague Underground die er geen gras over laat groeien. Het begint met de stelling dat binnen Electro ‘de middelmatigheid norm is geworden en de passie is vermoord’. Om daarna in een scheldkanonnade los te barsten: ‘Pretentieuze wannabe rocksterren met opgeblazen ego’s overheersen de media, goedkope imitatie klonen met make-up verkrachten de stijl, opgehypte labels kloppen geld uit de zakken van blanke middelklas kids die er als kippen zonder kop achteraan rennen.’, en zo gaat het nog even door.
Onder de verklaring staan de logo’s van de Haagse electrolabels Bunker Records, Viewlexx, Crème Organization, Legowelt, Orgue Electronique, I-F, DJ TLR, Murdercapital, Clone, Global Darkness en Hotmix.

Achter deze ring van organisaties schuilt onder andere de Haagse electro muzikant I-F die in ’98 een wereldwijde undergroundhit scoorde met de electroklassieker ‘Space Invaders are Smoking Grass’. Onlangs gaf hij in de Volkskrant commentaar op de plotselinge stormachtige hype rond Electro: “Producer/dj en labeleigenaar Ferenc van der Sluijs vindt al die aandacht maar niks. 'Electro wordt nu als een soort hoer gebruikt.' Volgens Van der Sluijs heeft het genre sinds de jaren tachtig een ondergronds leven geleid. Nu pas wordt het genre door slimme jongens en meiden op hun, voornamelijk commerciële, waarde geschat, en met ander stijlen gemengd.”
De verklaring eindigt met een sneer naar DJ Hell, huidige labelbaas van het succesvolle electrolabel Gigolo’s, met de zinsnede dat ‘alle fake gigolo’s hun leider mogen volgen tot in de hel. Blijkbaar is de relatie tussen I-F en Dj Hell niet meer wat het geweest is.



wel grappig stukje,
ik kan me hun afkeuring wel voorstellen. als je ziet dat zelfs de organisatie achter Speedfreax electro-feesten willen gaan geven in de Now&Wow :nervous:

de marketeers en geldwolven hebben weer een nieuwe muzieksoort gevonden die ze uit kunnen gaan zuigen.
magrec
Hmm ja idd de electro plaatjes die erg populair zijn zijn idd wel de kaaselektroplaatjes, en dan zien mensen weer $$$$ in hun ogen springen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement