|
הדגל של ישראל
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
משהו שם לב שהדגל של ישראל ממש מעפן ובקושי
רואים אותו
אני דורש שינוי
!!!!!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
איפה? פה בפורום? יעני הדגל מתחת לכל הודעה?
כי הוא באמת מעפן כשחושבים על זה |
|
|
| YuVaL |
כן אמרתי את זה למורן בערך לפני חצי שנה....
אני חושב שאולי בגלל שקשה לעשות את המגן דוד או משהו
קיצר איכות מעפנה.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כן אמרתי את זה למורן בערך לפני חצי שנה....
אני חושב שאולי בגלל שקשה לעשות את המגן דוד או משהו
קיצר איכות מעפנה.. |
יש סיכוי שתוכל לבקש מסוומפר שישים משהו יותר נורמלי??? |
|
|
| t0xIc |
בדוגרי יכול להיות שביגלל שהןא קטן אז האיכות און דה פייס
באמת שישנו את זה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by t0xIc
בדוגרי יכול להיות שביגלל שהןא קטן אז האיכות און דה פייס
באמת שישנו את זה |
כנראה שאתה צודק
אני ידבר מחר עם סוואמפר |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כנראה שאתה צודק
אני ידבר מחר עם סוואמפר |
:) :) |
|
|
| eXeTik |
Ronen to the rescue :)
 |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו שם לב שהדגל של ישראל ממש מעפן ובקושי
רואים אותו
אני דורש שינוי
!!!!!!!! |
חחחחחחחחחחח ראסמיי מעפןןן
שיאא המעפןןןןןן
בוא נשים דגל של פלסטין גם ככה זה ישתנה בקרוב
( מוות לערבים !!!) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Ronen to the rescue :)
|
NICE!!!
חחח ואני גם יכול לעשות כזה |
|
|
| YuVaL |
רונן
אחלה דגל
אבל אתה יכול לעשות אותו טיפה יותר גדול? |
|
|
| Hell_Copter |
לבנאדם יש כשרון
כל הכבוד רונן
נראה מה יסגר כבר עם הדיבור שלך עם סוואמפר יובל...
לי לא יצא לדבר עם סוואמפר אפילו פעם אחת שאני חושב על זה |
|
|
|
|