return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
הדגל של ישראל
View this Thread in Original format
warpedd_
משהו שם לב שהדגל של ישראל ממש מעפן ובקושי
רואים אותו

אני דורש שינוי
!!!!!!!!
HyPeRSoNiC
איפה? פה בפורום? יעני הדגל מתחת לכל הודעה?
כי הוא באמת מעפן כשחושבים על זה
YuVaL
כן אמרתי את זה למורן בערך לפני חצי שנה....
אני חושב שאולי בגלל שקשה לעשות את המגן דוד או משהו
קיצר איכות מעפנה..
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by YuVaL
כן אמרתי את זה למורן בערך לפני חצי שנה....
אני חושב שאולי בגלל שקשה לעשות את המגן דוד או משהו
קיצר איכות מעפנה..


יש סיכוי שתוכל לבקש מסוומפר שישים משהו יותר נורמלי???
t0xIc
בדוגרי יכול להיות שביגלל שהןא קטן אז האיכות און דה פייס
באמת שישנו את זה
YuVaL
quote:
Originally posted by t0xIc
בדוגרי יכול להיות שביגלל שהןא קטן אז האיכות און דה פייס
באמת שישנו את זה


כנראה שאתה צודק
אני ידבר מחר עם סוואמפר
t0xIc
quote:
Originally posted by YuVaL


כנראה שאתה צודק
אני ידבר מחר עם סוואמפר


:) :)
eXeTik
Ronen to the rescue :)

divx-master
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו שם לב שהדגל של ישראל ממש מעפן ובקושי
רואים אותו

אני דורש שינוי
!!!!!!!!


חחחחחחחחחחח ראסמיי מעפןןן

שיאא המעפןןןןןן

בוא נשים דגל של פלסטין גם ככה זה ישתנה בקרוב

( מוות לערבים !!!)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
Ronen to the rescue :)




NICE!!!

חחח ואני גם יכול לעשות כזה

YuVaL
רונן
אחלה דגל
אבל אתה יכול לעשות אותו טיפה יותר גדול?
Hell_Copter
לבנאדם יש כשרון
כל הכבוד רונן

נראה מה יסגר כבר עם הדיבור שלך עם סוואמפר יובל...
לי לא יצא לדבר עם סוואמפר אפילו פעם אחת שאני חושב על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement