|
יוווווווווו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by guetag
or he will......( if u know what i mean) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
תוסיף קצת ערסיות...
זונה תסתמי יבת שרעולה הלוואי יאנסו אותך אל תזייני לי תמוח
:rolleyes: |
אתה אמור להוריד את הקטע הזה....חחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב מוש נראה לי אתה תדע כבר מה להגיד לה
אגב, לו תזיק איזה סטירה עם גב היד........
אבל אחת טובה ומתלבשת!!!
שישאר לה כזה סימן אדום בצורת יד על הלחי במשך שבוע לפחות
:D :D :D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by guetag
זה כבר אלימות....:stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחח
אבל זה לרכלנית מעצבנת אז זה לא נחשב
חוצמזה
it's just to make a point
:D :D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב מוש נראה לי אתה תדע כבר מה להגיד לה
אגב, לו תזיק איזה סטירה עם גב היד........
אבל אחת טובה ומתלבשת!!!
שישאר לה כזה סימן אדום בצורת יד על הלחי במשך שבוע לפחות
:D :D :D :D |
טוב שלא....
חשבתי כבר על לכתוב למה משהו ארוך שאני ממש רציני
אבל הילדה תכתוב
טוב סתום
וכאלה
כנראה מישהו מאד קרוב אמר לה....
אני יתפלא אם זה חבר קרוב מאד שלי
שהתקשרתי אליו אתמול ואמרתי לו שאולי ידבר איתה...
יש כאן כמה צבועים כוס ראבק
לא נשאר לי הרבה חברים מהכפר שהם לא צבועים והחבר הכי טוב שלי עבר להרצליה... |
|
|
| NaOren |
בוא לר"ג אח שלי...
יש לך פה אותי את צ'וק את אלון ואת דותן... |
|
|
| Hell_Copter |
שאלה יהיו הצרות שלך בחיים אחי
זה כל מה שיש לי לאחל לך...
אל תתרגש מכל דבר קטן ומעפן כזה |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב כתבתי משהו ארוך...חחח קיללתי אותה ואיחלתי לה חיים מחורבנים ושהיא תתצטער על הכל...
ועוד ועוד
אבל הכי אהבתי את הסוף
שכתבתי לה שהיא חייבת לי 3 שקל ושתחזיר לי אותם...!
חחחחחח
לא שהייתי מבקש אם לא היה ריב
בקיצור נראה לי אני יפרסם את זה כאן לתגובות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחח
פרסם אחי
פרסם |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | טוב הילה זאת ההודעה האחרונה שאני הולך לכתוב לך אני מקווה שתקראי אותה:
תדעי לך שזה מאד פוגע שמישהו בא ואומר לך שהפצת עליו שמועות....
מה אני נראה לך ילד מסכן?
זה מה שיש לי לעשות בחיים שלי?
אני לא חושב שאני טיפש מספיק להמציא על ידידה טובה שלי שמועות אני לא יודע מי אמר לך את השטויות האלו אבל זה חייב להיות מישהו שאת יותר בוטחת בו
מה זה הקטע הזה שאת לא רוצה להגיד לי מי אמר לך ומה אמרו?
אז את יודעת מה??!?!@
הלווואי שתמותי יא חתיכת כלבה מזדיינת
מי את בכלל שתגידי לי שאני מפיץ שמועות?#$?@%
אמן ידרסו אותך!!!! שתישרף נשמתך בגיהנום!$$%#$
חבל מאד שסתם ככה הרסת את כל מה שהיה
הפסדת משהו גדול
ואת עוד תצטערי על זה
הדבר היחיד שאני עושה בשבילך זה מנסה לעזור לך ולהיות נחמד
ואני מקבל יריקה בפרצוץ?!?!
תלכי לעזה יא ילדה קטנה מזדיינת!!!
תזהרי שאני לא יתן לך כאפה
וברגע שאני יגלה מי זיין לך את השכל הוא יחטוף מכות ינעל אחותך הבדדניקית!!!!
וזהו אני מקווה שאת מצטערת ...את גרמת לזה...אני לא עשיתי כלום
זה בכלל לא יזיז לי לא לדבר עליך
אבל שמישהו פוגע לי בכבוד זה מעצבן מאד
אני לא הזונה של אף אחד
וכדאי לך לדעת את זה
אני מקווה מאד שיהיה לך חיים מחורבנים!!!
וזהו ....חבל שזה מה שקרה בסוף...
אגב את חייבת לי 3 שקל על האייס קפה...חסר לך שאת לא מביאה לי! |
|
|
|
| NaOren |
בואנה גבר מה אתה עצבני מהטיפשה הזאת?
לא היית מעדיף לסחוט אותה כדי לדעת מי המזדין שעבד עליה?
והרגת אותי עם ה - 3 שקל
בחיייט אתה מכפר שמריהו...
:-))) |
|
|
| MoSH_MaN |
ברור שאני עצבני על מי שאמר
אבל היא מאמינה אז כוס אמא שלה...
חח ה3 שקל זה בכוונה
אבל די כבר אין קשר
אני לא כזה עשיר
קח למשל את איתן ונייקון
זה כבר שתיים שהרבה יותר |
|
|
|
|