return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
יוווווווווו (pg. 3)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by NaOren
בואנה גבר מה אתה עצבני מהטיפשה הזאת?
לא היית מעדיף לסחוט אותה כדי לדעת מי המזדין שעבד עליה?

והרגת אותי עם ה - 3 שקל
בחיייט אתה מכפר שמריהו...
:-)))


LoL

:haha: :haha: :haha: :haha:
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח בונא הבאת אותה בקללות חבל על הזמן!!!!!

ינעל אחותך הבדדניקית!?!?!? חחחחחחחחחחחחחח זה הרג אותי

וגם ה-3 שקל היה טוב!!!!

אקיצר, נקווה שהיא תתנצל לפחות
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח בונא הבאת אותה בקללות חבל על הזמן!!!!!

ינעל אחותך הבדדניקית!?!?!? חחחחחחחחחחחחחח זה הרג אותי

וגם ה-3 שקל היה טוב!!!!

אקיצר, נקווה שהיא תתנצל לפחות


ממה שהבנתי יש לה אחות גדולה שהיא הייתה הכי כוסיתתתתתתת בתיכון והיא הייתה בדדניקית

עדיין לא שלחתי לה את זה
שהיא תתחבר
אם אני לא על איגנור
YuVaL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ממה שהבנתי יש לה אחות גדולה שהיא הייתה הכי כוסיתתתתתתת בתיכון והיא הייתה בדדניקית

עדיין לא שלחתי לה את זה
שהיא תתחבר
אם אני לא על איגנור


אחותה הייתה כוסית ובדדניקית?
לא הולך ביחד
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ממה שהבנתי יש לה אחות גדולה שהיא הייתה הכי כוסיתתתתתתת בתיכון והיא הייתה בדדניקית

עדיין לא שלחתי לה את זה
שהיא תתחבר
אם אני לא על איגנור



אההההההה
סבבה
אולי כדאי שתשלח לה את זה באי מייל?
או אפילו בדואר רגיל?
ככה יש יותר סיכויים שהיא תקבל את זה....
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
למה הורדת את הקטע של
זונה תסתמי יבת שרעולה הלוואי יאנסו אותך אל תזייני לי תמוח
:( :confused: :sadgreen:


חחחחחחחח
גם ענק
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


But still u won't close it :)


למה לסגור ?

בכל מקרה - דווקא ט'רד קורע !
חחחחחחחחח
הקטע עם האייס קפה הרג אותי - קיצר מה אתה מתרגש ממה
שכל ילדה מעפנה אומרת לך ? לא ררוצה להאמין
אל דבר איתה ...

היית צריך לכתוב לה "עכשיו אחרי מה שאמרת אני באמת
יתחיל להפיץ עלייך שטויות " ובאמת תתחיל להפיץ כל מיני ...

סתם שרמוטה מה אתה מתרגש ? איזה קללות כתבת שם אחי תהיה
לי בריא ...

חפיף
MoSH_MaN
שמע קשה לי לשלוח לה את זה...חחח

בכל זאת הייתי מזיין אותה
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע קשה לי לשלוח לה את זה...חחח

בכל זאת הייתי מזיין אותה



איזה מלך....
Hell_Copter
מוש קח פרי ותהיה לי בריא
אתה בנאדם חולה נפש נשבע לך

NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אתה בנאדם חולה נפש נשבע לך


אבל ת'הכי גבר בארץ
:-)
MoSH_MaN
החלטתי להיות בוגר וההודעה הסופית תיהיה

quote:
ראבק הילה
כבר לא אכפת לי מכל הסיפור תעשי מה שבא לך
תאמיני למי שאת רוצה
אבל את ה3 שקל על האייס הקפה אני דורש מיד!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement