|
יוווווווווו (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by NaOren
בואנה גבר מה אתה עצבני מהטיפשה הזאת?
לא היית מעדיף לסחוט אותה כדי לדעת מי המזדין שעבד עליה?
והרגת אותי עם ה - 3 שקל
בחיייט אתה מכפר שמריהו...
:-))) |
LoL
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחח בונא הבאת אותה בקללות חבל על הזמן!!!!!
ינעל אחותך הבדדניקית!?!?!? חחחחחחחחחחחחחח זה הרג אותי
וגם ה-3 שקל היה טוב!!!!
אקיצר, נקווה שהיא תתנצל לפחות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח בונא הבאת אותה בקללות חבל על הזמן!!!!!
ינעל אחותך הבדדניקית!?!?!? חחחחחחחחחחחחחח זה הרג אותי
וגם ה-3 שקל היה טוב!!!!
אקיצר, נקווה שהיא תתנצל לפחות |
ממה שהבנתי יש לה אחות גדולה שהיא הייתה הכי כוסיתתתתתתת בתיכון והיא הייתה בדדניקית
עדיין לא שלחתי לה את זה
שהיא תתחבר
אם אני לא על איגנור |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ממה שהבנתי יש לה אחות גדולה שהיא הייתה הכי כוסיתתתתתתת בתיכון והיא הייתה בדדניקית
עדיין לא שלחתי לה את זה
שהיא תתחבר
אם אני לא על איגנור |
אחותה הייתה כוסית ובדדניקית?
לא הולך ביחד |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ממה שהבנתי יש לה אחות גדולה שהיא הייתה הכי כוסיתתתתתתת בתיכון והיא הייתה בדדניקית
עדיין לא שלחתי לה את זה
שהיא תתחבר
אם אני לא על איגנור |
אההההההה
סבבה
אולי כדאי שתשלח לה את זה באי מייל?
או אפילו בדואר רגיל?
ככה יש יותר סיכויים שהיא תקבל את זה.... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
למה הורדת את הקטע של
זונה תסתמי יבת שרעולה הלוואי יאנסו אותך אל תזייני לי תמוח
:( :confused: :sadgreen: |
חחחחחחחח
גם ענק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
But still u won't close it :) |
למה לסגור ?
בכל מקרה - דווקא ט'רד קורע !
חחחחחחחחח
הקטע עם האייס קפה הרג אותי - קיצר מה אתה מתרגש ממה
שכל ילדה מעפנה אומרת לך ? לא ררוצה להאמין
אל דבר איתה ...
היית צריך לכתוב לה "עכשיו אחרי מה שאמרת אני באמת
יתחיל להפיץ עלייך שטויות " ובאמת תתחיל להפיץ כל מיני ...
סתם שרמוטה מה אתה מתרגש ? איזה קללות כתבת שם אחי תהיה
לי בריא ...
חפיף |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע קשה לי לשלוח לה את זה...חחח
בכל זאת הייתי מזיין אותה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמע קשה לי לשלוח לה את זה...חחח
בכל זאת הייתי מזיין אותה |
איזה מלך.... |
|
|
| Hell_Copter |
מוש קח פרי ותהיה לי בריא
אתה בנאדם חולה נפש נשבע לך |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בנאדם חולה נפש נשבע לך |
אבל ת'הכי גבר בארץ
:-) |
|
|
| MoSH_MaN |
החלטתי להיות בוגר וההודעה הסופית תיהיה
| quote: | ראבק הילה
כבר לא אכפת לי מכל הסיפור תעשי מה שבא לך
תאמיני למי שאת רוצה
אבל את ה3 שקל על האייס הקפה אני דורש מיד!!!!!!!! |
|
|
|
|
|