return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
יוווווווווו
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שונא את הקטעים האלה!!!!!

מישהו אמר שהפצתי על מישהי שמועות

יווו איך אני שונא את הדברים האלה

ברגע שאני מגלה מי אמר את זה

אני מבטיח לו אישפוז חופשי חודשי בבית חולים
DjChook
חחח ספר הכל
YuVaL
Another USEFULL thread..
DjChook
quote:
Originally posted by YuVaL
Another USEFULL thread..


But still u won't close it :)
oDrori
חחחח :)

מוש , פרט... אין לנו הרבה מה להגיב
HyPeRSoNiC
טוב..................

אממממ
מוש אתה מפרט???????????????????????
MoSH_MaN
אין לי מה לפרט פשוט אין לי מושג
כלום....יכול להיות שזה נקמה מהגרוזיני שהלך איתי מכות בחופש....

אני לא טיפוס של מכות אבל עדיין....

הילדה הזאת כל כך סתומה שהיא לא רוצה להגיד לי מה אמרתי....

"עדיף שלא תדע"

?!?!@?@WTF
לפי ההיגיון אני אמור לדעת אז מה הקטע שלה?

עזבו ילדה מפגרת
אני לא הולך לדבר איתה יותר אבל אני רוצה לתפוס את מי שאמר את השטויות האלו כדי שלא יהיה עוד קטעים כאלה...:whip:
NaOren
איך אני שונא שממציאים שמועות....
תאמין לי עם ראות שבורות אני יהרוג מישהו אם אני ידע שהוא מזיין עלי ת'שכל
זה הכי מניאק שיכול להיות
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רגע, רגע רגע................
היא אמרה לך
"יא מניאק מה אתה מפיץ שמועות?"
ואתה אמרת
"מה? על מה הפצתי שמועות?"
והיא אמרה
"עדיף שלא תדע"

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני שונא את הבנות המפגרות האלה!!!! אין להם מה לעשות בחיים אז הן מרכלות.......
הייתה לי ידידה כזאת..... מה זה ילדה מעצבנת! אז אני וידידה אחרת שלי עשינו תוכנית קטנה
התקשרתי אליה ואמרתי לה שהידידה השניה מעצבנת והתחלתי לרדת עליה חבל על הזמן!!!!!!
וגם היא התחילה להסכים איתי בשלב מסויים....................
שתי דקות אחרי שאני מסיים איתה את השיחה, אני מקבל טלפון מהידידה השניה והיא אמרה לי
"צדקת! באמת קיבלתי ממנה טלפון והיא פירטה לי את כל מה שאמרת..."
אקיצר, הדברים האלה זה בדם של הבנות האלה, מוש...... אז עדיף לך פשוט להתעלם מהן.......:D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רגע, רגע רגע................
היא אמרה לך
"יא מניאק מה אתה מפיץ שמועות?"
ואתה אמרת
"מה? על מה הפצתי שמועות?"
והיא אמרה
"עדיף שלא תדע"

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני שונא את הבנות המפגרות האלה!!!! אין להם מה לעשות בחיים אז הן מרכלות.......
הייתה לי ידידה כזאת..... מה זה ילדה מעצבנת! אז אני וידידה אחרת שלי עשינו תוכנית קטנה
התקשרתי אליה ואמרתי לה שהידידה השניה מעצבנת והתחלתי לרדת עליה חבל על הזמן!!!!!!
וגם היא התחילה להסכים איתי בשלב מסויים....................
שתי דקות אחרי שאני מסיים איתה את השיחה, אני מקבל טלפון מהידידה השניה והיא אמרה לי
"צדקת! באמת קיבלתי ממנה טלפון והיא פירטה לי את כל מה שאמרת..."
אקיצר, הדברים האלה זה בדם של הבנות האלה, מוש...... אז עדיף לך פשוט להתעלם מהן.......:D


נתייחס קודם להתחלה...
לא היא שלחה לי מ"חבר טוב" שלי הודעה
אז יום אחרי אני בא שואל מה רצית להגיד
אז היא אומרת לי עדיף שלא תדע
אז אני אומר לה תגידי למה יש לי בעיות רציניות עם חברים שלי
בקיצור בסוף אני מבין שפגעתי בה....
לא יודע מה עשיתי אבל פגעתי בה אז היא אומרת עדיף שלא תדע
שאלתי ילדה מגעילה אחרת .כוסית אבל
והיא אמרה לי ממה שהיא הבינה הפצתי שמועות
ואז אני אומר לי
למה נראה לך הפצתי עליך שמועות?
"הפצתי עלי שמועות ועוד איזה שמועות
אבל אני אומרת לך עדיף שלא תדע"

וכן אתה צודק אני הולך להתעלם ממנה...
אבל אני רוצה לדעת שוב מי עשה את זה! :eyespop:

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


נתייחס קודם להתחלה...
לא היא שלחה לי מ"חבר טוב" שלי הודעה
אז יום אחרי אני בא שואל מה רצית להגיד
אז היא אומרת לי עדיף שלא תדע
אז אני אומר לה תגידי למה יש לי בעיות רציניות עם חברים שלי
בקיצור בסוף אני מבין שפגעתי בה....
לא יודע מה עשיתי אבל פגעתי בה אז היא אומרת עדיף שלא תדע
שאלתי ילדה מגעילה אחרת .כוסית אבל
והיא אמרה לי ממה שהיא הבינה הפצתי שמועות
ואז אני אומר לי
למה נראה לך הפצתי עליך שמועות?
"הפצתי עלי שמועות ועוד איזה שמועות
אבל אני אומרת לך עדיף שלא תדע"

וכן אתה צודק אני הולך להתעלם ממנה...
אבל אני רוצה לדעת שוב מי עשה את זה! :eyespop:



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מעצבן!!!!!
אני הייתי גורר אותה ליער הקרוב, קושר אותה לאיזה עץ, ואומר לה
START TALKIN'!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
MoSH_MaN
יש לי רעיון יותר טוב:

אבל בבקשה תחזרו אחריו לדברים הרציניים שכתבו כאן

זונה תסתמי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement