|
Als ik Doodga, wil ik terugkomen als.....
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Hahaha, ff kijken wat jullie kiezen!!! |
|
|
| Remy D |
| De dood zal wel veel leuker zijn dan deze mensen :) |
|
|
| Blik |
| DJ Jean, alleen dan van 2 jaar terug ofzo, en dat ik dan ook zo blijf!!:D En niet terugval naar het niveau van nu |
|
|
| Jukx |
| Uhhhhh.... als iemand met de skillz van DJ Jean? Mag dat ook? |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Jukx
Uhhhhh.... als iemand met de skillz van DJ Jean? Mag dat ook? |
Nee!! wel kiezen, hahaha!!!! |
|
|
| Akira |
| nou ja dan maar die kneus JEAN Hoor....wat een keuzes zeg...hahaha |
|
|
| cyberia |
| buiten dj jean ken ik geeneen,dus dood dan maar hé,kune we nog ewwa rusten |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by cyberia
buiten dj jean ken ik geeneen,dus dood dan maar hé,kune we nog ewwa rusten |
Watte?? Ken jij Viola Holt en Hans van der Togt niet?? Jezus, ben ik zoo oud dan ofzo??? Weetjewel, Rad van Fortuin vroeger, tadadadadada tadadadada, "welkom bij t rad van fortuin...en wie gaat alle letters aan ons zien, hier is onze enige echte...LEONTIEN!!!!" Kwam Leontien ( Niet Van Moorsel, maar Ruiters-Borsato) met een geil strak rokje aanlopen.....
Damn.. de goeie ouwe tijd.... |
|
|
| Dwingo |
Mja... Belgen he? :)
Ik blijf eerlijk gezegd liever dood.
En de Jean van 2 jaar geleden is net zo beroerd als die van nu. |
|
|
| Robvef |
Dit zijn toch geen keuzes!!!! :D
Mazzol |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Watte?? Ken jij Viola Holt en Hans van der Togt niet?? Jezus, ben ik zoo oud dan ofzo??? Weetjewel, Rad van Fortuin vroeger, tadadadadada tadadadada, "welkom bij t rad van fortuin...en wie gaat alle letters aan ons zien, hier is onze enige echte...LEONTIEN!!!!" Kwam Leontien ( Niet Van Moorsel, maar Ruiters-Borsato) met een geil strak rokje aanlopen.....
Damn.. de goeie ouwe tijd.... |
How ja,sorry hé,als ik zeg walter capieau en blonde aurore,dan zit de kans er ook dik in daje ni weet wie da is hé :) |
|
|
| Cold |
Goede skillz...(dan heb ik niet over zn scratch gedoe)
., vette platen ....EN DOEKOE! ;)
later |
|
|
|
|