return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
festrapport
View this Thread in Original format
Vizay
ja....då ska jag ta å berätta om min underbara lördagskväll som skulle bli mitt första stora stomp.....trodde jag iaf

började med att jag mötte upp med mina polare vid akallastationen, en hade med sig en 70'is som vi delade på och allt var frid och fröjd.

Precis innan vi skulle dra till akalla träff så skulle en av oss bara gå och köpa ett paket cigaretter och då han kom ut igen så bestämde sig ca. 40 turbojallas (ursäkta utrycket för er som inte är svenska men jag kommer inte på nått bättre) för att vi hade stått på deras torg aningen för länge och förkrökat

Sen var vi sju man som sprang för allt vad benen bar ned i tunnelbanan igen jagade av 40 ilskna....tjae, nånting

har aldrig varit så rädd i hela mitt liv kan jag ärligt säga

aja, sorry att jag inte dök upp mind å endre å alla andra som va där på nuclear....som ni förstår så fick jag lite förhinder :/

[edit] endre ringde mind precis då du lirade ligaya....lät bra....fett ledsen att jag missade det...hade sett fram emot å höra dej spela :(
dj_hysterix
Synd att jag inte fick för mina "pain in the ass"-föräldrar...var däremot på en annan fest ;)
Vizay
tjae....allt lär ju vart bättre än min lilla utflykt till akalla......aldrig mer typ :P
Endre

:(, mind berätta, , det var trist...tror det var samma gäng som var och bråka med oss innan.
men jag har försökt sammanställa en tracklist, eller försökt kommaihåg...hehe..

Endre - Live @ Nuclear Nation 28-09-2002

01.Endre - Starclash
02.DT8 - Destination
03.Gouryella - Ligaya (Hiver & Hammer Remix)
04.Accadia - Into The Dawn (James Holden Remix)
05.Drax & Scott Mac - Sublime (Darkstar Remix)
06.Armin Van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Rising Star Remix)
07.Apoptygmata Berzerk - Kathys Song (Ferry Corsten Remix)
08.Cape Town - Pistop
09.Warrior - Drama
10.Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)

jag har din Termos förresten mind, du glömde den.

Vizay
hmmm skulle inte förvåna mig alls....dom verkade va allmänt på krigsstigen redan när vi såg dom....aja, får väl va glad att jag klarade mig oskadd ur situationen å inte ligger på sjukhus med en kniv i magen eller nått liknande
reveal
:mad: :whip:
dj_hysterix
Vem fan bråka ni me ?! :eyespop:

känner mig mobbad :p
SteveTranz4ever
Oavsett när och var sånt här händer så blir jag så jävla förbannad. Jag e bara glad för din skull Vizay och dina polares skull att ni klara er undan. Det är ta mig fan sjukt att man inte ska kunna vistas vart fan man vill utan att man kan bli hotad av satans idioter. Har själv blivit rånad av tre jallas en gång, inget ont om ny svenskar för jag har fler vänner som e invandrare men det råkade bara va sånna den gången...

Synd du missa festen för tracklisten där verka rocka iaf. :confused:
Speciellt första låten ;)
Vizay
jo blir precis lika arg som du när sånt händer

de e ju inte direkt deras etniska bakgrund man stör sig på utan deras förbannat töntiga stil som dom har om att va så tuffa å balla.....

deras huvudskäl till att hoppas på oss och försöka jaga hem oss va att vi inte kände nån i akalla.....så från och med nu ska jag inte åka till en ort om jag inte känner nån....så verkar det ju funka här......eller inte!

nae som sagt sjukt är det att folk inte kan hålla sig i styr :/
Gaby
Grabbar... sorry för att ni råkat ut för sånt men skyll inte på alla invandrare för vissa beteer sig som idioter....annars måste man ju utvisa mig oxå och det skulle väl vara tråkigt? ;)

Vizay
precis gaby....som jag sa...de e inte deras etniska bakgrund som stör mig...det är stilen dom har....blir lika lack på svenskar som beter sig så...

dessutom va några av mina polare invandrare så börja inte misstänka nått nu :eek:
Xplorer76
Tycker det låter som en toppen kväll.... du sparde pengar + du fick motion..... :) :) :) skoja bara.... du skulle sänkt dom.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement