|
festrapport (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| "du sparade pengar" nej, betalade i förhand....ahhh, ödets ironi :P |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
"du sparade pengar" nej, betalade i förhand....ahhh, ödets ironi :P |
du får komma in gratis på nästa arrangemang som "vi" skall ordna i framtiden, vi har ett stort kvar. som en liten kompensation.
+ dem andra som betalade och råkade ut för otrevligheter.
|
|
|
| Xplorer76 |
"du sparade pengar" nej, betalade i förhand....ahhh, ödets ironi :P |
Hehe... livet e hårt.... öööö mot dom hårda. |
|
|
| mega_pudas |
hahaha turbojallas var ett rätt roligt uttryck :D
har för mig att endre lirade into the dawn före ligaya...men men
hur som hellst var det skitkul på festen...kunde vart mer folk men var på ett sätt skönt att det inte var så trångt |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
du får komma in gratis på nästa arrangemang som "vi" skall ordna i framtiden, vi har ett stort kvar. som en liten kompensation.
+ dem andra som betalade och råkade ut för otrevligheter.
|
seriöst? du är en ängel endre!! *smack* :D
så länge de inte e i akalla bara :p |
|
|
| Endre |
seriöst? du är en ängel endre!! *smack* :D
så länge de inte e i akalla bara :p |
nej för helvete, inte akalla!
vi ska hitta mer civiliserat ställe så fler kan komma.
|
|
|
| Endre |
yeah, rite...pengar :D
|
|
|
| mindshooter |
Vfn pudas varu där? hehe jaja...
Iaf nu har jag äntligen fått tillgång till dator här så att jag kan ge lite feedback på kvällen.
Var juh lite dåligt med folk som sagt (ca 20 pers) men enligt mig var det faktiskt ingen nackdel. Jag och mina 2 polare kunde juh faktiskt ta hur mycket plats vi ville där... Nu var det väl bara jag som tog den plats jag kände att jag behövde med mina pois iofs :p
Fick fan spatt ett par ggr. 4 blåsor på mina fingrar och 2 på fötterna efter ultra-stampandet till veracocha!
Vart så jävla glad att du lira så många låtar som jag längtat efter att få höra på ett fett system. Och det var typ helt otroligt bra mixat också! Grymt bra faktiskt. Märktes att det inte var bara jag som kunde mima texten till "Yet another day" ;)
Soft med en DJ som kommer ner och dansar lite med publiken oxå...
Märktes att du trivdes bakom spelarna Endre, och på golvet för den delen. Själv var jag glad att det fanns speglar där, vart jävligt cool effekt med ljuststavarna :D
Tack för "Kathys song" förresten :)
Nun tar vi och hyr det här stället för en TA fest! |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter 4 blåsor på mina fingrar och 2 på fötterna efter ultra-stampandet till veracocha!
Vart så jävla glad att du lira så många låtar som jag längtat efter att få höra på ett fett system. Och det var typ helt otroligt bra mixat också! Grymt bra faktiskt. Märktes att det inte var bara jag som kunde mima texten till "Yet another day" ;)
Soft med en DJ som kommer ner och dansar lite med publiken oxå...
Märktes att du trivdes bakom spelarna Endre, och på golvet för den delen. Själv var jag glad att det fanns speglar där, vart jävligt cool effekt med ljuststavarna :D
Tack för "Kathys song" förresten :)
Pudas var den långa vita snubben :D längst fram ungefär.
"Yet another Day" är mim vänlig, hehe, mimar alltid till den.
Dansa med publiken var skit kul :)
Kathys Song har jag vart lite rädd för tidigare om jag ska vara ärlig.
(att mixa alltså) men det visade sig att den passa rätt bra med Yet Another Day och fy fan vad det är drag i den.
Lokalen..hmm...är bra, men vi fick faktiskt problem tidigare på kvällen, men det är sant, den är bra för en TA fest. bara man har vakter och typ, släcker ner korridoren så man inte väcker för mycket uppmärksamhet. fast man skulle nog kunna ordna mycket bättre lokal för en TA fest! och det tycker jag vi ska göra absolut, men bara för oss TA folk då.
|
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
eller inte!!!:eek:
jag kan ärligt säga att jag int ekommer sätta min fot i akalla nått mer på kvällen (tror jag iaf) ;) |
|
|
| dj_hysterix |
eller inte!!!:eek:
jag kan ärligt säga att jag int ekommer sätta min fot i akalla nått mer på kvällen (tror jag iaf) ;) |
Verkar som att Vizay blev lite rädd för Akalla :p |
|
|
|
|