return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
festrapport (pg. 3)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay

eller inte!!!:eek:

jag kan ärligt säga att jag int ekommer sätta min fot i akalla nått mer på kvällen (tror jag iaf) ;)

Eller så ser du till att vara där lite tidigare och vara med och annordna eller så möts vi upp ett gäng i stan och tar sällskap...så kastar vi karate och pois i ögat på alla misstänkta fest-förstörar-jalla-jävlar. :disbelief :disbelief :disbelief

Bara vi hittar en lokal så :) Får juh inte vara för dyrt!
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter

Eller så ser du till att vara där lite tidigare och vara med och annordna eller så möts vi upp ett gäng i stan och tar sällskap...så kastar vi karate och pois i ögat på alla misstänkta fest-förstörar-jalla-jävlar. :disbelief :disbelief :disbelief

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: och använder vinyler som bumeranger :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Vizay
jag e gärna med å arrangerar.....tycker de e fett kul å rigga grejer å sånt :)

säg till bara :D
Endre

om alla lägger till en summa så kan man ju ha, lugnt, vi är ju rätt många, sen matcha in ett bra datum! och fixa så folk som reser kan slagga nånstans.
Vizay
mmm...fan ska vi försöka ta tag i det här igen....vi fixar en lite grupp så börjar vi planera lite....eller va säger ni?
AnD
Jag är helt klart på. Helt inte i någon förort a la akalla dock. Lokaler finns det väldigt gott om. Brukar inte vara så dyra att hyra heller. Speciellt inte om alla bidrar med en krona eller två. Däremot så är det alltid ett jävlarns företag att fixa ihop bra ljus och ljud dock.
Vizay
ok satt å funderade lite...

om vi ska ha en TA fest så blir det lite enklare kanske

Vi är väl runt 20-30 aktiva här som skulle vilja komma (på ett ungefär)

sen kan man räkna med att alla tar med sig en partner så om man räknar med nånstans runt 60 pers.
alltså behöver vi inte ha en överdrivet stor lokal

det som behövs är ett grymt ljudsystem och bra ljus (antar att de som ska spela har med sig egna spelare å mixer etc)

tjae....detta e ju en början iaf..nått mer som behöver läggas till så skriv bara

jag skulle kunna kolla upp ljud med en kille vilket skulle innebära lite kompisrabatt om jag har tur :)

yeye posta lite replys om vad ni tycker om å ha en TA gather å vilka som eventuellt vill hjälpa till att fixa osv så gör vi nått av det här nu...skulle va ruggigt kul :D
Endre

jepps, om vi ska vara här kan jag bidra med Skivspelare, mixer, CD så det är inga problem isåfall. ljuset är nog viktigast för att få en grym effekt :D

själva lokalen behöver inte vara så dyr, men Depositions avgiften är den dyra. fast den får man ju tillbaka om man sköter sig.
mega_pudas
yeah ja e lätt på att hjälpa till...låter skitkul..
ljusen är viktigt..det ja saknade på endres fest var UV ljuset
ja hade ju dessutom hel vita kläder och hade blivit ashäftig i UV ljus
synd som fan att det ska vara så mycket bråk för lokalen i akalla var ju perfekt..fick ju säkert plats 300 pers där

:D :toothless
AnD
quote:
Originally posted by Endre

jepps, om vi ska vara här kan jag bidra med Skivspelare, mixer, CD så det är inga problem isåfall.

vinylspelare och cd spelare? frågar av ren nyfikenhet

Endre

Vinly och CD och mixer.
mindshooter
Jag tycker fortfarande att lokalen i akalla skulle vara en alldeles utmärkt idé....skiter sig väl exakt var det ligger...sova kan man alltid göra :p Vi kan juh inte skippa lokalen bara för att några ghettobarn gillar att leka kull....
Den är juh billig...och ligger i sthlm...det var juh det alla ville...väl?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement