return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
mixer and compacts for sale
View this Thread in Original format
yonih
i am selling a pioneer mixer (new) "djm 600" and two "cdjs 100" (new) for 10,000 shekel. email "[email protected]" pele: 054683397 yoni
eran
גנב :wtf:
Narcotic Mind
אתה עושה צחוק ?
חדש עולה פחות
yonih
תגיד לי מה המחירים אם אתם אומרים שאני גנב.
NaOren
מאיפה אתה?
תציג את עצמך גבר...
eran
תתקשר ל ט.ר אלקטרוסטריאו (חפש ב144 או משהו) ותברר בעצמך..
NaOren
quote:
Originally posted by eran
תתקשר ל ט.ר אלקטרוסטריאו (חפש ב144 או משהו) ותברר בעצמך..

חחחחחחחחחחחח
YuVaL
ראסמי גנב
10 אלף על משומשים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מיקסר
DJM600
עולה
4000 שקל
עוד 2
CDJ 100s
עולים
4750
זיין עליךךךךךךךך

8750 זה מכיר של חדשששששששששששששששששששש!!!!!!!!
LoL
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה גברים
Q-PiXeL
זוג פיוניר 100 קצת יותר יקרים מ4750
אבל עדיין 10 אלך זה גנבה...

HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
הם בטח גם לא במצב משהו........
אני מוכן לקנות ממך את הסי די פליירים
ב-2000 שקל
:D

והמיקסר? אתה יודע מה? גם 2000 שקל!!!
:clown:
AnthemFreak
חחחחח
פעם הבאה תבדוק מחירים לפני שאתה מציע מחיר
אם אתה רוצה אני יקנה ממך ב
4900
מחיר רגיל
למרות שבחיים לא תסכים
לי לא אכפת
עוד שבועיים ההורים שלי טסים לחול
מביאים לי
vestax 275
pioneer 100 x2
והאוזניות הכסופות של סוני
ב
5300
ש"ח
so
eat !!
מחיר טוב לדעתי שתמכור למישהו שרוצה
7000 שקל חדשים
זה מחיר טוב
או אפילו 6000
נראה לי!!!!!:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement