|
I can't f**king believe this
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
2 YEARSSSSS
אני כבר בטראנסאדיקט שנתייםםםםם
אתם קולטים מה זה ?!?!?!
שווווווווווווווווווווווווווק
ב-פ-ו-ר-ו-ם |
|
|
| NaOren |
אז ת'גבררררררר
אח"ש
ואמא שך בפיתה ואתה על הזין שלי 1000 פעם
מה אתה מתקשר להודיע לי את זה
אני ישן!!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
אז ת'גבררררררר
אח"ש
ואמא שך בפיתה ואתה על הזין שלי 1000 פעם
מה אתה מתקשר להודיע לי את זה
אני ישן!!!! |
חחחחח אולחה !
לך לישון |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
2 YEARSSSSS
אני כבר בטראנסאדיקט שנתייםםםםם
אתם קולטים מה זה ?!?!?!
שווווווווווווווווווווווווווק
ב-פ-ו-ר-ו-ם |
חחח דייי תשבע שנתיםם
יפההה
וחחח מה אתה מתקשר לאורן להודיע לו ??
חח מסטול |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by divx-master
וחחח מה אתה מתקשר לאורן להודיע לו ??
|
חחחח התקשרתי אליו בלי קשר, למה אמרתי לו שאני אתקשר אליו והוא אמר שהוא לא יענה לי, אז חיכיתי שיהיה מספיק מאוחר
MUHAHAHA
בלי קשר לטרד !
וזה שאני מסטול זה כבר הוכח בלי שום קשר |
|
|
| oDrori |
חחח כמו כולנו בשכונה :)
מזל"ט או משהו כזה... יש לי עוד איזה חודשיים עד ליומולדת שנה |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחח כל הטקסים האלה של מזל טוב
אני כבר לא יודע מה להגיד
חחחח
מזל"ט |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחח כל הטקסים האלה של מזל טוב
אני כבר לא יודע מה להגיד
חחחח
מזל"ט | .
זה לא סתם טקס של מזל טוב
אף אחד לא חגג לעצמו יום הולדת בפורום הזה
יש את רועי מסטול הפוסטים, וחן סתם תקוע פה המוןןןן זמן |
|
|
| Q-PiXeL |
אני עוד מעט שנה ו1000 פוסטים...
:)
מזל טוב צ'וק...
:p |
|
|
| NaOren |
כן גם אני בדרך ל -1000
וחן אתה עדיין על הזין שלי
מת עליך! |
|
|
| AnthemFreak |
דרך אגב
איך אני יכול לבדוק כמה פוסטים יש לי??????????
מעניין אותי כמה יש לי!!!!!
וצ'וק מזל טוב יחרשן! |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!!
ואתה לוחץ על הפרופייל שלך שירן |
|
|
|
|