return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
I can't f**king believe this
View this Thread in Original format
DjChook
2 YEARSSSSS

אני כבר בטראנסאדיקט שנתייםםםםם

אתם קולטים מה זה ?!?!?!


שווווווווווווווווווווווווווק

ב-פ-ו-ר-ו-ם
NaOren
אז ת'גבררררררר
אח"ש
ואמא שך בפיתה ואתה על הזין שלי 1000 פעם
מה אתה מתקשר להודיע לי את זה
אני ישן!!!!
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
אז ת'גבררררררר
אח"ש
ואמא שך בפיתה ואתה על הזין שלי 1000 פעם
מה אתה מתקשר להודיע לי את זה
אני ישן!!!!


חחחחח אולחה !

לך לישון
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
2 YEARSSSSS

אני כבר בטראנסאדיקט שנתייםםםםם

אתם קולטים מה זה ?!?!?!


שווווווווווווווווווווווווווק

ב-פ-ו-ר-ו-ם


חחח דייי תשבע שנתיםם

יפההה

וחחח מה אתה מתקשר לאורן להודיע לו ??

חח מסטול
DjChook
quote:
Originally posted by divx-master

וחחח מה אתה מתקשר לאורן להודיע לו ??



חחחח התקשרתי אליו בלי קשר, למה אמרתי לו שאני אתקשר אליו והוא אמר שהוא לא יענה לי, אז חיכיתי שיהיה מספיק מאוחר

MUHAHAHA

בלי קשר לטרד !

וזה שאני מסטול זה כבר הוכח בלי שום קשר
oDrori
חחח כמו כולנו בשכונה :)

מזל"ט או משהו כזה... יש לי עוד איזה חודשיים עד ליומולדת שנה
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחח כל הטקסים האלה של מזל טוב

אני כבר לא יודע מה להגיד


חחחח

מזל"ט
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחח כל הטקסים האלה של מזל טוב

אני כבר לא יודע מה להגיד


חחחח

מזל"ט
.

זה לא סתם טקס של מזל טוב

אף אחד לא חגג לעצמו יום הולדת בפורום הזה

יש את רועי מסטול הפוסטים, וחן סתם תקוע פה המוןןןן זמן
Q-PiXeL
אני עוד מעט שנה ו1000 פוסטים...
:)

מזל טוב צ'וק...
:p
NaOren
כן גם אני בדרך ל -1000
וחן אתה עדיין על הזין שלי
מת עליך!

AnthemFreak
דרך אגב
איך אני יכול לבדוק כמה פוסטים יש לי??????????
מעניין אותי כמה יש לי!!!!!

וצ'וק מזל טוב יחרשן!
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!

ואתה לוחץ על הפרופייל שלך שירן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement