|
אני פשוט מת על המדינה הזאת (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
היום היה לנו שיעור חינוך תעבורתי יענו תאוריה, והמורה הוא יענו גם שוטר תנועה (מניאק) קיצר הוא אמר שהחוק כבר עבר ותקף מהראשון לחודש הזה!
:(
זה נראה לי קצת מוזר...
אבל הוא אמור לדעת על מה הוא מדבר...
טוב נדפקתי, אני יוכל לנהוג לבד במצב הכי טוב זה בדיוק בעוד שנה...
וזה אם אני עובר טסט הכי קרוב ל17... |
|
|
| yahel222 |
חחחח כיף לכם בלי רשיון האא
אבל מה אתם דואגים זה לא יעבור סתם מזיינים תשכל
אני זוכר שעוד שאני למדתי כבר אמרו שיעשו כזה חוק
וגם במקרה הרע ילך להם קלף ויעבירו תחוק אז יבטלו אותו
כמו שבזמני שלי היה מלווה חצי שנה
והחוק הזה היה בדיוק חודשיים ואז ביטלו אותו והורידו תמלווה לחודשיים בלבד
זה חוק מפגר ויראו שזה לא עוזר בכלל אלא רק גורם ליותר עבירות |
|
|
| Shibby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שוב אחי... הדברים האלה לוקחים פול זמן עד שמתבצעים
קשה לי להאמין שהם יצליחו לבסס חוק שלם בחודשיים
אבל בכל מקרה זה חל על ילידי 86 אז לא הלך על חבר שלך |
אחי אתה בטוח שזה יחול על החל מילדי 86?
לא נראה לי הגיוני...
אני חייב לעבור טסט ראשון! |
|
|
| Gil Shwarts |
| איזה כיף לי שאני כבר 3 שנים אחרי זה :) |
|
|
| t0xIc |
ממממממ כמו שאני הבנתי החוק כבר ניכנס
ורועי מדברים על זה משנה שעברה כבר
להעלות את המלווה לחצי שנה
ממממממ חבר שלי עשה תאונה קטלנית לפני שבוע
הוא לקח סיבוב על שמונים וניזרק לו התחת ניכנס באי תנועה ועל האי תנועה היה רמזור האוטו הושבת למזלו הוא יצא בנס היו איתו עוד 2
שבמיקרה הם תאומים האחד שישב מאוחרה לא קרה לו כלום
הנהג לחצים בחזה וכו' קיבל שלילה
מממ השניה שישבה מקדימה קיבלה זעזוע בעמוד השידרה ובינתיים היא לא יכולה ללכת אבל למזלה זה לא לצמיתות...
לדעתי צריך שיהיה מלווה נגיד משו כמו 4 חודשים זה טוב. לא להגזים לחצי שנה
למזלי אני כבר עוד מעט שנה עם רישיון:]] |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by guetag
מכיר את מרפי? |
זה השחור הזה שיחק בדוקטור דוליטל והפרופסור המטורף |
|
|
| itamarsan |
טוב חבריים לילד שיש לו אבא שהוא מורה לנהיגה אני יכול להגיד לכםם כככה
אממ כפי שאבא שלי אמר שעם יעברו החוק אז נכון כמו שאמרת מושש זה יתחיל בינואר אבל מי יודע אולי יהיו בחירות לרשות הממשלה והכול ישתנה ויבטלו את זה כניראה הכול תלוייי ודבר שניי דחו את הצעה של להסיע נוסע אחד כי זה באמת תיפשי זה חוק מטומטם מה עם הוא יסיע עוד לא כמה לא תיהיה תאונה?
זאת שטותת ולמי שכבר באמת הוציא כבר רישיון הרוויח כמוניי למשללל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by t0xIc
ממממממ חבר שלי עשה תאונה קטלנית לפני שבוע
הוא לקח סיבוב על שמונים וניזרק לו התחת ניכנס באי תנועה ועל האי תנועה היה רמזור האוטו הושבת למזלו הוא יצא בנס היו איתו עוד 2
שבמיקרה הם תאומים האחד שישב מאוחרה לא קרה לו כלום
הנהג לחצים בחזה וכו' קיבל שלילה
מממ השניה שישבה מקדימה קיבלה זעזוע בעמוד השידרה ובינתיים היא לא יכולה ללכת אבל למזלה זה לא לצמיתות...
לדעתי צריך שיהיה מלווה נגיד משו כמו 4 חודשים זה טוב. לא להגזים לחצי שנה
|
גם אני חושב ככה ...
כוס אמק היום כל מעפנה שמקבל רישיון -ועוד יותר גרוע מקבלת רישיון
(סורי אלונה)
חושב שהוא אלוהים ונוסע כמו טמבל
איזה דפוקים עולים היום על הכביש פחד אלוהים ...
תשאלו את רועי איך אני מחנך נהגים ...
בייחוד כאלה שלא עוברים לימני - ראבאק זה הורג אותי ...
אולי יעשו חוק שלנשים זה חצי שנה עם מלווה ולגברים זה שבוע ?
באמא שלי זה רעיון טוב !
נשים - חצי שנה , דוסים - 4 חודש , גברים - שבוע ... |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אולי יעשו חוק שלנשים זה חצי שנה עם מלווה ולגברים זה שבוע ?
באמא שלי זה רעיון טוב !
נשים - חצי שנה , דוסים - 4 חודש , גברים - שבוע ... |
חחחחחחחח ימצחיק אם מדברים על תאונות אז לחבר שלי יש הונדה אצ'בק
בכל אופן הדפוק הזה לפני כמה ימים עשה תאונה לא קריטית אבל כל האזור של הפנס הימני שלו ניכנס לבפנים.. שלשום הסתום הזה עשה פתחיות עם
יונדאי קופה והמפגר הזה שכח ליסגור את המיכסה מנוע באמצע המיכסה מנוע עף לו על השימשה של האוטו ניפץ אותה וזה מה שידוע לי לא קרה לו כלום אבל עדיין הוא ממש ממש ממש מפגר!!! אני מקווה שלא יקרו כאלה דברים לאנשים אחרים ומממ לדעתי צריך מלווה נגיד 4 חודשים ולדוסים לתת 5 חודשים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by t0xIc
חחחחחחחח ימצחיק אם מדברים על תאונות אז לחבר שלי יש הונדה אצ'בק
בכל אופן הדפוק הזה לפני כמה ימים עשה תאונה לא קריטית אבל כל האזור של הפנס הימני שלו ניכנס לבפנים.. שלשום הסתום הזה עשה פתחיות עם
יונדאי קופה והמפגר הזה שכח ליסגור את המיכסה מנוע באמצע המיכסה מנוע עף לו על השימשה של האוטו ניפץ אותה וזה מה שידוע לי לא קרה לו כלום אבל עדיין הוא ממש ממש ממש מפגר!!! |
יש לו הצ'בק וככה הוא מתייחס אליה?
חבר שלי היה הורג אותו על המקום...
הוא שפוט של הצ'בק!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לו הצ'בק וככה הוא מתייחס אליה?
חבר שלי היה הורג אותו על המקום...
הוא שפוט של הצ'בק!! |
גם אני !
ההאצ'בק פשוט חלום !
לא יודע למה - אני מת על האוטו הזה ! בייחוד בישנים - אלה מ98 ומטה
עוד לפני שהונדה הורידה למה את הכוח סוס ... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter ושמעתי גם שלילידי 87 זה יהיה בסוף... יענו רק להם
|
מה זהההההההההההה?!?!?!?1
למה רק ל87?!
מה עשינו?! |
|
|
|
|