return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
אני פשוט מת על המדינה הזאת (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN



מה זהההההההההההה?!?!?!?1
למה רק ל87?!
מה עשינו?!


שמתם כאלה חתימות מעפנות :)

ההצ'בק החדשות מכוערות יותר...
למרות שה 2003 אדירה... יש לה ידית הילוכים איפה שהמזגן שלך... זה מגניב לגמרי!!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike


נשים - חצי שנה , דוסים - 4 חודש , גברים - שבוע ...



וואאווו... ווואאאוווו..... לעצור פה ומיד!!@@!!!
מה זה ההפליות האלה, נא להירגע!
זה לא קשור בכלל גבר או אישה, סתם סטריאוטיפ מגעיל...
יש נשים שנוהגות פי אלף יותר טוב מגברים,
נשים גם יותר רגועות על הכביש, אתם כול פיפס קטן מעצבן אותכם
אז אני מבקשת...שששששששששששששש!!!
:toothless :toothless
t0xIc
כןןן גם אני רוצה להרוג אותו!!! יש לו אצ'בק 93
שחורה משו טוב

והאצ'בק החדשה ממש מגעילה!!! לא אהבתי
מה שאהבתי זה יונדאי קופה החדשה
יואואו
בא לי למות!!
NaOren
quote:
Originally posted by Tarantula



וואאווו... ווואאאוווו..... לעצור פה ומיד!!@@!!!
מה זה ההפליות האלה, נא להירגע!
זה לא קשור בכלל גבר או אישה, סתם סטריאוטיפ מגעיל...
יש נשים שנוהגות פי אלף יותר טוב מגברים,
נשים גם יותר רגועות על הכביש, אתם כול פיפס קטן מעצבן אותכם
אז אני מבקשת...שששששששששששששש!!!
:toothless :toothless



אין אישה על הכביש זה אסון
הכי מפחיד לראות על הכביש
" נהגת חדשה "
MoSH_MaN
חחח הכללות הכללות אבל נכון
Tarantula
לא רוצה!!!@@###
אני היחידה שיכולה להילחם פה בשביל המין הנשי כולו!@@#!
:D
אתם סתם שוויניסטים מגילים שלא מבינים כלום..
:whip:
Narcotic Mind
חחחחחח אני לא מאלה שמכלילים אבל היום שחזרתי הבייתה עם נמרוד עם האוטו ראינו אישה נכנסת לחניה וזה פשוט מצחיק
דבר ראשון אין לה עומדנים ההיא באה נכנסת קצת בבאמפ מקדימה נכמסת קצת במכונית בצד וחונה הכי עקום שאפשר לתאר

נהיגה של נשים בדרך כלל מזכירה לי נהיגה של זקנים זה הכי מצחיק בעולם
שהידיים רועדות ומחזיקות את ההגה עוד שניה עוקרות אותו מהמקום
DjChook
חחחחחחחחח זה אשכרא ככה !

נשים ומכוניות לא הולכות

לראות סבתא על הכביש בלי להעליב זה הסיוט

לעקוף אותה במיוחד

היא ככה גולשת בין שתי נתיבים, מסתכלת רק קדימה ולא במראות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חחחחחח אני לא מאלה שמכלילים אבל היום שחזרתי הבייתה עם נמרוד עם האוטו ראינו אישה נכנסת לחניה וזה פשוט מצחיק
דבר ראשון אין לה עומדנים ההיא באה נכנסת קצת בבאמפ מקדימה נכמסת קצת במכונית בצד וחונה הכי עקום שאפשר לתאר

נהיגה של נשים בדרך כלל מזכירה לי נהיגה של זקנים זה הכי מצחיק בעולם
שהידיים רועדות ומחזיקות את ההגה עוד שניה עוקרות אותו מהמקום


חחחחח מזכיר לי שחיכיתי לחבר שלי שיאסוף אותי מתחת לבית שלי ובאה איזה אחת לחנות ליד איפה שעמדתי
היא הייתה עם חברה שלה באוטו וחצי שעה ניסתה להכנס לחניה
ואז יצאה... ונכנסה לא טוב
ויצאה... ונכנסה לא טוב
ויצאה... ונכנסה לא טוב
בסוף נמאס לה אחרי כמה פעמים והיא פשוט נכנסה לא טוב ונשארה ככה
לקח לה מעל 5 דקות לעשות את זה... העביר לי את הזמן בסבבה כי צחקתי הרבה .... והקטע הכי מצחיק הוא שאחרי שתי דקות היא חזרה לאוטו לנסוע כי הן רק אספו משהו מהבית של אחת מהן
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חחחחחח אני לא מאלה שמכלילים אבל היום שחזרתי הבייתה עם נמרוד עם האוטו ראינו אישה נכנסת לחניה וזה פשוט מצחיק
דבר ראשון אין לה עומדנים ההיא באה נכנסת קצת בבאמפ מקדימה נכמסת קצת במכונית בצד וחונה הכי עקום שאפשר לתאר

נהיגה של נשים בדרך כלל מזכירה לי נהיגה של זקנים זה הכי מצחיק בעולם
שהידיים רועדות ומחזיקות את ההגה עוד שניה עוקרות אותו מהמקום


זה אשכרה ככה ...
מה לעשות אלונה - אתם נולדים עם כישורים מוטוריים נמוכים ...
:D

בכל אופן גם אמא שלי ככה
פחד אלוהים - גם אין להם רגש בגרוש עם גז\ברקס
איזה בחילה אני מקבל שאני נוסע עם אמא שלי ...

Tarantula
לא מוכנה להכללות האלה!!@#
יש באמת כאלה שפשוט אין להן את זה, אבל זה פשוט דפוק ליחס את זה לכל הנשים....
אתם עוד תראו אני אקבל רישיון ואצחק על כולכם!!

:toothless
DjChook
אהה אני מכיר מישהי אחת שבאמת נוהגת טוב

אבל היא גם מטורפת
נוסעים באיילון, נוסעים על מאה, והיא צועקת "מי נוסע באיילון על מאה" חותכת שמאלה ומאיצה ל 140
חחחח

זה אישה !
נכון שגיא ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement