|
אני פשוט מת על המדינה הזאת (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
חחחח..... חולה על בנות כאלה
:D :D :D |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
חחחחחח אני לא מאלה שמכלילים אבל היום שחזרתי הבייתה עם נמרוד עם האוטו ראינו אישה נכנסת לחניה וזה פשוט מצחיק
דבר ראשון אין לה עומדנים ההיא באה נכנסת קצת בבאמפ מקדימה נכמסת קצת במכונית בצד וחונה הכי עקום שאפשר לתאר
נהיגה של נשים בדרך כלל מזכירה לי נהיגה של זקנים זה הכי מצחיק בעולם
שהידיים רועדות ומחזיקות את ההגה עוד שניה עוקרות אותו מהמקום |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תכלס... מזהים נשים מקילומטר |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה אני מכיר מישהי אחת שבאמת נוהגת טוב
אבל היא גם מטורפת
נוסעים באיילון, נוסעים על מאה, והיא צועקת "מי נוסע באיילון על מאה" חותכת שמאלה ומאיצה ל 140
חחחח
זה אישה !
נכון שגיא ? |
קצת נדיר אבל יש :)
אבל היא אישה גברית כזאת
זה בסדר... והיא לא מהגבריות האלה שהן 2 מטר גובה 2 מטר רוחב
היא כוסית
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחח
פעם הבאה שהיא תעשה את זה
בום |
|
|
| Dj-2TaLL |
תראו תראו מי חזר!!!
אז קודם תגובה על הכול פה:
???אלונה - סוף סוף יש בת בפורום, את התחלת ללמוד נהיגה
אם לא אז שתקי, אם כן אז יש לך איכשהו זכות דיבור...
אני כן מוכן להצדיק אותך בקטע שלא כל הגברים נוהגים טוב, אני מכיר מישהו
תכינו את עצמכם נכשל 10 טסטים ועבר את ה150-200 שיעורים...
כן כן זה נכון...
ויש לי שאלה על החוק, זה חל על 86 ומעלה נכון?
אם כן אז אין לי מה לדאוג...
:D :D :D
[*EDIT*]
לכאלה ולנשים צריך חוק חובה סירנה ירוקה שאנשים ידעו לברוח לפני... |
|
|
| DjChook |
אחי תמיד יש יוצאים מהכלל
אני מכיר מישהו שנכשל איזה תאוריה שביעית, מה זה קשור ?!
מדברים על הרוב |
|
|
| Dj-2TaLL |
זה פחות איכפת לי, אני רק יודע שאני בחיים לא עולה עם האיש הזה על אוטו...
אני מבקש שתענו לי על האם זה חל על 86!!!
כלומר לא עלי.... |
|
|
| MoSH_MaN |
לא רק שזה לא חל עליך
זה בכלל למי שמוציא רישיון עכשיו
ולך כבר יש רישיון |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אבל אם שוללים? |
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Dj-2TaLL |
?!אבל אם שוללים
שמע אולי אתה לא יודע
אבל קשה להיות נהג חדש...
כל החוקים האלה...
ולמי שלומד נהיגה וחושב שהוא יודע משהו,
ההבדל בין "ל" ונהג הוא עצום!!!
אתם לומדים פי 1000 בחודשיים (או חצי שנה) האלה מאשר תקופת למידה |
|
|
| DjChook |
מתוק אני פחות משלוש שבועות לבד על הכביש
אני ממש מבין אותך
אני עובר בממוצע יותר עבירות תנועה משראיתי שנעשות בחיים שלי
חחח
רמזורים אדומים, מהירות, עצורים
(אל תספרו לאבא) |
|
|
|
|