return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
אני פשוט מת על המדינה הזאת (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tarantula
חחחח..... חולה על בנות כאלה
:D :D :D
Koodoo
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חחחחחח אני לא מאלה שמכלילים אבל היום שחזרתי הבייתה עם נמרוד עם האוטו ראינו אישה נכנסת לחניה וזה פשוט מצחיק
דבר ראשון אין לה עומדנים ההיא באה נכנסת קצת בבאמפ מקדימה נכמסת קצת במכונית בצד וחונה הכי עקום שאפשר לתאר

נהיגה של נשים בדרך כלל מזכירה לי נהיגה של זקנים זה הכי מצחיק בעולם
שהידיים רועדות ומחזיקות את ההגה עוד שניה עוקרות אותו מהמקום


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תכלס... מזהים נשים מקילומטר
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
אהה אני מכיר מישהי אחת שבאמת נוהגת טוב

אבל היא גם מטורפת
נוסעים באיילון, נוסעים על מאה, והיא צועקת "מי נוסע באיילון על מאה" חותכת שמאלה ומאיצה ל 140
חחחח

זה אישה !
נכון שגיא ?

קצת נדיר אבל יש :)
אבל היא אישה גברית כזאת
זה בסדר... והיא לא מהגבריות האלה שהן 2 מטר גובה 2 מטר רוחב
היא כוסית
:)
MoSH_MaN
חחחחחחחחחח

פעם הבאה שהיא תעשה את זה

בום
Dj-2TaLL
תראו תראו מי חזר!!!
אז קודם תגובה על הכול פה:
???אלונה - סוף סוף יש בת בפורום, את התחלת ללמוד נהיגה
אם לא אז שתקי, אם כן אז יש לך איכשהו זכות דיבור...

אני כן מוכן להצדיק אותך בקטע שלא כל הגברים נוהגים טוב, אני מכיר מישהו
תכינו את עצמכם נכשל 10 טסטים ועבר את ה150-200 שיעורים...

כן כן זה נכון...

ויש לי שאלה על החוק, זה חל על 86 ומעלה נכון?
אם כן אז אין לי מה לדאוג...
:D :D :D

[*EDIT*]
לכאלה ולנשים צריך חוק חובה סירנה ירוקה שאנשים ידעו לברוח לפני...
DjChook
אחי תמיד יש יוצאים מהכלל
אני מכיר מישהו שנכשל איזה תאוריה שביעית, מה זה קשור ?!

מדברים על הרוב
Dj-2TaLL
זה פחות איכפת לי, אני רק יודע שאני בחיים לא עולה עם האיש הזה על אוטו...

אני מבקש שתענו לי על האם זה חל על 86!!!
כלומר לא עלי....
MoSH_MaN
לא רק שזה לא חל עליך
זה בכלל למי שמוציא רישיון עכשיו

ולך כבר יש רישיון
Dj-2TaLL
אבל אם שוללים?
DjChook
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אבל אם שוללים?


חחחחחחחחחחחחחחחחח

Dj-2TaLL
?!אבל אם שוללים

שמע אולי אתה לא יודע
אבל קשה להיות נהג חדש...
כל החוקים האלה...

ולמי שלומד נהיגה וחושב שהוא יודע משהו,
ההבדל בין "ל" ונהג הוא עצום!!!
אתם לומדים פי 1000 בחודשיים (או חצי שנה) האלה מאשר תקופת למידה
DjChook
מתוק אני פחות משלוש שבועות לבד על הכביש

אני ממש מבין אותך
אני עובר בממוצע יותר עבירות תנועה משראיתי שנעשות בחיים שלי
חחח

רמזורים אדומים, מהירות, עצורים

(אל תספרו לאבא)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement