return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
המועדון הכי טוב בארץ!!! סקר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shibby
quote:
Originally posted by DjChook
STUDIO 49


מה אין מצב...

יש מקומות פי 100 יותר טובים
אולי אתה מתכוון לגיל שלנו
וללכת כל שבוע זה בסדר
אבל לא יותר מזה...
DjNumShum
טוב
סטודיו לא שזה הדיסקוטק הכי טוב זה הדיסקוטק הכי מסריח
מבחינת אנשים

הדיסקוטק שאני הכי נהניתי זה חוות היען פשוט מקום שיא

הדום זה גם כן חבל על הזמן
תאורה סופנית
DjChook
אחים שלי
זה היה בציניות
Ariels
TLV
סאונד בן זונה מקום מעוצה מדהים אבל בעיקר האווירה במסיבות של קילומבו בשבת זה משהו סוף
oDrori
מהמקומות שהלכתי אליהם...

פתוח - Melon (=אננס)

מהקלאבים: TLV

מהמחופפים (יא אללה איזה תרתי משמע אדיר יצא לי) : חוף געש שליטה לעולם
:)
Hell_Copter
הטי אל וי מועדון שבנוי בצורה פצצתית ויש שם מסיבות איכותיות...
שתי המסיבות הכי טובות בחיים שלי היו שם

הדום הוא מועדון ברמה פשוט אדירה... תאורה מדהימה והכל

גם הסקופ באילת מעוצב בנזונה יפה

אבל אין כמו הבלקוני :disbelief
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אבל אין כמו הבלקוני :disbelief



ברור
yahel222
די ! אתם לא מבינים
הדום - יש בו את הסאונד והתאורה (במיוחד התאורה !!!) מהטובים בעולם
האומן 17 פשוט מקום פצצצה מסיבות טובות רזידנטים תותחים

אבל בגדול....אין על הטיאלוי
אנשים...זה המקום
כל מסיבה שם חייבת להיות טובה
האווירה כמו שאריאל אמר במסיבות של הקילומבו היא סוף
ושלא נדבר על המסיבות של ה 25+ בימי חמישי ושני...
בקיצור זה המועדון של המדינה !!!!!!!!!!

ואגב מתי יחזור כבר הקילומבו ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
t0xIc
מממ לדעתי המעודון מספר אחד בארץ זה חוות היען
אחריו האומן ה 17 שבקרוב אני ילך לשם מממ ד"א הוא ניפתח מחדש ידידה שלי היתה במסיבת פתיחה

מממ אחרי זה יש את DOME
זה מקום הכי חזק שיכול להיות עושה אווירה בת זונה למסיבהה אין עליו

TLV - שולט!! מקום מסיבתי
פאצ'ה גם אחלה מקום רק חבל שאין מסיבות לגיל שלי היו לפני שנתיים אני חושב מסיבות שם לגיל שלי והיה ממש כיף

יש את הסקופ לדעתי גם מקום בן זונה זה כמו הדום רק בקטן כאילו יש לו ממש כמעט את אותו עיצוב גם תאורה רק שהעמדה של הדיגי היא לא מצד שמאל היא בסוף המעודון

מממממ יש את עמק 51 שזה מסיבות שכונה אבל כל פעם שאני שם יש לי מצב רוחחחחחחחח סופנייי

קיוג'ה הייתי אתמול והיה ממש נחמד אהבתי תמקום יחסית
divx-master
או קיי אז ככה

לפי דעתיייי בדרך כלל לא משנה לי בכללל המקום אלא הקהל

כל מסיבה שיש בה ערסים וערסיות אז בשבילי המסיבה חרא

למשל בסטודיו ואותו דבר גם בלילינבלום ( שהיה ) זה שתמיד במסיבות הראשונות הכל כיף וסבבהה וממשש קהל טוב ואז המסיבה מתפרסמת ובאים טונות שלל ערסים מגעילים

אתמול בסטודיו למשלללל היה מלאא ערסיםם ולמרות שניכנסתי חינם והכלל עדין לא היה לי ממש כיףף

אהה ואני שוננאא ערסיותתתתתתתתתתתתתתתתתת אייככככככ

כמהה ערסיות היו !!!!11

אם אני איי פעם יעשה מסיבה אני יעשה סלקציה לבנות

היו מלאא שימעוניות כאלהה מגעילותת יאווו איך התעצבנתי

איזה אחת בטעות כזה נכנסתי בה כי דחפו בכניסה

והיא אמרה לי כזה

" יאוו עוד שנייהה באלוהים אני מביאה לו כפה ( אמרה לחברה שלה )"

אני מאחל לה מוותתתתת כליני לשבוע !!!1
בתת זונהה מכוערתת

טוב דיי עזבו אני סתם מעוצבן

תבואו לקומפורט יהיה משהוו בןן זוננהההההההה

t0xIc
quote:
Originally posted by divx-master


" יאוו עוד שנייהה באלוהים אני מביאה לו כפה ( אמרה לחברה שלה )"

אני מאחל לה מוותתתתת כליני לשבוע !!!1
בתת זונהה מכוערתת




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
NyKoN
חחחחחחח
אלון קרעת אותי

אני מת להגיע לגיל שכבר יתנו לי להיכנס למועדונים הטובים בת"א
אני מת להיות בפאצ'ה
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement