| yahel222 |
די ! אתם לא מבינים
הדום - יש בו את הסאונד והתאורה (במיוחד התאורה !!!) מהטובים בעולם
האומן 17 פשוט מקום פצצצה מסיבות טובות רזידנטים תותחים
אבל בגדול....אין על הטיאלוי
אנשים...זה המקום
כל מסיבה שם חייבת להיות טובה
האווירה כמו שאריאל אמר במסיבות של הקילומבו היא סוף
ושלא נדבר על המסיבות של ה 25+ בימי חמישי ושני...
בקיצור זה המועדון של המדינה !!!!!!!!!!
ואגב מתי יחזור כבר הקילומבו ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? |
|
|