return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
המועדון הכי טוב בארץ!!! סקר (pg. 3)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by t0xIc

קיוג'ה הייתי אתמול והיה ממש נחמד אהבתי תמקום יחסית


מהמהמהמהמהמה???????????????????
אל תשמיע את השם הזה עוד פעם!!
אני יתחרפן
איזה גועל נפש אינעל העולם
בחיים לא הייתי בכזה מקום מגעיל
איכסההההה
אין כוסיות כמעט, חוץ מהברמנית הג'ינג'ית שהיא פשוט מושלמת
מוזיקה הכי מגעילה בעולם
ששמו שירים עבריים לפני 100 שנה
בהתחלה זה היה מצחיק
טוב שיר אחד שתיים
סבבה צחוקים וזה
אחר-כך המשיכו עם זה איזה 40 דקות רציתי להרוג אותם
ואז שירים של פריקים
רוק מגעיל
ואז ראפ
שאיכשהו אפשר להסתדר
ואז היה טראנס
נשבע לכם
איך שחשבתי
זהו נגמר, שום דבר כבר לא יכול להיות יותר גרוע
החליפו בדיוק אחרי עשר דקות את טראנס חזרה לראפ
שחיטההההה
לא יכולתי להישאר שם עוד דקה
הלכתי
איזה בזבוז
@!#^%@#$^@#$^#@^@#^#@^#@^#@^#@^#@^#@^@#^#@#^#@^@
קיוג'ה על הזין שלי
t0xIc
נשר אחי אני ידעתי מההתחלה שזה הולכת להיות מסיבה כזאת חבר שלי עשה
אותה מממ בעיקרון זה מסיבה של קיבוצים והם מעדיפים תרוק וזה..
דיברתי עם הרבה חברה שהיו שם והם נהנו גם כמוני
תשמע אני תפסתי לי איזה קיבוצניקית ומאוד נהנתי:]] ובאמת הברמנית היה שווה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מסיבות כאלה זה מסיבות אלטרנטיוויות כמו שהיה פעם

איוס
למי שזוכר וגם הרוב באו למסיבה ביגלל האלכוהול חינם
AnthemFreak
טובבבבב
שמעו
אתמול הלכתי לסטודיו!!!!!
כשבאתי ראיתי תור שהגיע עד לאמצע הכביש!!!!!!
איזה בלגן היה שם!!!!
תפסו פול אנשים עם כרטיסים מזויפים!!!!! ובלי תעודת זהות כנראה לא היה אפשר לעבור את הסלקציה!!
אז לא ניסיתי אפילו!
אז אחרי זה אני וחברים שלי לא ידענו מה לעשות!
לא רצינו ללכת הביתה
היו כמה אפשרויות!!!
אחת: ללכת לאלנבי 56, יכולנו להיכנס!!!
שתיים: ללכת לגינה וסתם לשבת ולדבר
שלוש: ללכת לקאט בלו
בסוף הלכנו לקאט בלו
ורק לחבר אחד שלנו יש תעודת זהות, שהיא בכלל לא שלו היא של אח שלו אבל הם דומים אז אף אחד לא שם לב!! בקיצר יש לנו קצת קשרים שם אז הכניסו אותנו!!!!
בכמה מילים על המועדון:::::::
שווה לתחת שלי!!!!!!
בחיים אל תלכו לשם!!!!
איזה מועדון חובבני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא הייתה שם אפילו כוסית אחת
אפילו לא זה
היו שם אולי רק שתי קלאברים, שאחד מהם הוא חבר שלי!!!
וזה אומר משהו על המועדון!!!!
ברחבה הראשית היו כמה דקות שלא היה אפילו בן אדם אחד
היה מסריח
איזה שירים ישנים שמו שם!!!! רצח
למי שמכיר את השיר
juan & domi - spiritual healing
שמו את זה שם! אתם קולטים???זה שיר מ97' לא יאומן
בקיצור היה ערב שאני מתחרט עליו
בזבזתי 100 שקל על חרא בלבן!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :whip:

ועכשיו לט'רד!! לא הייתי בהרבה מועדונים אבל ממה שהייתי
הטי אל וי הכי הרשים אותי!!!
ואחריו הפאצ'ה!!!!!!
רות סוף
Hell_Copter
מה ציפית אחי?
קאטבלו חרא של מקום!!!
פעם היה לו זמנים יותר טובים... שהלכתי לשם היו כוסיות מפה ועד הודעה חדשה... אבל מקום מסריח אז אין מה לעשות
cluBBer
ברור ש
DOME
באילת
SCOOP
גם בסדר
PACHA
לא ברמה של דום בכלל , הם לא מתביישים שיהיה כזה מועדון כמו פצ'ה ויראה כמו שהוא נראה כאן בישראל?
DjChook
חחחח "יכלתם להיכנס לאלנבי 56"
זו הייתה מסיבה של חבר שלי..

אבל לא היה לי זיין למסיבה אתמול
(עזבו תקופת פסיכומטרי)

קיצור, קאטבלו באמת חרא

נקודה

וסטודיאו, איזה מצחיקים אתם

כולם שם סתם ערסים
אתה מוציא תעודת זהות וכולם נותנים לך לעבור כי אין להם מה לעשות
ואז אתה בא ואומר לו שאתה רוצה להכנס, ואתה נגיד חמישה
והוא מכניס אותך

זה הכל
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח "יכלתם להיכנס לאלנבי 56"
זו הייתה מסיבה של חבר שלי..

אבל לא היה לי זיין למסיבה אתמול
(עזבו תקופת פסיכומטרי)

קיצור, קאטבלו באמת חרא

נקודה

וסטודיאו, איזה מצחיקים אתם

כולם שם סתם ערסים
אתה מוציא תעודת זהות וכולם נותנים לך לעבור כי אין להם מה לעשות
ואז אתה בא ואומר לו שאתה רוצה להכנס, ואתה נגיד חמישה
והוא מכניס אותך

זה הכל



מ יזה החברים שלך באלנבי גבר......
divx-master
quote:
Originally posted by AnthemFreak

היה מסריח
איזה שירים ישנים שמו שם!!!! רצח
למי שמכיר את השיר
juan & domi - spiritual healing
שמו את זה שם! אתם קולטים???זה שיר מ97' לא יאומן


היי הייי הייי הייייי להירגעע בבקשה


spiritual healing


זהה שירא גדווללל אני ממתת עלייוו !!!!!!!!1

והוא לא של -
juan & domi

הוא של

shiva shidapo

שיררר עננקק אחדד היפים תמיד ששמים אותו במועודים כולם נכנסיםם לאטרףףף


וחוץ מזהה אחיי

קאט בלו ??????1

הייתם צריכים ללכת על הגינה !!!1
NaOren
quote:
Originally posted by divx-master

וחוץ מזהה אחיי

קאט בלו ??????1

הייתם צריכים ללכת על הגינה !!!1




:haha: :crazy: :haha: :crazy: :haha: :crazy: :haha:
DjChook
אלון
JUAN
הפיק את השיר

וראסמי שדרה / גינה / פרגולות / נרגילה.... עדיף על קאט בלו

:)


והמסיבה הייתה יום הולדת לרונן וולף, ועוד אחד

ושאולי ארגן את זה
(דיג'יי שולץ המפורסם חחח)

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook


והמסיבה הייתה יום הולדת לרונן וולף, ועוד אחד

ושאולי ארגן את זה
(דיג'יי שולץ המפורסם חחח)


סבבה גבר...
nargila-man
בראסמי מבחינת סאונד ותאורה הדום לוקח כל מועדון בארץ זה בדוק....

אבל המקום הכי טוב שהייתי בו והכי נהניתי היה האוקטיפוס שנה שעברה בראש השנה...

היה לי את המסיבה הכי טובה בחיים שלי אחלה מקום ככה על הים בסבבה שלך...

איך התבאסתי ששמעתי שהוא נסגר...
:( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement