|
המועדון הכי טוב בארץ!!! סקר (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
דווקא אני לא מת על האוקטופוס
באותה תקופה הרבה יותר נהנתי ב
ZOOOOM
:)
ובדום לא הייתי בפנים, אבל ב
TLV
הייתי, והיה שם בן זונה
גם בפאצ'ה נראה לי הייתי, היה נחמד
אני מאד מאד נהנתי בקו מילניום
עם הנאונים האדומים, ראסמי השקיעו |
|
|
| clubber@work |
אז ככה:
מבחינת השקעה - אין על הדום יש בו את המערכת הגברה ותאורה הכי מושקעת בארץ
ושלא נדבר על השרותים....
הפאצ'ה מקום אדיר במיוחד בגלל התותח קור!!!
וגם בגלל הגלים (מי שהיה שם יודע...(
הTLV גם מקום פצצה מושקע סוף!
ובאמת חבל על האוקטופוס ועל הזום שניהם היו מעולים
בתכלב אני חושב שצריך ליבא את הAMNESIA לארץ |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by divx-master
היי הייי הייי הייייי להירגעע בבקשה
spiritual healing
זהה שירא גדווללל אני ממתת עלייוו !!!!!!!!1
והוא לא של -
juan & domi
הוא של
shiva shidapo
שיררר עננקק אחדד היפים תמיד ששמים אותו במועודים כולם נכנסיםם לאטרףףף
וחוץ מזהה אחיי
קאט בלו ??????1
הייתם צריכים ללכת על הגינה !!!1 |
דבר ראשון!!!!
הוא נקרא גם על
shiva shidapu
וגם על
juan & domi
אבל יכול להיות שאתה צודק!!!
אני לא אומר שזה לא שיר יפה
זה השיר נראה לי הכי יפה שעשו אי פעם
גם אם הוא ישן או לא!!!
אבל לדעתי זה לא שיר שמתאים לשים במועדון
הוא ישן מדי והוא לא מתאים לסצינה!!!
למרות שזה נשמע דפוק זה נכון!!
נראה לך שהיו שמים אותו נגיד במועדון מכובד כמו הטי אל וי???
think about it dude!!!! |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעו זה שאתם אומרים שה
TLV
DOME
זה המועדונים הכי טובים בארץ זה ברור,
אבל ת'אמת, כמעט אף פעם אנחנו (הנוער) לא זוכים להפקות שם...
אז אין לי ככ מה להגיד עליהם גם עם הייתי במסיבה שם או לא
בקשר ל
SH שוב
בוא נרד עוד טיפה לעניין (פשוט חקרתי את זה לפני שנתיים או משהו כזה)
מישהו שנקרא
DJ JUAN
הכין את הקטע, שלרוב האנשים יש
שמתחיל בדקה וחצי של פעמונים ואז נכנס הקטע טראנס, ומשם זה מתגלגל לטראנס פסיכודאלי מורכב ממספר מלודיות
עכשיו,
ישנו אוסף / דיסק / לא יודע מה
שנקרא
SHIVA SHIPUDO
הזה,
עכשיו הם בדיסק שלהם הוציאו שיר שנקרא
SHIVA SHIPUDO - SPIRITUAL HEALING
ברמיקס קצת שונה, הזה שאם מישהו מכיר, מתחיל במלודי קופצנית כזאתי
שלקראת הדקה הראשונה או השניה, לאט לאט שומעים שזה המלודיות של חואן
עכשיו, אני בטוח שזה לא תורה מסיני,
אבל אני כמעט בטוח, שזה המציאות.
כי אני זוכר ששמעתי את הקטע באילת, ושאלתי את המוכר מה זה , אז הוא הראה לי את הדיסק שהיה כולו של שירים של
SHIVA
והשיר , שהוא השמיע היה
SPIRITUAL HEALING
בגירסא, שאני סבור שלא של חואן (ולא המקורית)
זהו,
קצת
OFF TOPIC
BUT WHO GIVES A |
|
|
| Ariels |
Dome
גם מביאים את התקליטנים הכי בני זונות בארץ הם הביאו את קריימק מ
Creamer and K
וגם את
Satoshi tomiie
lydia prime
David Nap
James Anderson
אבל אין על ה
TLV
שום מקום בארץ לא לורח אותם חוצמזה שהם הביאו את
Juniour Vasquez
Roger Sanches
Victor Calderon
Carl Kreig
Christian Smith
Cass from Cass&Slide
Celeda
Sasha |
|
|
| djGoosh |
לדעתי..
הגת רימון!
הייתי שם פעם אחת וממש התלהבתי מהמקום..
אולי המקום לא ענק ומכיל מיליוני אנשים אבל למי אכפת
יש שם אווירה אינטימית חמודה
המקום עצמו מממממש מושקע
אהבתי את הספריה שעל הספרים רשום בזהב
"גת רימון 16" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אז ככה:
מבחינת השקעה - אין על הדום יש בו את המערכת הגברה ותאורה הכי מושקעת בארץ
ושלא נדבר על השרותים....
|
שירותים מדהימים
מי שהיה יודע |
|
|
| t0xIc |
קאט בלו מקום ממש ממש מגעיל
אבל לפני שלוש שנים היה שם מסיבות הכי כיפיות שיש!!!
המקום לה היה הכי מוכר ולא באו לשם ערסים וכו'
קיצר הרבה מקומות הולכים לאיבוד ביגלל שמתחילים ליחצן אותם יותר מידי ובכל מקום.
מממממ יש גם את המטרוק שראיתי פעם סירטון שלו וזה ממש מקום נחמד ביותר
ממממ והטאראק שאתם מתוכחים ביכללל לא של מי שאמרתם הוא של
The Muses Rapt - SPIRITUAL HEALING
האורגיל מיקס שהרוב לא מכירים הוא מתחיל עם מוזיקה כזאת מקפיצה בהתחלה ואז ניכנס המלודיה והטראק מתחיל להישתגע
הגירסא שהרוב מכירים היא של
juan & domi
בישראל קוראים לו חואן ואני אומר לכם את זה ב 100 אחוז כי לאח שלי יש עדיין דיסק שלו של
The Muses Rapt
ורוב הטראקים שם הם צ'יל אהוט כאלה כמו שאני אוהב ובסוף יש את האוריגינל מיקס ואחריו את המיקס של גואן
:]]]]
מממ בחזרה לנושא
בדום בד"כ יש בחגים מסיבות לגילנו
18 - 19
ממממ אני שנה שעברה יחצנתי פעמיים לדום ובדוגרי אין על המקום מבחינת סאונד תאורה אקוסטיקה אין עליו בקיצר
אבל הכי היתלהבתי מהטלויזיות בשירותים זה הדבר הכי מגניב שיכול להיות |
|
|
| DjChook |
שכחתי....
THE MUSES RAPT
:)))
זה הדיסק שהיה שם ושם היה את ה
SHIVA
או משהו כזה,
בקיצור, נכון המוזיקה שמקפיצה זה הגרסא שכולם מכירים ,א בל אני חושב שאתה טועה ! וזה הרמיקס, וחואן זה המקורי
או לפחות כל מי שמדבר על
SPIRITUAL HEALING
מדבר על הגירסא של חואן , ככה שלאף אחד לא אכפת ת'אמת מהגרסא של
MUSES |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by DjChook
או לפחות כל מי שמדבר על
SPIRITUAL HEALING
מדבר על הגירסא של חואן , ככה שלאף אחד לא אכפת ת'אמת מהגרסא של
MUSES |
אמת |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ברורררררררררררררררר שפסק זמן :tongue2 :crazy: :tongue3 :happy2: :haha: |
חחחח
המקום מטר על מטר הזה קיים עדיין באמת?
איי כל המגניבים עשו את הבר/בת מצווה שלבם שמה
:stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אבל לא היית עושה עכשיו שם מסיבה?
כל חברי הפורום ועוד כמה |
|
|
|
|