|
חתימה חדשה!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
תודה לאיש אנונימי שלא רוצה להתפרסם כרגע כדי למנוע עומס
אני מאיץ בכם גם להשתמש בזה
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
| ומה אתה בעצם רוצה להגיד? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ומה אתה בעצם רוצה להגיד? |
שעראפת נאצי
:D
הוא וכל שאר החברים שלו שנמצאים מתחת לתמונה של הדגל הפלסטיני |
|
|
| MoSH_MaN |
שנינו יודעים שהחתימה הזאת ממש לא במקום
תיהיה בוגר |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שנינו יודעים שהחתימה הזאת ממש לא במקום
תיהיה בוגר |
lol look who's talking, nice avatar you've got there ;)
hehe
Nykon, whats true is true. |
|
|
| NaOren |
זאת החתימה הכי שווווווה בארץ
ואיפלו רשמתי לו על זה משהו בטרד אחר כי הייתי חייב להגיב על זה ולא ראיתי שנפתח על זה טרד....
אז גבררררר
אם בא לך לעשות לי גם משהו כזה, אני אשמח.... |
|
|
| Shibby |
צריך להתחיל להכניס לאנשים לראש...
שזה באמת מה שקורה
כי הם לא לוקחים את זה ברצינות |
|
|
| DjChook |
אני בדעה של מוש
אתה יודע שתאורטית היטלר גם היה נגד ערבים ?
בכל מקרה, זה לא במקום , ומה אתה רוצה להגיד כאן, אני גם לא יודע
היטלר מת ,הוא לא היה טרוריסט,
וד"א ממש אבל ממש ארבעתם לא דומים,
טוב אני חצי ישן
מחר אולי נגיב במשפטים יותר חכמים |
|
|
| oDrori |
נייקון אחי,
Stay away of the chill-out discussion ;)
ומלבד זאת שיבושם לך, מקווה שלא יכלילו את כולנו בפורום לפי הסיג הזה... |
|
|
| Ariels |
היטלר לא היה טרוריסט
טרור זה השגת מטרות מדיניות על ידי הפחדת האוכלוסיה באמצעים שאין ביכולתם לכופף שלטון או לגרום לקריסת מדינה אך די בהם על מנת לגרום לאוכלוסיה במדינות רפובליקאיות לצור לחץ על השלטון ולקיים מטרות אלו
היטלר קצת לא עומד בהגדרה כי הוא לא הפחיד אנשים להשיג מטרות הוא פשוט השמיד אותם. זה הרבה יותר גרוע
נקודה למחשבה, אני במקומך שם חתימה שונה וגם מרחיק פוליטיקה מהאתר הזה יש הרבה מקומות אחרים שאפשר להתבטא בהם אני בא לכאן אישית בגלל מוזיקה לא פוליטיקה
תחשבו על זה כולם נמאס לי מכל הפוסטים המטומטמים שלכם על פוליטיקה זה סתם מעכיר פה את האווריה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
נקודה למחשבה, אני במקומך שם חתימה שונה וגם מרחיק פוליטיקה מהאתר הזה יש הרבה מקומות אחרים שאפשר להתבטא בהם אני בא לכאן אישית בגלל מוזיקה לא פוליטיקה
תחשבו על זה כולם נמאס לי מכל הפוסטים המטומטמים שלכם על פוליטיקה זה סתם מעכיר פה את האווריה |
לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב בעצמי
אנשים אני בעצמי מנסה להמנע מכל הויכוחים שלכם על פוליטיקה כי זה לא מקום בשביל זה...
מה עכשיו כל אחד יתחיל לבטא את הדעות שלו בנושאים כאלה? זה ויכוח שלא יגמר
בגלל זה אני חושב שיש דברים שעדיף לשמור לעצמך... |
|
|
| oDrori |
| או לאתר אחחר \ פורום צ'ילאאוט. לפני כמה זמן מישהו שם פה סקר באמת על האם אתה ימני או שמאלני ושמחתי לראות אותו נסגר... אני אשמח לראות כל טרד אחר בנושא נסגר גם. |
|
|
|
|