return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אספת הורים
View this Thread in Original format
t0xIc
בעעע אתם מכירים תהרגשה של היום של אספת הורים?? כאילו ההורים הולכים וזה ואתם מה לחוצים ביגלל שאתם מפחדים שמהורה תפליל אותכם על שיעור שהבזרתם או לא מכינים שיעורים או שביכלל לא מגיעים לביצפר שיואואוו
אני ממש שונא תחרא הזה!!!!

יש לי היום אספת הוריםםם:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :rolleyes: :rolleyes: :( :(
Tarantula
שטויות.... באספות הורים בדרל כלל לא מדברים על דברים כאלה...

וגם אם היא תגיד משהו, אני בטוחה שתתגבר על זה
תחזיק מעמד גבר!:D :D

רק תחילת השנה וכבר הספקת להכאיס את המורה
?!
:haha:
Q-PiXeL
גם לי יש אסיפת הורים היום...
אבל זה לא אסיפה כללית...
יש גם איזהשהי הרצאה מפגרת שגם התלמידים אמורים לבוא אבל אין לי כח לנסוע
יש לי עכשיו בעיות עם מתמטיקה
המבחני מעבר קשים אז אני ב4 יחידות...
וצריך שאבא שלי יזיין למחכנת תשכל שהיא תעביר אותי ל5 ואז אני יוכל להראות שאני יכול ללמוד על 5..
כי הם לא לומדים משהו קשה בנתיים...
NaOren
זה יום חרא...
תמיד מאשימים אותי ואז ההורים שלי לא נותנים לי לצאת שבוע...
t0xIc
מממ בעיקרון אני בקושי בביצצפרר אז כאילו אין סיכוי שאני יכעיס תמורה או משו
אבל למזלי זה אסיפה כללית היום ככה שאין לי מה לפחד
ממממ אבל יש לי טראומה!! כי שנה שעברה יום לפני שניגמר המלווה היה אסיפת הורים והציונים שלי היו בקנטייםםם אז אמא חטפה קצת גננה ואמרה לי אלעד
חמוד מתוק נשמה שלי אין לך אוטו עד שאתה משפר תציונים שלך
ושאמא מחליטה משו גם ה' לא יעזור!!! בעעע וזה כ"כ ביאס אותי
אבל בקטנה שיפרתי את כל הציונים שלי מגרוע לטוב
:]]]]
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
זה יום חרא...
תמיד מאשימים אותי ואז ההורים שלי לא נותנים לי לצאת שבוע...


חחחח מעניין למה
Hell_Copter
הייתי בטוח אתם רוצים לאסוף אסיפת הורים של הפורום :D
סתם...

יאללה למי אכפת מהחרא הזה...
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הייתי בטוח אתם רוצים לאסוף אסיפת הורים של הפורום :D
סתם...

יאללה למי אכפת מהחרא הזה...



ואני שרוט ?!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook



ואני שרוט ?!?


לא... ת'גבר
:)
MoSH_MaN
רועי אצה צודק למי איכפת באמת


וחן גבר?

אתה יודע מה הוא אמר לי בטלפון

להיות דו מיני הכי טוב

הם הכי טובים

DjChook
חחחח מוש, אז למה בפנטזיות מופיעה רק אחותך ולא גם אתה ?

חחחחחחחחחחחחחח

תשמע, אני אגיד לך את האמת
שחושבים על זה

הם נהנים משתי העולמות !

אני עדיין חושב שמין עם גברים זה מגעיל (אלונה אל תקחי אישית) אז אני עוד בסדר
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח מוש, אז למה בפנטזיות מופיעה רק אחותך ולא גם אתה ?

חחחחחחחחחחחחחח

תשמע, אני אגיד לך את האמת
שחושבים על זה

הם נהנים משתי העולמות !

אני עדיין חושב שמין עם גברים זה מגעיל (אלונה אל תקחי אישית) אז אני עוד בסדר



תעשו לי טובה אנשים
על תתיחסו למה שחן רושם פה בימים האחרונים...
הוא במצב קשה ....
אבל בסדר מחר הוא מסיים עם הפסיכומטרי שלו ...

:-)

למישהו יש שקל להלוות לי?


:conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement