|
אספת הורים
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
בעעע אתם מכירים תהרגשה של היום של אספת הורים?? כאילו ההורים הולכים וזה ואתם מה לחוצים ביגלל שאתם מפחדים שמהורה תפליל אותכם על שיעור שהבזרתם או לא מכינים שיעורים או שביכלל לא מגיעים לביצפר שיואואוו
אני ממש שונא תחרא הזה!!!!
יש לי היום אספת הוריםםם:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :rolleyes: :rolleyes: :( :( |
|
|
| Tarantula |
שטויות.... באספות הורים בדרל כלל לא מדברים על דברים כאלה...
וגם אם היא תגיד משהו, אני בטוחה שתתגבר על זה
תחזיק מעמד גבר!:D :D
רק תחילת השנה וכבר הספקת להכאיס את המורה
?!
:haha: |
|
|
| Q-PiXeL |
גם לי יש אסיפת הורים היום...
אבל זה לא אסיפה כללית...
יש גם איזהשהי הרצאה מפגרת שגם התלמידים אמורים לבוא אבל אין לי כח לנסוע
יש לי עכשיו בעיות עם מתמטיקה
המבחני מעבר קשים אז אני ב4 יחידות...
וצריך שאבא שלי יזיין למחכנת תשכל שהיא תעביר אותי ל5 ואז אני יוכל להראות שאני יכול ללמוד על 5..
כי הם לא לומדים משהו קשה בנתיים... |
|
|
| NaOren |
זה יום חרא...
תמיד מאשימים אותי ואז ההורים שלי לא נותנים לי לצאת שבוע... |
|
|
| t0xIc |
מממ בעיקרון אני בקושי בביצצפרר אז כאילו אין סיכוי שאני יכעיס תמורה או משו
אבל למזלי זה אסיפה כללית היום ככה שאין לי מה לפחד
ממממ אבל יש לי טראומה!! כי שנה שעברה יום לפני שניגמר המלווה היה אסיפת הורים והציונים שלי היו בקנטייםםם אז אמא חטפה קצת גננה ואמרה לי אלעד
חמוד מתוק נשמה שלי אין לך אוטו עד שאתה משפר תציונים שלך
ושאמא מחליטה משו גם ה' לא יעזור!!! בעעע וזה כ"כ ביאס אותי
אבל בקטנה שיפרתי את כל הציונים שלי מגרוע לטוב
:]]]] |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
זה יום חרא...
תמיד מאשימים אותי ואז ההורים שלי לא נותנים לי לצאת שבוע... |
חחחח מעניין למה |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי בטוח אתם רוצים לאסוף אסיפת הורים של הפורום :D
סתם...
יאללה למי אכפת מהחרא הזה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הייתי בטוח אתם רוצים לאסוף אסיפת הורים של הפורום :D
סתם...
יאללה למי אכפת מהחרא הזה... |
ואני שרוט ?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני שרוט ?!? |
לא... ת'גבר
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי אצה צודק למי איכפת באמת
וחן גבר?
אתה יודע מה הוא אמר לי בטלפון
להיות דו מיני הכי טוב
הם הכי טובים |
|
|
| DjChook |
חחחח מוש, אז למה בפנטזיות מופיעה רק אחותך ולא גם אתה ?
חחחחחחחחחחחחחח
תשמע, אני אגיד לך את האמת
שחושבים על זה
הם נהנים משתי העולמות !
אני עדיין חושב שמין עם גברים זה מגעיל (אלונה אל תקחי אישית) אז אני עוד בסדר |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח מוש, אז למה בפנטזיות מופיעה רק אחותך ולא גם אתה ?
חחחחחחחחחחחחחח
תשמע, אני אגיד לך את האמת
שחושבים על זה
הם נהנים משתי העולמות !
אני עדיין חושב שמין עם גברים זה מגעיל (אלונה אל תקחי אישית) אז אני עוד בסדר |
תעשו לי טובה אנשים
על תתיחסו למה שחן רושם פה בימים האחרונים...
הוא במצב קשה ....
אבל בסדר מחר הוא מסיים עם הפסיכומטרי שלו ...
:-)
למישהו יש שקל להלוות לי?
:conf: :conf: |
|
|
|
|