|
Cu2 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| stefv |
opzich best fout jah..
vraag me dan ook niet waarom ik er ook 1 heb..:toothless :toothless |
|
|
| Blik |
na het lezen van de cu2 van thug-little-boy ben ik tot de conclusie gekomen dat:
CU2 voor kleine breezer drinkende kinderen is. :D
(zelfs in het profiel van kreischer2000 duikt het breezer-flesje op) |
|
|
| Dj Lex |
| Whehe tis idd zo fout. Echt volop veel mensen die ik ken hebben erin en sporen me aan er ook 1 aan te maken, maar ds echt nooit he :D |
|
|
| Nook |
| ik snap nog steeds van die breezah taal niet waarom de ene letter een hoofdletter is en de andere niet, zit er een systeem in ofzo? behoorlijk lomp vind ik het, maar oke. :conf: |
|
|
| Jappio |
Whehe, ach ja, ik heb er een jaartje geleden ook 1tje gemaakt :) kan me er niet zo druk om maken allemaal
http://www.cu2.nl/jappio |
|
|
| Rinus |
| Het pas idd in het rijtje tmf, breezahs, snollywood en cu2. <--- Fouttt |
|
|
| basvh |
heb er ook geloof ik eentje. www.cu2.nl/ammerzoden
heb hem a long time ago aangemaakt. de info die erop staat klopt niet eens meer.
| quote: | Ik vind dat Cu2 heel veel foute mensen aantrekt.. Vooral het Breezah drinkende, RaAr TyPpEnDe VoLk met een TMF ID
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.cu2.nl/thug-little-boy |
haha dit is echt lachen om te lezen |
|
|
| AFTERNATIVE |
| ik kan om een vage reden nieteens op cu2 komen, ip block ofzo:D |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Blik
na het lezen van de cu2 van thug-little-boy ben ik tot de conclusie gekomen dat:
CU2 voor kleine breezer drinkende kinderen is. :D
(zelfs in het profiel van kreischer2000 duikt het breezer-flesje op) |
ja op die foto! maar dat ben k niet he!!! haha
maar kan k hieruit concluderen dat k ook een breezah geval ben?
:( |
|
|
| mastah jc |
| wat een ongelofelijk kut programma zeg.... moet je ook nog HONDERD vragen over jezelf gaan beantwoorden... en dann vragen ze nog of je een vraag mist NAJAAA..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Whehe, ach ja, ik heb er een jaartje geleden ook 1tje gemaakt :) kan me er niet zo druk om maken allemaal
http://www.cu2.nl/jappio |
mwhehe, ik drukte perongelijk op de link van je zusje.
MWHA, lekker sappig :p |
|
|
|
|