return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Cu2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
@ddicted
Errug fout ja !
stefv
opzich best fout jah..
vraag me dan ook niet waarom ik er ook 1 heb..:toothless :toothless
Blik
na het lezen van de cu2 van thug-little-boy ben ik tot de conclusie gekomen dat:

CU2 voor kleine breezer drinkende kinderen is. :D

(zelfs in het profiel van kreischer2000 duikt het breezer-flesje op)
Dj Lex
Whehe tis idd zo fout. Echt volop veel mensen die ik ken hebben erin en sporen me aan er ook 1 aan te maken, maar ds echt nooit he :D
Nook
ik snap nog steeds van die breezah taal niet waarom de ene letter een hoofdletter is en de andere niet, zit er een systeem in ofzo? behoorlijk lomp vind ik het, maar oke. :conf:
Jappio
Whehe, ach ja, ik heb er een jaartje geleden ook 1tje gemaakt :) kan me er niet zo druk om maken allemaal


http://www.cu2.nl/jappio
Rinus
Het pas idd in het rijtje tmf, breezahs, snollywood en cu2. <--- Fouttt
basvh
heb er ook geloof ik eentje. www.cu2.nl/ammerzoden
heb hem a long time ago aangemaakt. de info die erop staat klopt niet eens meer.


quote:
Ik vind dat Cu2 heel veel foute mensen aantrekt.. Vooral het Breezah drinkende, RaAr TyPpEnDe VoLk met een TMF ID
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.cu2.nl/thug-little-boy


haha dit is echt lachen om te lezen
AFTERNATIVE
ik kan om een vage reden nieteens op cu2 komen, ip block ofzo:D
kreischer2000
quote:
Originally posted by Blik
na het lezen van de cu2 van thug-little-boy ben ik tot de conclusie gekomen dat:

CU2 voor kleine breezer drinkende kinderen is. :D

(zelfs in het profiel van kreischer2000 duikt het breezer-flesje op)


ja op die foto! maar dat ben k niet he!!! haha

maar kan k hieruit concluderen dat k ook een breezah geval ben?

:(

mastah jc
wat een ongelofelijk kut programma zeg.... moet je ook nog HONDERD vragen over jezelf gaan beantwoorden... en dann vragen ze nog of je een vraag mist NAJAAA.....
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
Whehe, ach ja, ik heb er een jaartje geleden ook 1tje gemaakt :) kan me er niet zo druk om maken allemaal


http://www.cu2.nl/jappio


mwhehe, ik drukte perongelijk op de link van je zusje.
MWHA, lekker sappig :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement