return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Cu2 (pg. 4)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:

nattedooos 10-03-02 hahaaa, leuk geprobeerd, tenzij je ineens uit de VS komt en goed nederlands spreekt...keb deze foto wel ns op Hotornot gezien...

Ehmmm... DjSuez, kun jij dit even nader verklaren? Ik heb die fotow namelijk ook al eens eerder gezien... :D
DjSuez
whehehehehehe......betrapt...

...maar ja, eehh, ik zat met een vriend van me een tijdje te kloten daarop, en die zei dat hij de foto wel ns had gezien (maar dat geloof je zeker niet...;) )
mantisnl
hmm xnap niej wat d`r zo verkeerd is aan cu2:conf:

ok.. je hebt d`r n hoop bij zitten die echt zo doen van "kijk mij, ik ben super knap, maar ik heb d`r jammer genoegd geen foto op staan" of iets dergelix als dat..

maar d`r zitte ook mooie sites tussen.. ik vinnut allemaal wel ok:cool:

www.cu2.nl/mantisnl

das mijne duz;)
John
jouw site is wel relax mantis...

ik heb zelf ook cu2 aangemaakt!
geinteresseerde kunnen hier kijken:

http://www.cu2.nl/j0hn

:rolleyes:
TimeportE
quote:
Originally posted by John
jouw site is wel relax mantis...

ik heb zelf ook cu2 aangemaakt!
geinteresseerde kunnen hier kijken:

http://www.cu2.nl/j0hn

:rolleyes:

whehe.. ik vind em leuk john! :D

btw.. ik moet nu onderzoek doen naar cu2 voor mijn studie.. moet een nieuw soort bril ontwerpen, als je naar iemand kijkt krijg je info over die persoon in je bril geprojecteerd! :)
LightForce
Ja heb cu2 profiel.... Update niet vaak :) Wel leuke dames erop gezien.... maar ook heel veel foute :(. Waarom cu2? geen idee was user 4000 ongeveer dus was er vrij vroeg bij. Was toen nog niet zo'n hype. Was een beperkte site en toen nog wel okay. Nu is het niks.. ben het daar volkomen mee eens.

TMF-ID.... ja euhm euhm euhm :tongue2 Tja heb hem :D
Flipper01
quote:
Originally posted by John

http://www.cu2.nl/j0hn

:rolleyes:

LOL!!
Prachtsite John!! ;)
mantisnl
:stongue: @ john z`n site:p
arjoderoon
k ga die van mij gelijk verwijderen :)
Akira
ik heb geen cu2...maar ik ken zat mensen die er dagelijks opzitten...

ik heb mijn eigenhomepage mijn homepage ...en daar doe ik mijn foto's etc. op:)

djrenco
:D ee
mn cu2 is http://www.cu2.nl/djrenco/ :toothless

mn 5 beste platen...
Gouryella - Ligaya (Airbase Rmx)
Lexicon 4 - Reach Me
Midway - Traveling
Cosmic Gate - The Wave (Svenson & Gielen Rmx)
Viframa - Cristalle (Katanas Intro Mx)
mr.marcello
quote:
Originally posted by djrenco
:D ee
mn cu2 is http://www.cu2.nl/djrenco/ :toothless


Da's mooi kerel!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement