return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Cu2 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus


ghehehe:D
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave


mwhehe, ik drukte perongelijk op de link van je zusje.
MWHA, lekker sappig :p


b3k j00d :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio


b3k j00d :whip:


stel je niet aan, het is een compliment.
Ze ziet er heel gezond uit, als een heerlijk sappig appeltje :p
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave


stel je niet aan, het is een compliment.
Ze ziet er heel gezond uit, als een heerlijk sappig appeltje :p


Ik hou meer van kiwi's :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio


Ik hou meer van kiwi's :)

Met van die vieze haren erop???

[EDIT]Wil ik net gaan sjekken ofdat het veilig is om ook mijn CU2 vrij te geven, krijg ik dit:
quote:
Cu2, Cu2Day en Cu2Night zijn down voor nachtelijk onderhoud
Op dit moment zijn Cu2 en familie down voor het nachtelijke databaseonderhoud.
Dit begint om 04:00 en kan een paar uur duren. Onze excuses voor het ongemak.

Een paar uur??? Waar zijn ze mee bezig dan???

Anywayz... Ja, ik heb ook zo'n Cu2... en juist OMDAT het zo fout is is het zo leuk :D Maar dat zal wel niet iedereen kunnen begrijpen...

Degene onder jullie met een inventieve geest hadden um toch wel gevonden, dus bij deze: http://eieregooie.cu2.nl. Hij's alleen vrij stoffig waarschijnlijk...
[/EDIT]

[EDIT2]
Een wellicht nog interessantere vraag is: Wie van jullie heeft een Cu2night pagina??? :p [/EDIT2]
Ruben_Dubbink
Goh, wat ziet mijn oog in een keer op het internet staan,
een cu2 profiel van ons aller Kolkiewolkie :) dikke pret hier.

Wist niet dat jij ook tot de BrEeZaH-cultuur behoorde :D :D

KoLkiEwOlKiEs Cu2 PrOfIEl

GreetZ je plaatsgenootje :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
GreetZ je plaatsgenootje :D


Van je vrienden moet je het hebben, toch?? :p

Met vriendelijke groet.
kolkiewolkie
*sigh* ik WIST dat dit zou komen :o :toothless :stongue:

damn, ik moet me wel ernstig verveeld hebben op sommige momenten op mn stage, dat ik tijd had om zoiets in mekaar te flansen :D

anywayz, kvin ut wel funny eigenlijk, hoewel ie al een maandje of 2 nie meer ge-update is ofzo... en dat laat ik ook maar zo

magoed, nooit spijt krijgen van de dingen die je doet zeg ik maar :p
Jappio
dan moet je slapen ei :)

quote:

De laatste tijd zit ik weer regelmatig te chatten, vooral 's nachts, en wel in de Ilse Box 2.
John
whahah ik had vroeger ook cu2..was mn eerste 'site' maar hij bestaat nie meer geloof ik mn enige vermelding is hier nu:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=49760

"Proxilala 31-01-02 Arrogant? Hoe bedoel je!! (lees de replies dan) Maar wel mooi genoeg voor in Johns Sig :D Jammer dat je dat zelf niet bent meis "

whehehe

DjSuez
whehe, foute boel dat cu2 idd...maar ik heb er ook ooit eens eentje gemaakt, waarschijnlijk toen ik echt een eenzaamheidsdepressie had, of een tekort aan bReEzeRs had ofzoiets...

www.cu2.nl/djsuez

dees is trouwens ook leuk, van een gozer die Jappio en ik na de release party van ISOS 3 in de metro tegenkwamen..:crazy: :crazy:

www.cu2.nl/laserclown

...overbodig om te melden dat hij net naar hardcore classics ofzoiets was geweest in de Ministry of Dance...:rolleyes: :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
dan moet je slapen ei :)

Whehehe... je hebt ut nog echt gelezen ook :D Maar goed, daar kom ik ook nooit meer... Zow oud issut dus al...

En met dank aan John... http://www.cu2.nl/Dj-Alpha :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement