|
Cu2 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |

ghehehe:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwhehe, ik drukte perongelijk op de link van je zusje.
MWHA, lekker sappig :p |
b3k j00d :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
b3k j00d :whip: |
stel je niet aan, het is een compliment.
Ze ziet er heel gezond uit, als een heerlijk sappig appeltje :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
stel je niet aan, het is een compliment.
Ze ziet er heel gezond uit, als een heerlijk sappig appeltje :p |
Ik hou meer van kiwi's :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik hou meer van kiwi's :) |
Met van die vieze haren erop???
[EDIT]Wil ik net gaan sjekken ofdat het veilig is om ook mijn CU2 vrij te geven, krijg ik dit:| quote: | Cu2, Cu2Day en Cu2Night zijn down voor nachtelijk onderhoud
Op dit moment zijn Cu2 en familie down voor het nachtelijke databaseonderhoud.
Dit begint om 04:00 en kan een paar uur duren. Onze excuses voor het ongemak. |
Een paar uur??? Waar zijn ze mee bezig dan???
Anywayz... Ja, ik heb ook zo'n Cu2... en juist OMDAT het zo fout is is het zo leuk :D Maar dat zal wel niet iedereen kunnen begrijpen...
Degene onder jullie met een inventieve geest hadden um toch wel gevonden, dus bij deze: http://eieregooie.cu2.nl. Hij's alleen vrij stoffig waarschijnlijk...
[/EDIT]
[EDIT2]
Een wellicht nog interessantere vraag is: Wie van jullie heeft een Cu2night pagina??? :p [/EDIT2] |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Goh, wat ziet mijn oog in een keer op het internet staan,
een cu2 profiel van ons aller Kolkiewolkie :) dikke pret hier.
Wist niet dat jij ook tot de BrEeZaH-cultuur behoorde :D :D
KoLkiEwOlKiEs Cu2 PrOfIEl
GreetZ je plaatsgenootje :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
GreetZ je plaatsgenootje :D |
Van je vrienden moet je het hebben, toch?? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| kolkiewolkie |
*sigh* ik WIST dat dit zou komen :o :toothless :stongue:
damn, ik moet me wel ernstig verveeld hebben op sommige momenten op mn stage, dat ik tijd had om zoiets in mekaar te flansen :D
anywayz, kvin ut wel funny eigenlijk, hoewel ie al een maandje of 2 nie meer ge-update is ofzo... en dat laat ik ook maar zo
magoed, nooit spijt krijgen van de dingen die je doet zeg ik maar :p |
|
|
| Jappio |
dan moet je slapen ei :)
| quote: |
De laatste tijd zit ik weer regelmatig te chatten, vooral 's nachts, en wel in de Ilse Box 2.
|
|
|
|
| John |
whahah ik had vroeger ook cu2..was mn eerste 'site' maar hij bestaat nie meer geloof ik mn enige vermelding is hier nu:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=49760
"Proxilala 31-01-02 Arrogant? Hoe bedoel je!! (lees de replies dan) Maar wel mooi genoeg voor in Johns Sig :D Jammer dat je dat zelf niet bent meis "
whehehe |
|
|
| DjSuez |
whehe, foute boel dat cu2 idd...maar ik heb er ook ooit eens eentje gemaakt, waarschijnlijk toen ik echt een eenzaamheidsdepressie had, of een tekort aan bReEzeRs had ofzoiets...
www.cu2.nl/djsuez
dees is trouwens ook leuk, van een gozer die Jappio en ik na de release party van ISOS 3 in de metro tegenkwamen..:crazy: :crazy:
www.cu2.nl/laserclown
...overbodig om te melden dat hij net naar hardcore classics ofzoiets was geweest in de Ministry of Dance...:rolleyes: :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
dan moet je slapen ei :) |
Whehehe... je hebt ut nog echt gelezen ook :D Maar goed, daar kom ik ook nooit meer... Zow oud issut dus al...
En met dank aan John... http://www.cu2.nl/Dj-Alpha :D |
|
|
|
|