|
קניית מחשב חדש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
explain.pas:
program explain_alona;
var
a:string;
begin
writeln('What is your name');
readln(a)
if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again');
else writeln('U r a male, u must understand computer');
end.
משעמם לי נורא |
חחח.... ואם נורא בא לי?!
תאמת גם לי משעמם בגלל זה נכנסתי...
ואני כזה קוראת ולא מבינה כלום, אלוהים איך אפשר להבין משהו בזה???!:conf: :crazy: |
|
|
| DjChook |
חחחח
ועל זה נאמר
תהייהי (איך שמאייתים את זה) יפה ותשתקי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח
ועל זה נאמר
תהייהי (איך שמאייתים את זה) יפה ותשתקי |
....................
(תהיי) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב
AMD
חרא
ATI
הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000
ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4
פשוט תקשיב לי :)
ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם
DDR / RDRAM
בתור זיכרון פנימי
צריך לברר את זה
לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR
לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי
(בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR)
והמחשבים החדשים באים עם
RDRAM
אבל צריך לברר,,
בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק
בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות
AUDIGY
לי יש
SB LIVE VALUE
שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין
אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ?
ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך
מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני
CDRW
אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים
וזהו |
תקשיב לצ'וק
הR9000
הכי טוב
אם אבא שלי קנה אותו הוא יודע מה הוא קונה
הוא קונה את הדברים הכי משתלמים שיש
והכרטיס עובד ממש ממש טוב
משחקים טסים אצלי ברזולוציה מקסימלית.. למרות שמחשב שלי רק 900
Unreal עובד בצורה מדהימה |
|
|
| Koodoo |
קיצר... אם מישהו צריך עזרה או משו במחשבים.. תפנו אל אבא שלי או בעצם אליי
הוא גם יודע מה הכי שווה לקנות ואיפה
הוא יודע מחירים בכל מקום ואת הביצועים
הוא מטורף כזה.. זה מסביר את רשת העל שלי :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
....................
(תהיי) |
חחחח
לא צריך להעלב חמודה:tongue3 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
....................
(תהיי) |
חחחחחחחחחח
ראסמי הפסיכומטרי לא עזר לו ... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחח
לא צריך להעלב חמודה:tongue3 |
מי נעלב?! איפה?
אני סתם מנסה להיות יפה ולשתוק...
..............
:D :D :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחח
ראסמי הפסיכומטרי לא עזר לו ... |
למי ? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
יובל למה לקנות 512 זיכרון......זה עולה לך סתם 700 שקל
קנה 256 דידיר וזהו.........תחסוך 350 שקל
ואני מקווה שתשים למחשב על הזה את ווינדוס אקס פי פרופישנל כי אם תשים ווינדוס 98 המחשב יביא לך מכות, סמוך עליי |
|
|
| DjChook |
קודם כל אתה מתקין
Microsoft.Windows.XP.Corporate.Edition.SP1.Intergrated.PROPER-RFM
ולא משהו פחות טוב
וקנה 512
סמוך על צ'וק |
|
|
| NyKoN |
מה AMD?!
כוס עמאק
תחליף לאינטל ומההההההההר
אין לך מושג איזה טעות אתה עושה
כולם אומרים AMD יותר מהיר בלה בלה בלה זה הכל בולשיט
בדקו לפני כמה זמן מהירויות ובהחלט האייאמדי יותר מהיר אבל לקצת זמן ואז הוא מתחיל להישרף נורא מהר
ועם מחשב חזק כמו שלך הוא ישרף תוך יומיים ככה |
|
|
|
|