return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
קניית מחשב חדש (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


למי ?


לך !
תהיהיי??

לא משנה - בואנה אחי לא ידעתי אתה איש מחשבים - אני צריך עזרה
שלך בפול דברים נראה לי
:)
YuVaL
w00t
תודה לכולם שעזרו לי
רשמתי את מה שכתבתם
מחכה שאבא שלי יחזור כדאי שנוכל ללכת לקנות
:)
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike


לך !
תהיהיי??

לא משנה - בואנה אחי לא ידעתי אתה איש מחשבים - אני צריך עזרה
שלך בפול דברים נראה לי
:)


דיי זה מילה מסובכת !

ו.... דבר אחי :) יש לי קצת מידע, ואם זה משהו יותר קשה

(כמו COM חחחחחחחחח)

בדיחה לשגיא...

אז שואלים את שאול המטורף (אבא של שגיא)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


דיי זה מילה מסובכת !

ו.... דבר אחי :) יש לי קצת מידע, ואם זה משהו יותר קשה

(כמו COM חחחחחחחחח)

בדיחה לשגיא...

אז שואלים את שאול המטורף (אבא של שגיא)


ואללה תודה אחי
אני יעלה לאיסיקיו בערב נדבר
:)
Flotser
חן אחוקי איפה אתה קונה את המחשב?

אני ממליץ לך אישית מנסיון רב ביותר של שנים לקנות ב
www.plonter.co.il

תוכל לקנות שמה גם כמה כרטיסי מסך/ לוחות אם שהם מייבאים בעצבם אם המבצע הזה עוד לא נגמר ובכלל המחירים שמה הכי שווים בארץ, ואתה יכול לחזור לחנות להחליף כל חלק כמה פעמים שבא לך עד שתהיה מרוצה.
DjChook
quote:
Originally posted by Flotser
חן אחוקי איפה אתה קונה את המחשב?



מה אני עשיתי ????

ובקשר לפלונטר, קניתי מהם פעם אחת מקלדת מגניבה, אחלה חברה
אבל מחשב אני לא יודע עם ככ טוב לקנות שם

אני אוהב לקנות את המחשבים (יותר נכון אבא אוהב) אצל חבר שלו

אומנם המחיר רצח אבל משום מה אבא שלי אוהב לקנות אצלו (אולי יש דברים שאני לא יודע בקשר לעסקים שלהם) וגם השירות בן זונה

משהו לא עובד, הוא ישר נוסע אלינו לוקח ומביא חדש

זה השירות הכי טוב שאי פעם קיבלתי במחשבים

ועדיין לא הבנתי פלוסטר איך הגעת אלי ?
לי יש מחשב תאמין לי מספיק טוב
nimrod levi
quote:
Originally posted by Tarantula


מי נעלב?! איפה?
אני סתם מנסה להיות יפה ולשתוק...

..............
:D :D :D


נו והולך לך?
:)
MoSH_MaN
חן יא מאפן

DDR 0wnz RDRAM

Priod
YuVaL
w00000000000000tttttt

כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח
:D
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
w00000000000000tttttt

כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח
:D


תחדש אחי !!!
כבר חיברת הכל והכל עובד סבבה ?
:)
מזל טוווווב !!!!!!

YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
תחדש אחי !!!
כבר חיברת הכל והכל עובד סבבה ?
:)
מזל טוווווב !!!!!!


עוד לא אחי
הם בונים אותו עכשיו
הוא יהיה אצלי עוד שבוע
:D
MoSH_MaN
אחלה של מחשב!

חח גם אני רוצה

אין כסף

:(

לא נורא אני מחכה לדור הבא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement