return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
קניית מחשב חדש (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
תחדש אחי !

ומוש אתה מטומטם ואתה הרי לא מבין בזה באמת

אתה סתם רושם מה שאמרו לך, רשמתי לך הסבר טוב טוב על איך זה באמת פועל...


יובל, כמה עלה ה
DDR
לעומת ה
RDRAM

סתם לשם השוואה

אם הוא יותר זול אז סבבה, אבל אם הוא יותר יקר אז אני הוכחתי את הטענה שלי אני חושב

ובכל מקרה למי אכפת , מה זה לעזאזאל מחשב מהדור הבא מוש ?!
YuVaL
לא זוכר
אבל דיברתי עם המנכ"ל של החברה שהוא חבר טוב של אבא שלי
והוא אכן אמר לי שיותר שווה לקנות
DDR Ram
:)
DjChook
טוב, מצד שני

I COULD B WRONG
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
מה אני עשיתי ????


:stongue:
אופס...

חשבתי שזה אתה שמחפש מחשב,

:crazy:
Hell_Copter
תתחדש אחי על המחשב
אנחנו התקנו עכשיו הארד דיסק חדש ואני כרגע מרוצה :D

יש לי שאלה...
קנינו הארד דיסק של 40 ג'יגה...
והוא מפוצל לשני כוננים
עכשיו בכונן סי זה אומר שיש 40 ג'יגה טוטאל ובכונן די זה אומר שיש 20
חשבון מהיר יביא אתכם למסקנה שיש 60 ג'יגה
מישהו יודע מה קורה פה?!
oDrori
אחים, אני מת להכניס שיפוצים בפיסי, או שאני אעשה את זה בעזרת מעט הכסף שיש לי או שאני אעשה את זה בעזרת השם אם אני ארוויח מספיק מהתקלוט כדי לקנות
Top Notch

עכשיו... אני עובד על

Pentium III 450 MHz
8 GB HD
64MB RAM
Creative Sound Blaster Audio PCI 128

ונראה לי שזה כל המידע הדרוש... אני רוצה לשדרג אותו שיהיה יותר בנוי לעבודה בהפקה למה כרגע כשאני מפעיל שני פלאגינים ו-6 ערוצים כבר מתחיל לקרטע. אז אני מבין שהדבר החשוב ביותר זה לקנות כמות של זכרון פנימי, אני מניח ששני כרטיסים או שלושה של
256MB
ומלבד זאת אולי להרחיב את ההארד דיסק, בעקרון לארבעים אבל מאחר ויחסית ההבדל בין 40 לשישים זול בשביל 20 ג'יגה אז למה לא, ובמעבד וסאונד בלאסטר אין לי ממש מושג....

בלי קשר למה שאני יודע, אני זקוק נואשות לקצת עזרה בתחום... מה לקנות, עד כמה להשקיע בו, לאיזה מחיר לצפות ואפילו איפה אפשר להשיג אותו בכזה מחיר...


המון תודה מראש לכל תורם!
digit4lic
בעעעע, היה עדיף לך לקחת את רדאון 9700.
המחירים כמעט אותו הדבר והרדאון עוקף את הביצועים של Ti4600
כמעט פי שתיים.
ואכן כן, DDR יותר טוב מ-RDram.
RDRAM
זה טכנלוגיה שנכשלה.
ואפילו אם המהירות באס שלו היא 800.
זה לא יעזור בגרוש כי לא נראה לי שיש לוחות שתומכים. O_o
וקנית מעבד תותח, Intel גם טובים מאוד לOC.
AMD
הם מעבדים מהירים אבל מתחממים מהר מאוד...
oDrori
תחדש אחי, יש כסף אה? :)

ורועי, יאללה כל עוד יש לך 20 ג'יגה מיותרים... שתוק ואל תגלה לאלה שמכרו לך
;)
Koodoo
אישי
אבא שלי אומר שהזיכרון תלוי במעבד שיש לך
ddram או rdram
זה תלוי במעבד שלך
והוא אומר שאין
rdram
למעבד AMD

Geforce 4 Ti4600 128 MB
למה את זה
אבא שלי אומר שעשית טעות גדולה
והרדיאון 9700 עושה ביצועים פי 2 יותר טובים ממה שקנית
Koodoo
quote:
Originally posted by YuVaL
w00000000000000tttttt

כן קניתי מחשב חדש
אז ככה
Penitum 4 2.4 gHZ
Creative SB Live 5.1
60 GB HDD
512 DDR Ram
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Creative Inspire 2.1 Speakers
LG Flatron 17" Screen
LG CDRom 52x
LG Burner 40x-10x-40x
Intel 845GBV Brownsvile (DDR) FSB - 533MHZ Motherboard
Microsoft wheel mouse optical oem
Microsoft Keyboard
2 Fast Ethernet 10/100 Network Cards
ועוד כמה דברים שאני יכתוב אחרי זה
הכל יצא
6000 ש"ח
:D

והוא אומר שבשביל המחשב הזה
RDram יותר טוב בהרבה
אבל הוא עולה יותר
1700 שקל

DDR PC 3200 (400 Mhz) או DDR PC 2700 (300 Mhz)
זה מה שהיית צריך לקנות בזיכרון

לא מייצרים יותר
RDram חדשים
סיימו לפתח אותו

DjChook
חחחח שגיא אתה מכניס גם את שאול לפורום ?
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח שגיא אתה מכניס גם את שאול לפורום ?

חחח מסכן האיש
אמרתי לטמבל הזה שידבר איתי לפני שהוא קונה ואני אגיד לאבא להגיד לו מה לקנות
אבל לאאאאא הוא לא יקשיב לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement