return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
whahaha, het CJIB heeft jouw gegevens al iig :D

Gefelicinogwattes hehe

komt doordat ik voor je geduimt heb :p
raoel
Moehahaha

Net via msn heeft hij het me verteld

quote:

blij zegt:
dankudanku
blij zegt:
moch wel na 3 keer
New Wave
2 keer gezakt :schaam:

Maar dat is niet erg :)
Blik
ik was net van plan te beginnen met rijlessen :)

edit: helemaal vergeten je te feliciteren man :D

GEFELICITEERD!!
Chicane
He n3rd, gefeliciteerd man :D

Te gek! Nu volgend kabinet weer voor LPF stemmen dan wordt het een waar genot om oto te rijden!
Spinnin Jack
Gefeliciteerd!!!

Acht dagen geleden heb ik ook m'n rijbewijs mogen afhalen omdat ik was geslaagd voor m'n rijexamen(3e keer dat ik afreed).

Nadat ik had filegeparkeerd en ik in het vak stond zei de examinator: Zo dat heb je goed gedaan, dat zou ik je niet kunnen verbeteren :D
En het rijden kreeg ik ook nog een compliment van de examinator dat ik zo goed had gereden. :D
Otte
Gefeliciteerd!
ChooChoo
Gefeliciteerd!
Ik heb nu ook mn rijbewijs pas 3 weekjes ofzo..

ennuh ik heb m ook pas de 3e keer gehaald :)

greetz
DJ_Massive
congratz timmie (Y) :cool: :)
John
gefeliciteerd!:D
kheb de mijne ook nog nie zo lang..en ook de 3e keer gehaald..waarvan ik zelf vond dat ik alleen de 2e keer echt SLECHT ree:p dus had em in 1 keer moeten hebben

en geflitst worden is geen punt, want dan kunne ze nie nagaan wie er achter et stuur zat:p en als je je ouders auto neem komt de bekeuring toch op hun naam:D

nou 'rijze' heheh

stefv
Gefeliciteerd!!

Ik moet nog zo'n 3 jaartjes wachten voor ik kan beginnen..
Smirnoff
Gefeliciteerd hé !!

3x = scheepsrecht (toch) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement