|
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
whahaha, het CJIB heeft jouw gegevens al iig :D
Gefelicinogwattes hehe
komt doordat ik voor je geduimt heb :p |
|
|
| raoel |
Moehahaha
Net via msn heeft hij het me verteld
| quote: |
blij zegt:
dankudanku
blij zegt:
moch wel na 3 keer
|
|
|
|
| New Wave |
2 keer gezakt :schaam:
Maar dat is niet erg :) |
|
|
| Blik |
ik was net van plan te beginnen met rijlessen :)
edit: helemaal vergeten je te feliciteren man :D
GEFELICITEERD!! |
|
|
| Chicane |
He n3rd, gefeliciteerd man :D
Te gek! Nu volgend kabinet weer voor LPF stemmen dan wordt het een waar genot om oto te rijden! |
|
|
| Spinnin Jack |
Gefeliciteerd!!!
Acht dagen geleden heb ik ook m'n rijbewijs mogen afhalen omdat ik was geslaagd voor m'n rijexamen(3e keer dat ik afreed).
Nadat ik had filegeparkeerd en ik in het vak stond zei de examinator: Zo dat heb je goed gedaan, dat zou ik je niet kunnen verbeteren :D
En het rijden kreeg ik ook nog een compliment van de examinator dat ik zo goed had gereden. :D |
|
|
| ChooChoo |
Gefeliciteerd!
Ik heb nu ook mn rijbewijs pas 3 weekjes ofzo..
ennuh ik heb m ook pas de 3e keer gehaald :)
greetz |
|
|
| DJ_Massive |
| congratz timmie (Y) :cool: :) |
|
|
| John |
gefeliciteerd!:D
kheb de mijne ook nog nie zo lang..en ook de 3e keer gehaald..waarvan ik zelf vond dat ik alleen de 2e keer echt SLECHT ree:p dus had em in 1 keer moeten hebben
en geflitst worden is geen punt, want dan kunne ze nie nagaan wie er achter et stuur zat:p en als je je ouders auto neem komt de bekeuring toch op hun naam:D
nou 'rijze' heheh |
|
|
| stefv |
Gefeliciteerd!!
Ik moet nog zo'n 3 jaartjes wachten voor ik kan beginnen.. |
|
|
| Smirnoff |
Gefeliciteerd hé !!
3x = scheepsrecht (toch) :p |
|
|
|
|