|
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
GEFELICITEERD
Ik weet niet of we hier zo blij mee moeten zijn, want volgens mij is die Timmy zo gek als een deur en dus levensgevaarlijk op de weg :p |
|
|
| kolkiewolkie |
congrats man!
en nou als de sodemieter een fatsoenlijke bak... corrado zal wel weg zijn nu :p |
|
|
| @ddicted |
| Feliciteerd ! Weer een gevaar erbij zeker ?? |
|
|
| New Wave |
| als jullie een auto recht op jullie af zien komen.....dan heb 99% kans dat je mij tegen gaat komen :p |
|
|
| Rinus |
Felicidados, ik moet ook eens gaan beginnen en me ouders betalen het gewoon maar ik ben te lui om zo'n school op te bellen.
Maar ik ga het nu toch maar eens snel doen want om in de sneeuw afterijden heb ik ook niet echt zin in.
Groetjes |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Allemaal gefeliciteerd hoor mannekes!~
Ik heb er ook 2x over gedaan 5 jaar geleden :o
:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
whahaha, het CJIB heeft jouw gegevens al iig :D
|
Daar heb ik er ook nog 1 van voor me neus liggen... €40,= +25% = €50,= Alsof ik dat nie beter kan gebruiken :(
Enneuh... Gefeliciteerd gasten! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
komt doordat ik voor je geduimt heb :p |
Dat heeft zekers geholpen LIKJE! :p
Thnx people!!!!, en wie nog gaan beginnen, GOOD LUCK!!!
Ik ga zo het papiertje op het gemeentehuis ophalen....gaan we effe kijken hoe snel die ambtenaren mij de weg op krijgen mwhehe (tot volgende week dus :p )
[edit] jaja, jongens, helaas, roze papiertje is heel snel gemaakt, de teller staat op 3 :p [/edit] |
|
|
| Gurian |
Hey gefeliciteerd.
Mij is afgelopen dinsdag gezakt :(. Begin december mag ik weer waarschijnlijk. et was trouwens de eerste keer dat ik zakte. maargoed het kost wel weer 173 euro |
|
|
| DJ_Siesta |
misschien benk beetje laat....
MAAR TOG GEFELICITEERD
nu kan je eensnaarjoure rijden :D:D:D:D
groetjes |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Gurian
maargoed het kost wel weer 173 euro |
WTF !!! Kost dat geintje tegewoordig alweer zoveel !!!
... de laatste keer dat ik 'n poging deed (en gigantsiche zakte) was 't maar iets van 310 gulden ... echt verragt duur geworde
Maaruh ... iedereen die dus geslaagt is:
PROFICIAT  |
|
|
| Little Theseus |
Ha gefeliciteerd hoer! Kan je eindelijk naar je werk cruisen in de file als je geld hebt voor een auto.
We moeten een x met Tin erbij een cabrio huren en dan over de boulevard gaan cruisen ofzo :D |
|
|
|
|