return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flipper01
GEFELICITEERD

Ik weet niet of we hier zo blij mee moeten zijn, want volgens mij is die Timmy zo gek als een deur en dus levensgevaarlijk op de weg :p
kolkiewolkie
congrats man!

en nou als de sodemieter een fatsoenlijke bak... corrado zal wel weg zijn nu :p
@ddicted
Feliciteerd ! Weer een gevaar erbij zeker ??
New Wave
als jullie een auto recht op jullie af zien komen.....dan heb 99% kans dat je mij tegen gaat komen :p
Rinus
Felicidados, ik moet ook eens gaan beginnen en me ouders betalen het gewoon maar ik ben te lui om zo'n school op te bellen.

Maar ik ga het nu toch maar eens snel doen want om in de sneeuw afterijden heb ik ook niet echt zin in.

Groetjes
!_PeTrUs_!
Allemaal gefeliciteerd hoor mannekes!~

Ik heb er ook 2x over gedaan 5 jaar geleden :o

:D
eieregooie
quote:
Originally posted by magrec
whahaha, het CJIB heeft jouw gegevens al iig :D

Daar heb ik er ook nog 1 van voor me neus liggen... €40,= +25% = €50,= Alsof ik dat nie beter kan gebruiken :(

Enneuh... Gefeliciteerd gasten!
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
komt doordat ik voor je geduimt heb :p


Dat heeft zekers geholpen LIKJE! :p

Thnx people!!!!, en wie nog gaan beginnen, GOOD LUCK!!!


Ik ga zo het papiertje op het gemeentehuis ophalen....gaan we effe kijken hoe snel die ambtenaren mij de weg op krijgen mwhehe (tot volgende week dus :p )


[edit] jaja, jongens, helaas, roze papiertje is heel snel gemaakt, de teller staat op 3 :p [/edit]
Gurian
Hey gefeliciteerd.

Mij is afgelopen dinsdag gezakt :(. Begin december mag ik weer waarschijnlijk. et was trouwens de eerste keer dat ik zakte. maargoed het kost wel weer 173 euro
DJ_Siesta
misschien benk beetje laat....


MAAR TOG GEFELICITEERD


nu kan je eensnaarjoure rijden :D:D:D:D



groetjes

Access
quote:
Originally posted by Gurian
maargoed het kost wel weer 173 euro


WTF !!! Kost dat geintje tegewoordig alweer zoveel !!!
... de laatste keer dat ik 'n poging deed (en gigantsiche zakte) was 't maar iets van 310 gulden ... echt verragt duur geworde


Maaruh ... iedereen die dus geslaagt is:

PROFICIAT
Little Theseus
Ha gefeliciteerd hoer! Kan je eindelijk naar je werk cruisen in de file als je geld hebt voor een auto.
We moeten een x met Tin erbij een cabrio huren en dan over de boulevard gaan cruisen ofzo :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement