|
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
gefeliciflapsteert popje :)
lub ya ;) |
|
|
| basvh |
gefeliciteer man!!!!
paar weken terug moest ik ook op, jammergenoeg net op het randje gezakt maar ja volgende keer beter. vandaag had ik het erover toen ik me auto aan het wassen was (die dus nog langer in de schuur staat) met een locale lompe zak van 35 wel aardige gozer maar echt lomp. hij had nog een mooie anecdotes toen hij moest afrijden:
Enkele jaren geleden:
op de dag dat ie moest afrijden reed hij naar het cbr in zijn EIGEN AUTO (hij bestuurde de auto dus zelf). onderweg richting het cbr zat er maar een leswagen voor hem die hij niet kon inhalen. bij het cbr aangekomen pakeerde hij zijn wagen naast de les wagen. waar een man uitstapte wat later zijn examinator bleek te zijn. hij was dus gezakt.
Vorig jaar:
bij zijn aanhanger praktijk examen, had de examinator nogal haast omdat er een voetbal wedstrijd was waar hij heen wilde. de examinator beveelde die gast om 50 te gaan rijden in een 30 km zone. wat die gast dus wijgerde en met 15 km per uur richting het cbr begon te rijden. gezakt dus |
|
|
| TimeportE |
GEFELI TIMIEEE (dat rijmt? :p)
super dat je et gehaald heb!
over sterke verhalen:
-vriendin van een vriendin van me, examinator: rij bij deze rotonde rechtdoor. wat doet ze, ze rijdt idd rechtdoor! :D
-vriend van een vriend van me, het hele verkeer zat vast op een pleintje tijdens examen, examinator: rijd maar door de planten op het pleintje want anders kan ik ook nie zien of je kan rijden of niet! :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ha gefeliciteerd hoer! Kan je eindelijk naar je werk cruisen in de file als je geld hebt voor een auto.
We moeten een x met Tin erbij een cabrio huren en dan over de boulevard gaan cruisen ofzo :D |
gaan we zeker doen ouwe :)
josta, dankje!!!!!!! miss you!! |
|
|
| basvh |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb me rijbewijs vandaag gehaald. was de 2e keer dat ik op moest.
Toen ik en de examinator terug waren bij het CBR, zei die tegen mij: je reed erg slecht maar je bent toch geslaagd. Terwijl ik toch het gevoel had dat ik kei goed had gereden. Ach ja ik heb het papiertje dus nu lekker karren
Echt beter dat rijbewijs. Had ik het maar paar maanden terug gehaald dat had ik het einde van dance valley en mysteryland kunnen meemaken. Trein is erg kut |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by basvh
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb me rijbewijs vandaag gehaald. was de 2e keer dat ik op moest.
Toen ik en de examinator terug waren bij het CBR, zei die tegen mij: je reed erg slecht maar je bent toch geslaagd. Terwijl ik toch het gevoel had dat ik kei goed had gereden. Ach ja ik heb het papiertje dus nu lekker karren
Echt beter dat rijbewijs. Had ik het maar paar maanden terug gehaald dat had ik het einde van dance valley en mysteryland kunnen meemaken. Trein is erg kut |
toppie bas!! goed gedaan joh! kun je voortaan ophalen als we gaan feesten! ;) lol :D:D |
|
|
| TranceFool |
| Gefeliciteerd gozer :)! |
|
|
| Dj Lex |
Hey Bas toppie (Y)
Ik moet woensdag voor de eerste x :S |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey Bas toppie (Y)
Ik moet woensdag voor de eerste x :S |
succes he!!!!!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
congrats!!!
zou tijd worden, teringjantje wat een groot gat zat er tussen die 2x in zeg :p
en lex succes (moet je dit es foutloos uitproberen te spreken in de 1ste keer :p ) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en lex succes (moet je dit es foutloos uitproberen te spreken in de 1ste keer :p ) |
Gefeliciteerd dude!.
Wolkie...da is mij ene keer overkomen toen ik onwijs nerveus iemand sucsex moest wensen.....was opzich wel komisch maar ik krieg wel een rooie tomatenface :s |
|
|
| Optimus |
| ben je al zo lang thuis? ik ben net binnen man:wtf: |
|
|
|
|