|
שוק!!! כל מי שמאיזור השרון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מזל טוב צח...
לא נראה לי שיש לי את העיתון אבל אני יחפש... |
|
|
| divx-master |
וואיי מזלל טובב
אחחיי
לאא פראייר אתה בכלל ... |
|
|
| Scorchio |
| תודה תודה לכולכם ואחלה כתבה גיל |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio

|
איזה פטמה!!!!! יואוווו!!!!! חחחח, מה זה הפוזה הזאת, זה עמדה לא מסלול :) סתם אחי, אחלה תמונה, רק חבל שאתה לא עשית משהו עם השיער... :) |
|
|
| Scorchio |
משוגע הפיטמות שלי יכלו לשבור זכוכיות
אתה יודע איזה קור היה שם אתה קולט זה ליד אגם וכל האגם היה מללללא אדים מרוב קור
כן זה בכתום בגלל שעל העמדה הייתה תאורה כתומה
ולמה לא עשיתי משהו עם השיער?
הוא קצר מידי... |
|
|
| NyKoN |
מזל טוב אחי
אני גר בכפ"ס אז אני אחפש את הכתבה מחר
וגיל
יש טראקליסט למסיבה המדהימה? |
|
|
| Gil Shwarts |
| הסט היה זמין להורדה בזמנו... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הסט היה זמין להורדה בזמנו... |
אה נכון
הבק טו בק הזה? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
משוגע הפיטמות שלי יכלו לשבור זכוכיות
|
חחחחח... צח מדליק אורות גבוהים
;):haha: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
חחחחחחחחחחח איזה דוגמן אתה אלוהים
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
לא באמת
אחי אם קריירת התיקלוט לא תמריא אתה תמיד יכול להיות דוגמן פיטמות יש לזה ביקוש עכשיו
עכשיו ברצינות
.מזל טוב אחי, וזה מעולה שקיבלת כזה פירסום |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחח איזה דוגמן אתה אלוהים
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
לא באמת
אחי אם קריירת התיקלוט לא תמריא אתה תמיד יכול להיות דוגמן פיטמות יש לזה ביקוש עכשיו
עכשיו ברצינות
.מזל טוב אחי, וזה מעולה שקיבלת כזה פירסום |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגמן פיטמות
LoL!!!!!!!!!!!!!!!
צח אח שלי
אחלה תמונה
אני רואה שהקריירה שלך מסגסגת
אבל שתתקלט בטראנס אנרגי אל תשקח איפה התחלת
:) |
|
|
|
|