|
שוק!!! כל מי שמאיזור השרון (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא
וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן
ואני נגד צנזורה
כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות |
|
|
| nesher |
מה צנזורה?
מזה משטר דיקטטורי פה
הפורום הוא דמוקרטי
זכות הפורום לדעת
מוות לכפייה הדתית
לא סתם
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא
וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן
ואני נגד צנזורה
כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות |
מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה
אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל??
כי חצי מהעמודים היו על זה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה
אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל??
כי חצי מהעמודים היו על זה |
יאללה נעזוב את הסיפור - הקטע הוא שדווקא בגלל הקטע הדמוקרטי יענו
צריך להתייעץ ולהחליט החלטות - כמו בכל דבר שעושים פה
...
כמעט ...
...
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה לא?
כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים?
או בגלל שזה זיוני שכל?
אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!! |
דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ???
למי אכפת כמה פוסטים יש ?
מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ?
ראסמי ...
ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !!
זכרונו לברכה !
הרגת את הט'רד שלנו !
חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ...
:(
:(
:( |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ???
למי אכפת כמה פוסטים יש ?
מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ?
ראסמי ...
ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !!
זכרונו לברכה !
הרגת את הט'רד שלנו !
חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ...
:(
:(
:( |
ראסמי חבל על הטרד...
וההלוויה היום ב - 18:30 בשנקין...
:-) |
|
|
| DjChook |
| מורן באמא שלך תבוא |
|
|
| Scorchio |
| אורן חסר לך אם אתה לא שם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
....מוש, עם כל הכבוד, תמצוץ לי את הזין
למה מי אתה שתבוא ותגיד לי אם להכנס לפה או לא
יא חתיכת זין בלי חור
לך תזדיין ואתה הבן אדם האחרון שיגיד
לי מה לעשות או מה לקרוא יא צעיר מת
אם אני חוזר מהצבא והדבר היחידי שגורם לי לאושר
ואני צריך להתחיל לקרוא את הזיוני שכל שלכם
שעה רבים למי יש זין יותר גדול ומי נושך
כריות יותר מוצלח אז תקפוץ לי
icq אם בא לכם לזיין תשכל תעשו את זה ב
למה אני לא יודע מה איתך אבל אני
הגעתי לכאן בגלל המוזיקה ולא בשביל לקרוא
זיוני שכל כל היום
בקיצור סליחה על השפה הבוטה, לא אוהב לנבל את הפה
אבל ממש הרתחת אותי עם התשובה המעאפנה
שיהיה לך יום טוב כפרות אני חוזר לבריכה |
אחי מה נסגר ?
רגיעון של הדסית ומייד !
קיצר יאללה
PEACE AND LOVE
ואריאל אחי - אני סופר את הימים לחזרתך !
כולי געגועים :) |
|
|
| MoSH_MaN |
תלך תמצוץ לי
זה לא בעיה שלי
זה בעיה שלך
יש כאן עיקרון של חופש
כאן זה לא כמו שמדינת ישראל נראית |
|
|
| DjChook |
אריאל אם היית רואה את הטרד הזה, שלי ושל, מורן
בדוק שזה היה עושה אותך יותר מאושר :) |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אני לא מתכוון לריב איתך יותר
אני בכלל לא מבין
אתה מלא השטויות האלה
בקיץ קץ ניגמר תעזוב
סגרו את הט'רד הזה וזהו |
|
|
|
|