return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שוק!!! כל מי שמאיזור השרון (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא

וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן


ואני נגד צנזורה






כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות
nesher
מה צנזורה?
מזה משטר דיקטטורי פה
הפורום הוא דמוקרטי
זכות הפורום לדעת
מוות לכפייה הדתית
לא סתם
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אריאל אף אחד לא מכריח אותך לקרוא

וגם אף אחד לא מרכיח אותך להכנס לכאן


ואני נגד צנזורה






כבר מחקו לי כמה הודעות ממש מרגיזות


מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה
אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל??
כי חצי מהעמודים היו על זה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מחקתי לך גם לא מעט הודעות שהרגיזו הרבה
אתם רוצים להגיד לי שלא טוב שמחקתי את כל הסיפור עם אודי וגיל??
כי חצי מהעמודים היו על זה



יאללה נעזוב את הסיפור - הקטע הוא שדווקא בגלל הקטע הדמוקרטי יענו
צריך להתייעץ ולהחליט החלטות - כמו בכל דבר שעושים פה
...
כמעט ...
...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה לא?
כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים?
או בגלל שזה זיוני שכל?

אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!!


דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ???
למי אכפת כמה פוסטים יש ?
מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ?

ראסמי ...

ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !!
זכרונו לברכה !

הרגת את הט'רד שלנו !

חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ...
:(
:(
:(
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike
דבר ראשון מה הקשר לספירה של הפוסטים ???
למי אכפת כמה פוסטים יש ?
מה אם יש לך יותר פוסטים יש לך זיין יותר גדול ?

ראסמי ...

ואל תגיד שזה לא היה מצחיק !!! אחי זה היה ט'רד קורע !!
זכרונו לברכה !

הרגת את הט'רד שלנו !

חן ההלוויה מחר בשעה 3 בצהריים בית העלמין ...
:(
:(
:(


ראסמי חבל על הטרד...
וההלוויה היום ב - 18:30 בשנקין...
:-)
DjChook
מורן באמא שלך תבוא
Scorchio
אורן חסר לך אם אתה לא שם
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
....מוש, עם כל הכבוד, תמצוץ לי את הזין
למה מי אתה שתבוא ותגיד לי אם להכנס לפה או לא
יא חתיכת זין בלי חור

לך תזדיין ואתה הבן אדם האחרון שיגיד
לי מה לעשות או מה לקרוא יא צעיר מת

אם אני חוזר מהצבא והדבר היחידי שגורם לי לאושר
ואני צריך להתחיל לקרוא את הזיוני שכל שלכם
שעה רבים למי יש זין יותר גדול ומי נושך
כריות יותר מוצלח אז תקפוץ לי

icq אם בא לכם לזיין תשכל תעשו את זה ב
למה אני לא יודע מה איתך אבל אני
הגעתי לכאן בגלל המוזיקה ולא בשביל לקרוא
זיוני שכל כל היום

בקיצור סליחה על השפה הבוטה, לא אוהב לנבל את הפה
אבל ממש הרתחת אותי עם התשובה המעאפנה
שיהיה לך יום טוב כפרות אני חוזר לבריכה


אחי מה נסגר ?
רגיעון של הדסית ומייד !

קיצר יאללה
PEACE AND LOVE

ואריאל אחי - אני סופר את הימים לחזרתך !
כולי געגועים :)
MoSH_MaN
תלך תמצוץ לי

זה לא בעיה שלי

זה בעיה שלך

יש כאן עיקרון של חופש


כאן זה לא כמו שמדינת ישראל נראית

DjChook
אריאל אם היית רואה את הטרד הזה, שלי ושל, מורן

בדוק שזה היה עושה אותך יותר מאושר :)
MoSH_MaN
טוב אני לא מתכוון לריב איתך יותר


אני בכלל לא מבין
אתה מלא השטויות האלה

בקיץ קץ ניגמר תעזוב

סגרו את הט'רד הזה וזהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement