|
שוק!!! כל מי שמאיזור השרון (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vman |
כבוד גדול צח ראיתי את הכתבה!
חבל שיש אנשים שמקנאים בך וצריכים להמציא כל מיני דברים על עצמם
זאת מחלה כזו ששחכתי את השם שלה
לא נורא תמיד יש אנשים כאלה שלא יכולים לסבול שמישהו אחר מצליח והם כנראה לא יצליחו אף פעם
נו מילא |
|
|
| YuVaL |
| גיל באיזה עיתון כתבו עליך ת'כתבה? |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחח גיל הרגת אותי
שוב תודה לכולכם על כל המחמאות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
העיקר שאני יודע ת'אמת
ומה שיותר חשוב הוא שאני יודע מי באמת הקנאי
והמאונן. |
אחי אני לא רוצה להתערב או משהוא כזה אבל בלי כל קשר אני
חושב שאודי האחרון שיכול לקנאות במישהוא מהפורום ...
הולך לו אחלה במה שהוא עושה - במה יש לו לקנאות ?
עובד ב99 אפאם , יש לו קשרים עם רוברט וכל אלה נראה לי הוא
הגיע הכי רחוק פה בינתיים ... |
|
|
| Hell_Copter |
לכו תזדיינו כולכם אחד אחד!!!!!
שעה לקח לי לקרוא את החרא... ועוד חצי שעה למחוק
מורן ממש אכזבת אותי... אמרת כשלון של המודים... כשלון שלך מותק :)
על מה אתה מדברים יא אינעל רבאק!!!!!
תפסיקו כבר לעשות את זה בצורה כזאת... אני הכי מרחם על צח שהרסתם לו ט'רד סבבה לט'רד תרומות וטה טה טה |
|
|
| DjChook |
לא היה לך כל זכות למחוק את זה
מרוצה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא היה לך כל זכות למחוק את זה
|
למה לא?
כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים?
או בגלל שזה זיוני שכל?
מורן בעצמו אמר שזה כשלון של המודים מה שאומר שהיה צריך לעשות משהו בקשר לזה עוד אתמול שזה קרה...
זה שאני לא הייתי פה לא אומר שצריך לעשות בלאגן
7 עמודים של ספאם טהור... לא היה שום דבר שקשור באמת למשהו חיוני בכלל... אני כבר לא מדבר על הנושא של הט'רד
אני מחקתי כי ראיתי לנכון למחוק... ומה אני יכול להגיד... זה סתם זיוני שכל שלא קשורים לכלום
אמרת לי חן לפתוח ט'רד של זיוני שכל? אני מזכיר לך שהיה אחד כזה ואף אחד לא שם בו פוסט כי זה נראה מטומטם מדי
אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!! |
|
|
| DjChook |
עובדה שכולנו התפוצצנו מצחוק
וזה לא שסתם יש טרד
אבל להעביר לשם במקום למחוק את כל הצחוקים האלה ! |
|
|
| oDrori |
מה שהיה מצחיק זה פוסט אחרי פוסט של בדיחות פרטיות אני מניח... מכפת לך רועי... מה הטעם בספאם אם הוא לא נשאר
;)
חפיף, ראסמי 7 עמודים של ספאם אבל היה כיף |
|
|
| luckystrike |
חברה הרגע חזרתי מהצבא יש לי תגובה לכל מה שקרה אבל זה דיי ארוך
ואבא שלי צריך את המחשב - אני יעלה עוד איזה שעה בערך ויגיב על הכל
יש לי רעיון איך לפתור את מה שקרה פה ... |
|
|
| Ariels |
אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם
!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם
!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק |
תודה רבה אחי!!!!!
גם אותי זה מעצבן ואני לא חוזר מהצבא :D |
|
|
|
|