|
MMD3 - Winamp 3 Skin!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
הסקין הכי יפה שראיתי בחיים שלי !!!!
אתם פשוט חייבים לנסות ואתם בטוח תתאהבו כמו שאהבתם את אמא אווזה!
(זה היה מיותר)
http://www.winamp.com/skins/detail....ponentId=122902
ותשחקו שמה עם כל האופציות יש שמה כאלה מן פלאגינים בנויים והמון אנימציות וממש ממש הרבה סוגים של
color themes
פשוט ענק!!!
:eyespop: |
|
|
| luckystrike |
כוס אמק עם כל הסיבוכים והשטויות האלה
סתם מאכיל את המחשב בשטויות ...
עכשיו התקנתי מחדש
WINAMP 3
איזה מעפן ...
אני מת שיוציאו גם את
WINAMP LITE
כמה יותר פשוט יותר טוב ...
החדש הזה סתם מעצבן עם יותר מדי אפשרויות שגם ככה אף אחד לא משתמש בהם . |
|
|
| NyKoN |
winamp 2.78c
שולט!!!
הכי פשוט והכי כיף |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
winamp 2.78c
שולט!!!
הכי פשוט והכי כיף |
אני איתך אחי ...
:)
אפשר עדיין להוריד אותו ? |
|
|
| NyKoN |
לא יודע
אם אתה רוצה יש לי את ההתקנה שלו אני יכול לשלוח לך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לא יודע
אם אתה רוצה יש לי את ההתקנה שלו אני יכול לשלוח לך |
ואללה בדיוק חשבתי שאולי גם לי יש ואז אני יוכל לעשות
UNINSTALL
לחדש המעפן הזה ...
אני יבדוק
תודה אחי |
|
|
| Flotser |
איזה מעצבנים :o
את ווינאפ 2 אפשר להוריד ב
http://classic.winamp.com/
אבל אני לא מדבר פה על הנגן עצמו, אני יודע שהוא כבד וכל זה ואני גם בדרך כלל לא משתמש בו
אבל הסקין הזה פשוט ענק!! |
|
|
| NaOren |
winamp2 הכי טוב
3 מעאפןןןןן |
|
|
| eXeTik |
| ראסמי, מי צריך את כל החרא הזה... ואם כבר, אז יש סקינים פי אלף על זה |
|
|
| AnthemFreak |
וינאמפ 3 לא שווה כלום
זה בין התוכנות הכי כבדות שראיתי
היא מאיטה את המחשב אחושילינג
היופי לא שווה את זה
הכי טוב זה
2.80 |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ראסמי, מי צריך את כל החרא הזה... ואם כבר, אז יש סקינים פי אלף על זה |
אהם אהם
האמנם?:nervous: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
וינאמפ 3 לא שווה כלום
זה בין התוכנות הכי כבדות שראיתי
היא מאיטה את המחשב אחושילינג
היופי לא שווה את זה
הכי טוב זה
2.80 |
יופי הרגע עשיתי
UNINSTALL
לחרא הזה ...
אני יתקין עוד מעט את הישן
...
:) |
|
|
|
|